Είμεθα επικινδύνως γκαβοί!


Υπάρχει στην Ελλάδα, μια ομάδα φωτισμένων Ελλήνων που με άοκνες προσπάθειες, προσπαθούν να σώσουν εμάς τους υπόλοιπους.

Ξεκουράζονται άραγε ποτέ αυτοί οι άνθρωποι;
Άγρυπνοι φρουροί της λογικής, προσπαθούν να φωτίσουν τα σκότη της αμάθειας και της εθνικιστικής υστερίας που είναι η βάση της κουλτούρας αυτού του βαρβαρικού φύλου, των Ελλήνων.

Οι Έλληνες, είναι ένα φύλο αγρίων βουκόλων, που καθοδηγούνται μαζικά από έναν πολεμοχαρή παπά, ονόματι Χριστόδουλο Παρασκευαΐδη. Ο τύπος αυτός, δεν εκπροσωπεί μόνο τους θρησκόληπτους. Στην ουσία είναι ο καθοδηγητής κάθε Έλληνα, γιατί κάθε Έλληνας είναι κατά βάση εθνικιστής, λόγω της τεράστιας αμορφωσιάς που διακρίνει τους Έλληνες.

Οι λίγοι αυτοί πεφωτισμένοι, σαν το Σίσυφο, προσπαθούν να φωτίσουν με το φως της γνώσης τα αχανή σκοτάδια του Ελληνικού πνεύματος, αλλά εις μάτην...

Τελευταία, εξηγούν με ακλόνητα επιχειρήματα ότι το Ισραήλ έχει κάθε λόγο να αμυνθεί όπως νομίζει στις επιθέσεις των αποκτηνωμένων Αράβων (άλλοι αμαθείς αυτοί...) που με τίποτα δεν εννοούν να σεβαστούν το συμβόλαιο που συνήψε ο Θεός μετά των Ιουδαίων για το ιδιοκτησιακό καθεστώς της γης Χαναάν.
Αλλά οι Έλληνες, κτήνη όντες, ασφαλώς συναγελάζονται άλλα κτήνη (τους Άραβες). Κι έτσι η προσπάθεια αυτών των ελαχίστων γνησίων φιλελλήνων Ελλήνων, πέφτει στο κενό.

Διότι οι Έλληνες, εκτός της τεράστιας αμορφωσιάς τους, είναι και οκνηροί.
Αφού δεν είναι σε θέση να παράξουν γνώση - πλην των πεφωτισμένων τοιούτων - θάπρεπε τουλάχιστον να εργάζονται περισσότερο, ώστε να αναπληρώνουν αυτή την εγγενή αδυναμία τους.
Αλλά δυστυχώς, ούτε αυτό πράττουν.
Το Ελληνικό ΥΠ.ΕΞ., όπως δείχνει η σχετική φωτογραφία, στελεχώνεται από αμαθείς βουκόλους, που ακούν μεν τις συμβουλές του κ. Μανδραβέλη π.χ., λόγω όμως πνευματικής οκνηρίας και εγγενούς βλακείας, αδυνατούν να τις εφαρμόσουν. Κι έτσι περιορίζονται εις την ατέρμονον αναρρόφησην του ναργιλέ, κι αφήνουν έτσι τις εθνικές καταστροφές να διαδέχονται η μια την άλλη.

Τι κι αν οι κ.κ. Σωμερίτης Ριχάρδος, Γιαννάκης Πρετεντεράκος, Πάσχος Μανδραβέλης, Μακάριος Δρουσιώτης (για να αναφέρουμε ελαχίστους) είχαν προειδοποιήσει για την επερχόμενη καταστροφή που θα επέφερε η απόρριψις του σχεδίου Α(υ)νάν ες νήσον Κύπρον;
Τι κι αν άοκνα φώναξαν, ανέλυσαν, υπέδειξαν; Τι κι αν διακινδύνευσαν να γίνουν αντιπαθείς, κουνώντας το δαχτύλι (δείκτης) σαν κάθε δάσκαλος που σέβεται τον εαυτό του;

Οι εκεί ιθαγενείς, μολυσμένοι από το μικρόβιον που κρατά τον Ελληνισμόν εις τα πηχτά σκότη της αμαθείας, απέρριψαν το μέλλον. Και απήντησαν (αποκτηνωμένοι όντες) κουνώντας το δακτύλι επίσης (μέσος).


Και - βεβαίως - η καταστροφή επήλθε. Η Κύπρος απεβλήθει της Ευρωπαϊκής Ενώσεως και περιθωριοποιήθει ως νήσος αμαθών βουκόλων. Η κατεχόμενη δε Κύπρος, έγινε μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του ΝΑΤΟ, ανέλαβε την προεδρία του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ (ΟΕ-ΟΕ-ΟΕ) και απέδειξε ότι οι Έλληνες μη ακούωντες, βαίνουν από καταστροφής εις καταστροφήν.

Άμποτε να ξεγκαβωθώμεν ομαδικώς και να ανοίξουμε τους οφθαλμούς του νου, στα κηρύγματα αυτών των ολίγων Ελλήνων.
Ότι δεν θα βρίσκονται για πάντα σιμά μας, κι ας προσπαθήσωμεν να εγκολπωθώμεν (κι ας μας έλθει κόλπος) ολίγην της σοφίας που ακτινοβολούν.
(όχι βλάχο, καμμία σχέση με την "ολίγη" του πατσά - βάρβαρε!!!!)

Αμήν!

Σχόλια

Ο χρήστης bidibis είπε…
κιοφτεμπουργκερ!

είσαι λίγο άδικος κύριε heinz.

Από τη βιασύνη μου να κάνω κεφτε δεν πρόλαβα να διαβάσω όλο το ποστ. ο αρχιεπισκοπίξ είναι ωραίο θέμα, επομένως, αν τα καταφέρω, θα επανέλθω.

Πάω να δω τώρα λίγο πόλεμο στην τηλεόραση να περάσει η ώρα. Την καρχιλάκη πάω να δω δηλαδή, η οποία ανάμεσα στις βόμβες και τους όλμους είναι τρέλα.
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Καλα..ο Χριστόδουλος μιλησε προσφατα και
για το Ισραηλ;.
...δεν ακουσα..

Επιχειρηματα υπερ του Heinz....

οτι το Ισραηλ ειναι το μονο δημοκρατικό κρατος στην περιοχη....

Δεν εχω ψαξει αρκετα ...αλλα κατι Βανούνου
αντιρρησίες συνείδησης και αθεοι...

ειδαμε πως αντιμετωπίστηκαν.....
Ο χρήστης bidibis είπε…
εργατένια μου είναι αδύνατον να μπω στο μπλογκ σου. Χτίσε ένα καινουργιο από την αρχή. Θα σε το χρηματοδοτησω αν γουστάρεις. Εχώ πολλά φράγκα
Ο χρήστης ioannisk είπε…
2 ερωτήσεις:
Στην λίστα με τους "καραγκιόζηδες" μήπως ξέχασες τον Δήμου; Μου θυμίζει πολύ τον Μανδραβέλη.
Και ποιους πρέπει να διαβάζουμε;
Ο χρήστης ioannisk είπε…
Φίλε Heinz στα γρήγορα:
Υπάρχει και μία άλλη "ομάδα φωτισμένων Ελλήνων που με άοκνες προσπάθειες, " και με απίστευτη αλαζονία " προσπαθούν να σώσουν εμάς τους υπόλοιπους.", οι οποίοι θεωρούν τους δυτικούς "αφελείς", "χαζούληδες" και αυτοί μιας και είναι φωστήρες τους ανοίγουν τα μάτια από την πληροφορική (ως και στην Αυστραλία έχει φτάσει η δόξα τους) έως την φιλοσοφία.
Διάβασε στα κείμενα σου πως αναφέρεσαι στους Αμερικάνους και στους δυτικόευρωπαίους, άλλαξε μερικές λέξεις στο post σου και θα έχεις μία αξιοθαύμαστη αυτοκριτική!

Το γιατί ένα σεβαστό ποσοστό Ελλήνων είναι πράγματι "ιθαγενείς" που χοροπηδάνε με χάντρες (πχ Ολυμπιακοί) και καθρεφτάκια (πχ Eurovision) θα γράψω αύριο. Συγνώμη αλλά έχει Fame Story σήμερα :)
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Ο Δήμου δεν μίλησε για Ισραηλ........

Ο Πασχος μιλησε και εφαγε το ποστ.....

Υ.Γ

Badly Δοκιμασε με Mozilla
ή Opera........

Με Εξπλορερ δεν γινεται

Με κυνηγουν Μυστικες Υπηρεσίες
του Ιντερνετ....................
Ο χρήστης ioannisk είπε…
ergo μου
Τελίκά θα σχολιάσω και άλλο :(
"Δεν εχω ψαξει αρκετα ...αλλα κατι Βανούνου
αντιρρησίες συνείδησης και αθεοι..."
Αντιρρησίες συνείδησης;;; 96Ε Εσσο, στην Σπάρτη, Δεκέμβριος 1997. Είχα υπηρεσία μαγειρία και μου είπαν να πάω στο κρατητήριο φαγητό, με σύνοδευε ένα ... σειρά μου. Σε κάποιο φάση τον ρωτάω τι έχουν κάνει οι φυλακισμένοι; και μου απαντάει "Μάρτυρες του Ιεχωβά" και αρχίζει τα ... και ... καλά τους κάνουν κλπ. 4 χρόνια ΣΦΑ επειδή ήταν "Μάρτυρες του Ιεχωβά" σε καιρό ειρήνης, όχι πολέμου! Όπως μπορείς να φανταστείς η νομοθεσία άλλαξε μετά από πίεση της Ε.Ε. (μπορεί και καταδίκη στο δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων).
Βανούνου;;; εδώ υποστηρίζεις το σχέδιο Ανάν και ακούς τα απίστευτα φαντάσουν να βγάλεις στην φόρα τα Top Sercet αρχεία της χώρας!
Ο χρήστης ioannisk είπε…
@ergo
"Ο Δήμου δεν μίλησε για Ισραηλ........

Ο Πασχος μιλησε και εφαγε το ποστ....."

Ο Πασχος μιλησε και εφαγε το ποστ"?????????????????
Ο Πασχος μιλησε και εφαγε το ποστ"?????????????????
Ο Πασχος μιλησε και εφαγε το ποστ"?????????????????

Τόση πολύ δημοκρατικότητα ergo μου;;;
και μετά αναφέρεις τον Βανούνου;

P.S. Opera Rules!
Ο χρήστης ioannisk είπε…
1996 όχι 1997 πήγα φαγητό στους ανθέλληνες μάρτυρες του Ιεχωβά.
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Ωραία να μπεί και το Ισραήλ


στην ΕΕ


να εκδημοκρατιστεί και αυτό


με τους Αντιρρησίες Συνείδησης....


Τωρα για το τί εφαγε ο καθενας
ας εξηγησει ο Heinz............
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Για τον Βανούνου.....


Για πυρηνικά λεμε τωρα....

όχι για top secret τυπου ΚΥΠ.....
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Και επειτα ο Πασχος δεν εχει blog
στο οποιο να σχολιαζει ο Heinz....



Μπορει να κοντραρίστηκε με τον Δημου
αλλα δεν τους βαζει όλους σε ενα τσουβαλι....

Ο Δρουσιώτης εχει μιλησει και
για το Ισραήλ...εκτος
απο την Κυπρο;;...
Ο χρήστης Ecumene είπε…
ioannisk

Eπειδη σε αυτό το post εχει
από Χριστόδουλο μεχρι την Τρισκατάρατη την Παγκοσμιοποίηση...........

Πως σου φαίνεται αυτη η ειδηση;;;

Να ορκίζονται οι μουσουλμανοι
γιατροι στο Κοραάνι;;;;;;;;
Ο χρήστης ioannisk είπε…
ergo, μας απαγόρεψε το chat ο Δήμου και το αρχίσαμε εδώ; :)

Συγνώμη αλλά με ξεπερνάει η έννοια του θρησκευτικού όρκου, και προφανώς ισχύει για όλες τις θρησκείες. Μην αρχίσουμε να μιλάμε για τον διαχωρισμό εκκλησίας (θρησκείας) και κράτους είναι ένα θέμα που έπρεπε να είχε λήξει πριν από πολλές δεκαετίες. Επειδή ειρωνεύτηκες την Ε.Ε. ναι θέλω να δω Εθνική Ελλάδος με μουσουλμάνο αρχηγό (ή βουδιστή ή άθεο ή)* Φυσικά θέλω ποιο πολύ να δω Εθνική Ε.Ε.

Τον Δρουσιώτη δεν τον γνωρίζω, έχει κάποιο site; σε ποια εφημερίδα γράφει; Πάντως ο Μανδραβέλης έχει email επικοινωνίας, τουλάχιστον στην Καθημερινή, ο φίλος σου ο Δελαστίκ (υποθέτω είναι από τους "σωστούς" αυτούς που πρέπει ΠΑΝΤΑ να διαβάζουμε και να ακούμε τι λένε) δεν έχει, παράξενο; Α να αναφέρω και τον θεό τον Καρκαγιάννη που και αυτός έχει email επικοινωνίας και μάλλον ανήκει και αυτός στους σατανάδες μιας και δεν βρίζει το Ισραήλ.

Καληνύχτα, παω για νάνι θα βριστούμε αύριο :)

*To Spell check της ημέρας :) perdonne.. --> pardonne, tous fatigué --> tout fatigué (εννοείς κουρασμένος;), sa faim --> ma faim, mon coeur captive --> mon coeur captif (c'est le coeur, masculin!) στο post σου για τον Ζιζου http://www.blogger.com/comment.g?blogID=27467689&postID=115253788624722325. Grande Materazzi παικταράς ο Zidane αλλά καλά να πάθει και πλήρωσε την αλαζωνία του :)
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Ecumene είπε…
H καρδια ειναι αρσενικο
στα γαλλικα..

Δες το και στο google

Μon coeur...le coeur...




Καλα δεν διαβασες το λινκ
και δεν σε παρεξηγω...

ΓΙΑ ΙΑΤΡΙΚΟ ΟΡΚΟ ΜΙΛΑΕΙ...........
Ο χρήστης Ecumene είπε…
avec ma tête qui menaçait tous les gardiens de but..sans jamais assouvir sa faim

το κεφαλι tête δεν εσβησε την πεινα του sa faim

mon douce captive,mon mon âme soeur,ma source vive

Δες το Μουστακί απο πάνω που εχω παρει
τις λεξεις..


Για το pardon ,εχεις δίκιο

mes pieds fatigue(s)

θα το ξανακοιταξω...το αλαζωνια
δεν το βρηκα...

Δεν τα γραφεις καλυτερα εκει;;..


ΕΔΩ ΕΙΜΕΘΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΣ ΓΚΑΒΟΙ....
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Ecumene είπε…
pardon όχι pardonne

Wiki το καναμε.......

Pardon

Heinz,αλλα η γκαβοσυνη
του εθνους μας φαινεται
και στα πληκτρολογια....

Εγω συμφωνω Ιοανισκ να με διορθωνουν
και να διορθωνω και να γινεται
μια wiki κατασταση..................

αλλα φαντασου να διορθωνες
τον Κρητικακη!!.......................

Το τί θα σου σερνε
μίζερε Ευρωπαίε!....................
:(


Ενταξει όλα οσα λες Heinz
να γινει συζητηση...
τον Χριστόδουλο
τί τον ηθελες;....................

Αν όλοι αυτοί,που αναφερεις
ειναι σκαρτοι...

Πες τους καλους...

Πες τους υγιείς στο μυαλο...........
και το ξανασυζηταμε...............
Ο χρήστης heinz είπε…
Aγαπητέ ioannisk

1. Πληροφορική είναι το βασικό μου πτυχίο και Συστημική Θεωρία (κοντά στη Φιλοσοφία) το θέμα του διδακτορικού μου.
Μήπως πρέπει να απολογηθώ γι'αυτό;

2. Δεν προσπαθώ να φωτίσω κανέναν. Εκτός ίσως από την τύφλα μου. Αλλά κανέναν άλλο. Εδώ δε, γράφω τις απόψεις μου, όπως έκανα παλιότερα σε τοπικές εφημερίδες. Ή απαγορεύεται;

3. Διαβάστε όποιον θέλετε. Αλλά μην τους ανάγετε σε ιδεολογικούς ταγούς, έλεος. Γιατί μπορώ να επικαλεστώ Αμερικάνους π.χ. και Ισραηλινούς (όπα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ) ποτ τα λένε όπως η πλειοψηφία των Ελλήνων για το θέμα του Λιβάνου. Κι αυτοί βάρβαροι;

4. Ο Νίκος Δήμου είναι ειδική περίπτωση και δεν εμπίπτει σ' αυτήν την κατηγορία.
Μάλλον συγκροτεί κατηγορία από μόνος του :-)
(για καλό το λέω)

5. Ναι, και στην Αυστραλία στέλνω δουλειές και στην Αμερική. Τι να κάνω να ζητήσω συγγνώμη;
Ο χρήστης heinz είπε…
@Ioannisk

Ναι. Τόση δημοκρατικότητα. Και σάμπως του αρνήθηκα να μπει εδώ και να με βρίσει;
Ο χρήστης heinz είπε…
ΞΑΝΑ @ioannisk

Τι δουλειά έχει η μαλακία του Ελληνικού Κράτους με τους αντιρρησίες συνείδησης, με αυτά που γράφω;
Στον τσάμικο το γυρίσαμε;

Είπα εγώ ότι το ελληνικό κράτος είναι σόι;

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΠΡΗΞΕΙ ΟΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΟΠΟΥ ΔΟΥΝΕ ΝΑΤΟ-ΗΠΑ-ΙΣΡΑΗΛ, ΠΑΙΡΝΟΥΝΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑΣΤΟΥΡΑ ΣΑΝ ΑΛΛΟΙ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΙ!!
Ο χρήστης heinz είπε…
Εργοτελίνα said...

"Αν όλοι αυτοί,που αναφερεις ειναι σκαρτοι...
Πες τους καλους...
Πες τους υγιείς στο μυαλο...........
και το ξανασυζηταμε............... ""

Όλοι όσοι ΑΚΟΥΝΕ εργοτελίνα. Που δε λένε μόνο, αλλά ακούνε κιόλας.
Ο ΝΔ π.χ. ανήκει σ' αυτή την κατηγορία.
Ο χρήστης heinz είπε…
Το προηγούμενο Post, σταμάτησε στο 1-1-4
.....
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Heinz

το ποστ καλο ηταν και γέλασα...

αλλα θα ταν καλυτερο
αν μαζευες καποια αποσπασματα
απ την τετραδα των συγγραφέων που αναφερεις...


για να τεκμηριωσεις την "γκαβοσύνη μας"........

:))..
Ο χρήστης ioannisk είπε…
1 και 5. Φυσικά και δεν πρέπει να απολογηθείς για τίποτα και σίγουρα όχι σε εμένα. Δεν υποστηρίζεις το Ισραήλ (πχ) όπου εκεί θα ήταν υποχρεωτική η απολογία σου. Και μακάρι να είσαι ο απόλυτος Guru στην πληροφορική (και να γίνεις και στην φιλοσοφία). Απλούστατα όταν ανέφερες την δουλεία σου με την Αυστραλία μίλησες τόσο υποτιμητικά για τους Αυστραλούς (και έχεις μιλήσει άπειρες φορές υποτιμητικά για άπειρα κράτη) όπου το όλο point του post σου παρά είναι φαιδρό. Αν κατάλαβα καλά αυτό που σε πειράζει σε αυτούς είναι πως αναφέρονται υποτιμητικά για τον μέσο κάτοικο της Ελλάδας.

2 και πολύ καλά κάνεις.

3. ναι το έχουμε πει 1000 φορές αυτή είναι η ποιοτική διαφορά ανάμεσα στην Αμερική (και το Ισραήλ) και την Ελλάδα, υπάρχει και η άλλη άποψη ακόμα και σε καιρό πολέμου.

“Ναι. Τόση δημοκρατικότητα.” Το σχόλιο προοριζόταν για την ergo όχι για εσένα. Το σχόλιο μου φάνηκε σαν “Όποιος γράφει αυτά που δεν μας αρέσει τον κράζουμε και τον βρίζουμε, για αυτό να προσέχει”. Μπορεί να μην κατάλαβα σωστά.

“η μαλακία του Ελληνικού Κράτους” έχει να κάνει με τον μέσο κάτοικο αυτής της χώρας. Από ότι ξέρω αυτή την χώρα (άρα και τις μαλακίες της αλλά και τα σωστά της) την κυβερνάει ο μέσος κάτοικος, ή μάλλον πολίτης – υπήκοος ο πακιστανός που μένει σε ένα στάβλο μάλλον δεν έχει πολύ εξουσία, και αυτό κατακρίνουν αυτοί που βρίζεις. Σίγουρα ο Σωμερίτης είναι ένας από τους λίγους σχολιαστές που το έχει κατακρίνει. Εκτός αν πιστεύεις πως αυτή την χώρα την κυβερνάνε οι ΗΠΑ, το Ισραήλ, το ΝΑΤΟ, οι μασόνοι κλπ. Α και το μ….. που με συνόδευε ήταν ένας 100% ελληναράς όπως και οι υπόλοιποι 998 που ήταν στο Κ.Ε.Ε.Μ. και δεν τους πείραξε το γεγονός.

Χαιρετάω πάω να δω τι φταίει και σκάει το &*^&* COM+, δυστυχώς δεν είμαι guru στην πληροφορική (ΔΕΝ σε ειρωνεύομαι!).

Υ.Γ. μήπως το όλο θέμα πρέπει να το δεις με την ακόλουθη οπτική γωνιά: Εθνοκεντρισμός vs Διεθνισμός;
Ο χρήστης heinz είπε…
To τελευταίο του Ioannisk, θέτει ένα ενδιαφέρον πρόβλημα. Λέει:

"Εθνοκεντρισμός vs Διεθνισμός;"

Αυτό, είναι μια συνήθης κατάσταση:
η αποκλειστική διάζευξη.

Δηλαδή:

- Δεν μπορείς να είσαι μαρξιστής και να πιστεύεις στο Θεό.
- Δε μπορείς να είσαι τακτικός του Internet και να εμπιστεύεσαι και την ανθρώπινη επαφή.
- Δε μπορείς να βρίζεις την Τουρκία και να έχεις φίλους Τούρκους.
- Δε μπορείς να είσαι χριστιανός και να βρίζεις τον Χριστόδουλο.
- Δε μπορείς να βρίζεις τη Δύση και να θέλεις και τα καλά της.
- Δε μπορείς να νοιώθεις Έλληνας και να έχεις και διεθνιστική αντίληψη.
- Δεν μπορείς να βρίζεις την Αμερική και να την θαυμάζεις.

Ε, απλώς δεν είναι έτσι.
Οι παραπάνω ισχυρισμοί, είναι αποκλειστικές διαζεύξεις: ή το ένα ή το άλλο, όχι και τα δυο μαζί. Οι πληροφορικοί αυτό το λένε πύλη XOR:

a AND b=false
a OR b=true

Με μια διαφορά.
Δεν είμαστε κομπιουτεράκια.
Προσωπικά παίζω σε όλες τις παραπάνω προτάσεις, με τελεστή AND. Δηλαδή, κάνω και τα δυο.

Αυτό, συχνά, λέγεται παράδοξο. Η ίδια αυτή η έκφραση αποκαλύπτει την στενότητά της:

Παράδοξο=Εκτός των δοξασιών.

Άρα υφίστανται δοξασίες. Υπάρχουν δηλαδή προσδιορισμένα όρια.
Σύμφωνοι, αλλά δεν είναι απαραίτητο ότι οι δοξασίες αυτές είναι κοινές.

Μια γυναίκα κερατώνει τον άντρα της.
Ισχυρίζεται ταυτοχρόνως ότι τον αγαπάει κι ότι είναι ερωτευμένη μαζί του.
Λέει αλήθεια; Λέει ψέματα;
Αν έτσι νοιώθει, τότε λέει αλήθεια.
Αλλά η παραδοξότητα των ισχυρισμών της, βρίσκεται στη δική μας ερμηνεία: η ίδια δεν βλέπει κανένα παράδοξο.

Ελάχιστοι, αν υπάρχει κανείς, βλέπουν παράδοξα στον εαυτό τους. Συστηματικά τα βλέπουμε στους άλλους. Αυτό είναι απόλυτα λογικό.

Κατά συνέπεια, το φαινόμενο της παρατήρησης κι εκείνο της αυτοπαρατήρησης, βγάζουν διαφορετικά αποτελέσμα: υπάρχουν δυο φαινομενολογίες που αφορούν κάθε ζωντανό σύστημα.

Π.χ.
Αν δεν κατανοήσουμε ότι, οι Άραβες βιώνουν συνεχώς την εποχή των Σταυροφοριών, αν δεν κατανοήσουμε ότι οι Ισραηλινοί ζουν στη γη Χαναάν, αν συνεχίζουμε να τους θεωρούμε όλους μουρλούς, δεν υπάρχει τρόπος υπέρβασης των φαινομένων που ζούμε.

Υ.Γ. Δεν είμαι guru της Πληροφορικής. Είμαι όμως άριστος προγραμματιστής πολυμεσικών εφαρμογών, και έως εκεί.
Ο χρήστης heinz είπε…
@ioannisk

"Αν κατάλαβα καλά αυτό που σε πειράζει σε αυτούς είναι πως αναφέρονται υποτιμητικά για τον μέσο κάτοικο της Ελλάδας."

Απολύτως σωστά κατάλαβες φίλε ioannisk.
Και συμπληρώνω:

- Ποιός είναι ο μέσος κα΄τοικος της Ελλάδας;
- Εγώ.
- Μα, δεν είσαι.
- Κι όμως είμαι. Διότι "πάντων μέτρον άνθρωπος". Αλλά, πως θα βιώσω τον άνθρωπο; Από εμένα.
(και νομίζω ότι καθένας κάνει το ίδιο).

Συχνά έχω απαιτήσεις από τους άλλους, που ανταποκρίνονται σ' αυτό που εγώ μπορώ. Και γίνομαι "άδικος". Με θεωρώ ειλικρινά μέσο όρο.

Με θυμώνουν απίστευτα οι άνθρωποι που λένε "εσύ μπορείς αυτό, γιατί έχεις χάρισμα".
Αυτό το θεωρώ ηλίθιο. Κάτι σαν την επιφοίτηση των αποστόλων. Νομίζω ότι όλοι, λιγό-πολύ, είμαστε ακριβώς το ίδιο.

Υπάρχουν βέβαια διαφορές στην κουλτούρα που προσδιορίζουν (θέτουν όρια) στη ροή της σκέψης. Αλλά αυτές είναι επίκτητες και άρα αλλάζουν.
Αλλά η κουλτούρα των Δυτικών, αυτή που ο Gregory Bateson αποκαλεί "occidental", με βγάζει από τα ρούχα μου.

Ο αγαπημένος μου αδελφός, είναι καθολικός παπάς. Μιλάει 5 γλώσσες + 2 νεκρές, Βατικανό, Στρασβούργο, Κολωνία, Παρίσι και δεν ξέρω που αλλού σπούδασε.
Είναι γνήσιος occidental. Τον αγαπώ γιατί είναι καλός άνθρωπος αλλά όταν συζητάμε, μας ακούει το τετράγωνο...

Απόσπασμα συζήτησης:

Heinz: Μα, δε μπορείς να ρίχνεις βόμβες για να τους υποχρεώσεις να δουν το δίκιο σου.
Αδελφός: Άμα τους ρίξεις αρκετές, θα το δουν!

Ε, έγινα Τούρκος!!!!
:-))
Ο χρήστης Aphrodite είπε…
"... Heinz: Μα, δε μπορείς να ρίχνεις βόμβες για να τους υποχρεώσεις να δουν το δίκιο σου.
Αδελφός: Άμα τους ρίξεις αρκετές, θα το δουν!..."

Γιατί καλέ? Μια χαρά χαράδρα ο αδερφός, αυτό κάνουν, και μάλιστα ο Τούρκος περιμένει να ρίξει κι αυτός μερικές ακόμη...

Ααααααχ Γκηρ μου, δεν πας Μόλυβο για κάνα φραπέ, μόνοι μας κοπανιόμαστε, εκεί κάτω ο "νόμος" είναι αλλιώς... Οι δικοί μας "γκαβοί" δεν πιάνουν χαρτωσιά μπροστά στην τύφλα εκεί πέρα... Από μωρά που λέγαμε... εμείς είμεθα ηλίθιοι από σπορ...
;)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δε θα τολμήσουν έλεγες
Δεν έχουν άλλο δρόμο
σου απαντούσα
Αυτός ο δρόμος θάναι ο τάφος τους
φώναζες με πίστη


Γιατί το θυμήθηκα τώρα αυτό;
Το 1-1-4 του heinz...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ξενυχτάω δουλεύοντας και ακούω ειδήσεις.
υιοθέτησα το profile image της σεραφίνας με τη σημαία του Λιβάνου.
είναι κάτι; ίσως...
Ο χρήστης Ecumene είπε…
x-watcher

Προτιμώ τους "ανθέλληνες"
που θα σε ερεθίσουν για
να σκεφτείς...

παρά τους Ελληναράδες
που όλο ψάλλουν τον ίδιο
ψαλμό....

Προσωπικά δεν εχω προβλημα
να ακουω και τους 2.........

Οταν ο Σωμερίτης μιλουσε
((μεσα στην απόλυτη φιλοσερβική
Ελλάδα))
για τις σφαγές στην Σρεμπρένιτσα
τα χε παρει απ' τους Αμερικάνους;..


Ας μιλησουμε με συγκεκριμενα
παραδείγματα...
Ο χρήστης Ecumene είπε…
(((Είναι πολύ δύσκολο για κάποιον που ανήκει στη σερβική δημοκρατική αντιπολίτευση να καταλάβει για ποιο λόγο η Ελλάδα -όχι μόνο οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι της αλλά και όλα τα πολιτικά κόμματα- υποστήριζαν έναν άνθρωπο που γνώριζαν ήδη ότι ήταν εγκληματίας πολέμου, έναν άνθρωπο που ξεκίνησε τον πόλεμο στη Βοσνία και την Κροατία. Οι Έλληνες θα έπρεπε να αναρωτηθούν γιατί χαράμισαν δέκα χρόνια υποστηρίζοντας κάτι που ήταν παρανοϊκό, πρωτόγονο και εγκληματικό από την πρώτη στιγμή)))


ΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΣ....Αυτόν τον ξεχάσατε..
Ο χρήστης heinz είπε…
Άσε Εργοτελίνα...
Το ποιός δημοσιογράφος παίρνει λεφτά κι από που, είναι πολύ πονεμένη ιστορία.

Ξεκινάει από το ΝΑΤΟ και φτάνει στον Καντάφι. Ας το βουλώσω....

Δε μιλάω πάντως για αυτούς που ονοματίζω στο post, για να εξηγούμαστε...
Ο χρήστης heinz είπε…
Κι όμως. Ο πόλεμος στη Γιουγκοσλαβία, για να είμαστε ακριβείς, ξεκίνησε από κοινού από τον Μιλόσεβιτς, τον Τούντζμαν και τον Ιζετμπέκοβιτς.

Ο τελευταίος μάλιστα είχε γράψει και την περίφημη Ισλαμική διακήρυξη για το Ισλάμ από Βοσνία μέχρι Κίνα.

Όλοι φταίγανε εξίσου, αλλά ουαί τοις ηττημένοις.

Για τον Μίχα δεν ξέρω.

Πρετεντέρης: Επαγγελματικό παπαγαλάκι του Σημιτισμού (Κων/νου Σημίτη ε;). Σε σημείο αηδίας.
Όπου βόμβα του ΝΑΤΟ και αρθράκι στο ΒΗΜΑ να δικαιολογεί.

Σωμερίτης: Όπου βόμβα του ΝΑΤΟ και αρθράκι στο ΒΗΜΑ να δικαιολογεί. Είτε Σερβία λεγόταν, είτε Αφγανιστάν είτε Ιράκ.
Συνέντευξη (σε μένα) για το ότι οι Έλληνες έχουν ξεπεράσει κάθε όριο παραλογισμού στο Σκοπιανό (μόλις είχε ξεκινήσει το Σκοπιανό κι οι Χριστόδουλοι δεν είχανε ακόμη ανακατευθεί).

Μανδραβέλης: "Ακούσατε Έλληνες που είστε φανατικοί...." σε σημείο μονοτονίας. Μη πα και γίνει διαδήλωση. Όχι βέβαια, ο κυρ-Πάσχος ρίχνει κεραυνούς.

Δρουσιώτης: Το γάλα μαύρο συστηματικά για το θέμα της Κύπρου. Τόσο μονόπλευρη αντιμετώπιση και τόσος φανατισμός εναντίον του Παπαδόπουλου και της ΕΔΕΚ, μόνο από υπάλληλο του ΔΗΣΥ ή των "Ελευθέρων Δημοκρατών" δικαιολογείται.

Τέλλογλου: Περιφερόταν ανά την Ελλάδα, και μιλούσε στους ιθαγενείς σε εκδηλώσεις εναντίον των Σέρβων για το Κόσοβο.
Στη Μυτιλήνη, μεταξύ άλλων είπε:
- Οι Σέρβοι ήταν πάντα εχθροί μας. Δεν είδατε τη στάση τους στο μπάσκετ; (σ.σ. !!!!)
- Οι Αλβανοί είναι αρχαίο φύλο, οι γνωστοί Ιλύρριοι
(σ.σ. το λάθος του στον τονισμό, έκανε τον Heinz να ρωτήσει "είπατε Ηλίθιοι"; και ο σοφός επανέλαβε "Όχι κύριε Ιλύρριοι, αναφέρονται στην Ιστορία επιτέλους". Ίσως να υπήρξαν και τίποτα ...Ιλύρριοι, που να ξέρω... Και βέβαια οι Αλβανοί είναι απόγονοι των Ιλλυριών, όσο και οι Έλληνες των Πελασγών)
Σου λέει το παληκάρι, βλάχοι λαδάδες είναι εδώ, κάτσε να τους φωτίσω λιγάκι.
Ο χρήστης heinz είπε…
εργοτελίνα said...

"Οταν ο Σωμερίτης μιλουσε
((μεσα στην απόλυτη φιλοσερβική
Ελλάδα))
για τις σφαγές στην Σρεμπρένιτσα
τα χε παρει απ' τους Αμερικάνους;.."

Κι ο Heinz μιλούσε για τη Σρεμπρένιτσα, κάπου έχω χωμένο το ρεπορτάζ μου πούχε δημοσιευθεί τότε στην ΑΥΓΗ.

Αλλά ο Heinz έλεγε για όλους. Όλοι σφάζανε. Πήγα κι είδα.
Ο Σωμερίτης, από που έπαιρνε πληροφορίες;;;;
Ο χρήστης heinz είπε…
Και τα περί στήριξης του Μιλόσεβιτς στoυς Σέρβους της Βοσνίας, είναι άλλος ένας μύθος.
Ο τύπος έτρωγε όλη την ανθρωπιστική βοήθεια που έφτανε μόνο μέχρι το Βελιγράδι, και τ' άκουσα αυτό στο Βελιγράδι, δια στόματος Ερυθρού Σταυρού, χρόνια πριν βγει στον αέρα η διάσταση Μιλόσεβιτς - Κάραζιτς.
Ο χρήστης heinz είπε…
Kαι μέσα στο χαμό, το Aljazeera, δημοσιεύει και ευαίσθητο ρεπορτάζ για την Αμμόχωστο.
Ο χρήστης heinz είπε…
Γειά σου Ραφαέλλα.

Βέβαια και δεν υπάρχει αντικειμενικότητα, όλα είναι θέμα του παρατηρητή.

Αλλά, η προπαγάνδα, είναι άλλο πράγμα...
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Διαβαζεις,ακους και συγκρινεις......

Υπαρχουν ακραιοι και απο τις δυο μεριές....

και ιδιοτελείς...

.. για ψηφοθηρικους λόγους
ποσοι και πόσοι δεν μεταμορφωνονται
σε Πατριωτες.....................


Υ.Γ.

@Ηeinz
Για τον πατριώτη σου,τον ΒΟΥΝΑΤΣΟ
δεν μας μίλησες.................
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Ελα και στο blog μου να διαβασεις
ενα Διαλογο Μπους-Μεγαλέξανδρου
που εγραψε ενας Αμερικάνος........

Θα βγαλεις αρκετα συμπεράσματα.....
Ο χρήστης bidibis είπε…
εδω μπορώ να κάνω σχόλιο.

Σε ορισμένα μπλογκς κάθε φορά που πάω να γράψω κάτι πατάω το publish και μου βγάζει "Δεν είναι δυνατή η εμφάνιση της σελίδας"

Συμβαίνει μόνο σε μένα αυτό; Είναι γενικό το πρόβλημα με τον μπλογκερ;
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Βadly κατι δεν παει καλα με τα blogs
τελευταια,Δες το Status blogger
http://status.blogger.com/


Tα βαλα και στο blog μου,τα βαζω και εδώ…….


Η Μεση Ανατολη δεν εχει κρατη,έχει καυγάδες με σύνορα
Π.Τζ.Ο’ Ρουρκ(Αμερικανος δημοσιογραφος)


Oποιος υπερασπίζεται ένα δικαιο σκοπό,δεν είναι δυνατόν να αποκαλείται
Τρομοκράτης (Γιασερ Αραφάτ)

Θα είχα γίνει μέλος τρομοκρατικής οργάνωσης!

(Εχουντ Μπαρακ)πρωην πρωθυπουργος του Ισραηλ
απαντα σε ερωτηση:τι θα έκανε αν είχε γεννηθεί Παλαιστίνιος………………………………..


Δεν υπαρχει τετοιο πραγμα,που να λεγεται παλαιστινιακός λαός.Δεν είναι δηλαδή
Σαν να ηρθαμε και να τους διωξαμε απ’ τη χωρα τους.Δεν υπήρχαν!
(Γκολντα Μεϊρ)Ισραηλινη πρωθυπουργός

Το Ισραηλ μπορει να εχει το δικαιωμα να δικασει αλλους,αλλα βεβαια κανείς δεν εχει
Το δικαιωμα να δικασει τον εβραϊκο λαό,και το κράτος του Ισραήλ
(Αriel Sharon)

Δεν μπορείς να κάνεις πόλεμο στη Μέση Ανατολή χωρίς την Αίγυπτο
Και δεν μπορεις να κανεις ειρηνη χωρίς τη Συρία
(Χενρυ Κισσινγκερ)

Εβραικα χωρια χτίστηκαν στη θέση των αραβικών χωριών,και δεν φταίτε,γιατι δεν υπάρχουν βιβλία γεωγραφίας.Και δεν είναι μονο τα βιβλια που δεν υπάρχουν πια,τα ίδια τα αραβικά χωριά δεν υπάρχουν
(Νταβιντ Μπεν Γκουριόν)

Αν η Αλγερία πρότεινε ένα ψηφισμα που θα δηλωνε,ότι η γη είναι επίπεδη,και ότι την είχε κανει επίπεδη το Ισραηλ,οι ψηφοι θα ηταν 164 υπερ 13 κατά και 26 αποχές

Δεν υπαρχει Παλαιστινη.Τελειωσε(Μοσε Νταγιάν)

Το Ισραηλ είναι εχθρός,δεν είναι φίλος,ουτε γείτονας.Δεν θα διαπραγματευτούμε μαζί τους,αυτή εινα η οριστικη μας θεση (Μαχμουντ Ζαχαρ,Ηγετης Χαμας)


Από το «Εψιλον» της Ελευθεροτυπίας(23/7/06) Επιμέλεια: Βασω Κανελλοπούλου
Ο χρήστης Ρωξάνη είπε…
"Δεν υπαρχει Παλαιστίνη.Τελείωσε"

Ξέρετε, εκείνο που με μαραζώνει δεν είναι τα ανεκδιήγητα που ακούγονται συχνά από (ανεκδιήγητους) ανθρώπους.

Αλλά ότι τελικά συνηθίζουμε εμείς οι ..άλλοι, τον παραλογισμό, την κατάφορη αδικία,
τον εξευτελισμό της ανθρώπινης ζωής (αδιάφορο αν η ζημία αφορά σε μία ανθρώπινη ζωή ή χιλιάδες). Στην ..καλύτερη περίπτωση στεναχωριόμαστε εγκεφαλικά, στη χειρότερη σηκώνουμε τα χέρια ψηλά, συμμετέχοντες ενίοτε στην επικρατέστερη άποψη μήπως και βγούμε εκτός..

Στρουθίον,
θα έρθετε στα κλαδάκια μου καμιά φορά; Σας γυρεύω.
Ο χρήστης heinz είπε…
Να σου πω για τον Βουνάτσο:

Είμαστε φίλοι (δηλ. που λέει ο λόγος).

Ειδικά, είναι καλός τύπος. Γενικά, είναι μεθυσμένος.
Είναι πάρα πολύ έξυπνος, και όταν δεν έχει πιεί, μπορείς πράγματι να μιλήσεις μαζί του πολιτικά.

Νομίζω ότι, από ένα σημείο και πέρα, σάλταρε τελείως. Εκεί κάπου στα 1989-93, σφύριξαν τα μυαλά του.
Πότε προς Καρατζαφέρη γέρνει, πότε προς Χαραλαμπίδη, μύλος.
Συνεχώς μιλάει το ούζο.

Αν τον πετύχεις σε κουβέντα για κάτι άλλο, πλην πολιτικής, είναι θησαυρός, να πεθαίνεις στα γέλια.
Αλλά, περί πολιτικής, κλάφτα....

Υ.Γ. Επίσης είναι άφιλος, εγωκεντρικός, υπερφίαλος....
Ο χρήστης heinz είπε…
Hliodendron said...

"Δεν υπαρχει Παλαιστίνη.Τελείωσε"

Αν επιζήσει έστω και μια γυναίκα, τα παιδιά της θα γυρίσουν να ελευθερώσουν την Παλαιστίνη.

Γιάσερ Αραφάτ
Ο χρήστης heinz είπε…
serafina delarosa said...

" το http://mazenkerblog.blogspot.com/
εξαφανίστηκε... "

To domain πάντως απαντάει σε ping, άρα δεν έχει κλείσει ο λογαριασμός.
Κάτι άλλο τρέχει κι είναι ύποπτο....
Ο χρήστης heinz είπε…
Και, εν πάσει περιπτώσει, ας κουρεύονται οι Ισραηλινοί, αν νομίζουν ότι μπορούν να κάνουν το internet Δυτική όχθη:

υπάρχουν κι άλλα blogs
Ο χρήστης heinz είπε…
Και, όσοι είναι τρομοκρατοφάγοι, ας δουν ποιό είναι, σύμφωνα με το CNN, το μυστικό όπλο της Χεζμπολά.
Ο χρήστης heinz είπε…
To
http://mazenkerblog.blogspot.com/
επανήλθε
Ο χρήστης heinz είπε…
Στον αέρα και το
http://laureghorayeb.blogspot.com/
Ο χρήστης dodo είπε…
εργοτελίνα,
μηνύματα γιά σένα στο βλογ μου,

heinz,
ζητώ συγγνώμη γιά την κατάχρηση τού χώρου σας, έλαβα το θάρρος λόγω...εκτάκτου ανάγκης!
Ο χρήστης ο ψύχραιμος είπε…
Αν δεν καταλάβατε, σας ενημερώνω οτι γίνεται πόλεμος. Σε όλους τους πολέμους υπάρχουν θύματα και μεταξύ των αμάχων. Οπότε τα 400, 500, αντε 1000 θύματα δεν είναι δα και μεγάλος αριθμός.

Κυνικός,ε;

Σας ενημερώνω επίσης οτι τα καθημερινά θύματα από την πείνα, το AIDS, τα αφροδίσια και τα τροχαία είναι πολύ περισσότερα ημερησίως, πάρα πολύ παρισσότερα. Κι όμως κανένας από όσους σήμερα σκίζουν τα ιμάτιά τους για τα θυματα του Λιβάνου, δεν κάνει κάτι για τα θέματα αυτά. Κάθε χρόνο στην Ελλάδα σκοτώνονται σε τροχαία περισσότεροι συνάνθρωποί μας από αυτούς που σκοτώθηκαν μέχρι σήμερα στον Λίβανο. Αλλά πέρα βρέχει. Ναι ξέρω. Στα τροχαία δεν εμπλέκονται οι αμερικάνοι και οι Ισραηλινοί, τουλάχιστον άμεσα, οπότε οι αλαλάζοντες πολέμιοί τους δεν έχουν λόγο να ασχοληθούν με το θέμα αυτό. Και αν ακόμη ασχοληθούν, θα ανακαλύψουν οτι η αιτία των θανάτων από τα τροχαία στην Ελλάδα είναι στο τέλος, τελος ...οι αμερικάνοι!

Και για να συνεχίσω ακόμη πιο κυνικά:

Ευτυχώς που υπάρχουν και οι αμερικάνοι, αλλά και άλλοι διεθνείς οργανισμοί που επεμβαίνουν στις διάφορες περιφερειακές συγκρούσεις. Αλλιώς ο κόσμος θα ήταν ένα τρελλοκομείο. Σε κάθε γωνιά της γης θα γινόταν και ένας πόλεμος. Στην Βοσνία που δεν επενέβησαν από την αρχή, θα το έλυναν λέει οι ευρωπαίοι το ζήτημα, μετά από λίγες βδομάδες τους παρακαλούσαν όλοι να στείλουν στρατό.
Ευτυχώς λοιπόν που υπάρχουν και οι αμερικάνοι. Αλλιώς θα είχαμε πάνω από το κεφάλι μας κανένα μουλά (ή τον Χριστόδουλο, το ίδιο κάνει) και δε θα ξέραμε που να κρυφτούμε. Πάνω από όλα βρισκονται ή υπεράσπιση της δημοκρατίας και της ελευθερίας. Και οι αμερικάνοι τα υπερασπίζονται αυτά τα δύο και πολύ καλά κάνουν.
Ο χρήστης Aphrodite είπε…
Ει, Λαδέμπορα Πελασγέ, να σε πω, να σε ρωτήξω...

Τι κρατάει τη Συρία, την εγγυήτρια, και δεν μπαίνει?

Τι σημαίνει οκ, παύση πυρός, αλλά σε μια βδομάδα, να προλάβετε να... (να προλάβω κι εγώ τη συναυλία μου η.. μαύρη?)

Κι αν όπου γάμος και χαρά, μπει και το Ιρακ με τα ανύπαρκτά (?) του μανιτάρια?

Κι αν όλα καλά και πάει ο εχθρός, αλοιφή για τους κάλους, τι μας λέει ότι σε 3-4 χρόνια δεν θα έχει ξαναβγεί η διάδοχη κατάσταση με όχι 60%, αλλά 100%?

Λιβανέζα μάνα: "Πρέπει να σώσω τα παιδιά μου". Ξεροκαταπίνεις, συμπάσχεις, θλίβεσαι, πού πάμε... Μέχρι ν'άκούσεις και τη συνέχεια "να τα σώσω, να γίνουν μεγάλα, για να παν να σκοτώσουν τους Ισραηλινούς".

Το τέρμα της λογικής - αλλά δεν πάει άλλο εκεί... Τέρμα, φτάσαμε, κατεβείτε (κι όσοι επιμένουν, ας ζ-μπρώξουν...)

Τίποτε, έτσι, μερικές σκέψεις...
:)))
Ο χρήστης heinz είπε…
ο ψύχραιμος said...

"Αν δεν καταλάβατε, σας ενημερώνω οτι γίνεται πόλεμος. Σε όλους τους πολέμους υπάρχουν θύματα και μεταξύ των αμάχων. Οπότε τα 400, 500, αντε 1000 θύματα δεν είναι δα και μεγάλος αριθμός."

Ίσως αγνοείτε ότι, υπάρχουν συγκεκριμένες συνθήκες.
Η στόχευση πολιτικών εγκαταστάσεων, αποτελεί έγκλημα κατά της ανθρωπότητας και διαπράχθηκε τόσο στο Σεράγεβο, όσο και στο Βελιγράδι, τη Βαγδάτη και πρόσφατα στο Λίβανο αλλά και το Ισραήλ.

Υπάρχει δηλαδή εδώ, μια κατάρρευση των θεσμών της διεθνούς νομιμότητας, που χρονολογικά εντοπίζεται στην εγκληματική αμερικανική επίθεση εναντίον των Σέρβων στο Κόσοβο, όταν αγνόησαν τον ΟΗΕ και κάθε έννοια νομιμότητας. Από κει και πέρα το εύθραυστο σύστημα κατέρρευσε.

"Ευτυχώς που υπάρχουν και οι αμερικάνοι, αλλά και άλλοι διεθνείς οργανισμοί που επεμβαίνουν στις διάφορες περιφερειακές συγκρούσεις. Αλλιώς ο κόσμος θα ήταν ένα τρελλοκομείο. Σε κάθε γωνιά της γης θα γινόταν και ένας πόλεμος."

Αυτό βέβαια δεν έχει καμμία βάση, απλώς είναι μια υπόθεση: η επεμβατικότητα προκαλεί επίσης πολέμους.

Ας γίνω πιο κυνικός από εσάς:

- Αμερική και Ευρώπη,Κίνα και Ρωσία, δηλώνουν ότι από δω και πέρα, για κανέναν λόγο και ποτέ, δεν θα επέμβουν στη Μέση Ανατολή.
- Σε ένα χρόνο το Ισραήλ έχει πάψει να υπάρχει.
- Τέλος του Μεσανατολικού.

Τι λέτε;
Ο χρήστης Aphrodite είπε…
@x-watcher,

Ο λαδέμπορας Πελασγός είναι ο οικοδεσπότης ντε (λόγω Μυτιλήνης & σχόλιο Τέλλογλου όπως το κατέγραψε ο οικοδ. 25.07.06, 10:14).

Προφανώς χέρι στα πετρέλαια και κόψιμο φόρας στην Κίνα - στερώντας τους δλδ καύσιμη ύλη, χέρι-χέρι πάνε αυτά, και εκμετάλλευση του θρησκευτικού μένους (διότι ο απλός κόσμος δεν φανατίζεται έτσι με οικονομικά συμφέροντα, πρέπει να του θίξεις ιερά και όσια)... Συν τι καλά, έχουμε το καλύτερο φραντσάιζ στην περιοχή, απόλυτα χρηματοδοτούμενο και απολαμβάνουμε απόλυτα οφέλη...

Εχω κι ένα ακόμη σχόλιο, φαρμακερό, αλλά επειδή δε θέλω να γίνει εδώ... του Λιβάνου, θα το πω μαλακά: πόσο μία ομάδα ανθρώπων μπορεί να αφήσει/σπρώξει καταστάσεις έτσι ώστε να μαγειρεύεται μέχρι ο Τρίτος ο Μέγας και πώς θα μαζέψει καλούμπα μετά? Διότι δεν πιστεύω ότι δεν έχουν σκεφτεί 10 βήματα μετά και βαδίζουν στα τυφλά...

Τεσπα, μάνα γενικώς, γράφω και τα γκομενικά της Αφροδίτης, στο τέλος θα πρέπει να διαλέξω φοβάμαι πως, διότι "θα μας πιάσει όλους το Οιδιπόδειο" όπως μου είπε αγαπημένος μου άνθρωπος χτες...
:)))

Γκηρ, με διαβάζετε ή...
;)
Ο χρήστης heinz είπε…
Αφροδίτη και βέβαια σε διαβάζω sweetie!!!

Απλώς είμαι σε φάση εργασιοπίεσης και πέφτουν πολλά ζόρια...

Και μάλλον θα τραβήξει μέχρι τον Δεκέμβρη έτσι, θα πέσουν και ταξίδια Θεσ/νίκη, Κύπρο και άστα να πάνε....
Ο χρήστης Ecumene είπε…
ακουγα και προχθές την εκπομπή
της Χουκλη για την Μεση Ανατολη στη ΝΕΤ

Είπε ο Ισραηλινος δημοσιογραφος...

Ο Αραφάτ τη δεκαετία του 90
δεν έκανε τη σωστη κίνηση
του Μπεν Γκουριόν το 1948,όταν ανέλαβε την εξουσία,οπόταν και κατηργησε τις τρομοκρατικες ισραηλινες οργανωσεις....

..................................
..................................
Ο χρήστης heinz είπε…
Εργοτελίνα, το ερωτηματάκι του Ισραηλινού ή βλάκας θα το έκανε ή πονηρούλης.

1. Ποτέ ο Αραφάτ, δεν είχε τόση εξουσία στο λαό του, όση ο Μπεν Γκουριόν στον δικό του. Ο Αραφάτ ήταν αρχηγός της Φατάχ, αλλά υπήρχε και το Λαϊκό Μέτωπο κι άλλοι...

2. Άμα στράβωνε το πράγμα ο Γκουριόν είχε πλάτες (ΗΠΑ-Βρετανία). Ο Αραφάτ είχε τρίχες. Στην ουσία έγινε ηγέτης δια της πλαγίας, αφού εφηύρε ουσιαστικά την PLO.

3. Λίγοι φανατικοί οργανωμένοι υπάρχουν στο Ισραήλ; Ή μπας κι ο Γιτζάκ Ράμπιν πέθανε από έμφραγμα;;

Αν ήμουνα στο πανελ (την είδα την εκπομπή) αυτά θα απαντούσα...
Ο χρήστης guerrero762 είπε…
Απο χρυσαυγιτες εως αριστεριστες κοινη η σταση.
Φιλοαραβικη μεχρι αηδιας.
Το Ισραηλ ειναι μια οαση δημοκρατιας και προοδου σε μια ερημο,αγριοτητα,μισαλοδοξιας,αμορφωσιας και οπισθοδρομησης.
Εκανε πολεμο;
Ε ΚΑΙ;
Για τους φανατικους μουσουλμανους αδερφους(σας)αραβες και την τρομοκρατια τους καμμια κουβεντα.
Τρελλαινομαι να βλεπω και καλα προοδευτικους και καλα ανθρωπιστες να διαρυγνηουν τα ιματια των υπερ των πλεων φανατικων αρρωστημενων καθεστωτων και λαων της γης.
Εκει που πετροβολουν γυναικες και φιμωνουν δια της βιας καθε αντιθετη αποψη.
Ειναι πραγματικα λατρεια σκετη να βλεπεις αριστερους να γραφουν υπερ των Ταλιμπαν,του Σανταμ,των φονταμενταλιστων,της Β.Κορεας και να θιγονται μετα απο τον Χριστοδουλο!
Ειναι λατρεια να βλεπεις ακροδεξιους και νεοναζι να κραυγαζουν NO WAR!!
Ρε πατε καλα;
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Guerrero


Θα πας για Λιβανο....ως μερος του OHE...;;;

(ναι εχεις δικιο οτι ειναι
αστειο να βλεπεις την Κανελλη
να υποστηριζει τους Ταλιμπαν..)

Προσεχε ομως οταν θα πας στο Λιβανο....γιατι οι ΟΗΕδες φωναζαν
οτι δεν ειναι Χεζμπολαχ.........

Και ο στρατος της Ειρηνης,τους
εριξε μια "βομβα για καταφύγια"...............
Ο χρήστης bidibis είπε…
O καφενειακός ή δημόσιος διάλογος, (;) που γίνεται στην ελληνική γλώσσα και αφορά ζητήματα εξωτερικής πολιτικής και πολέμου, είναι εξ ορισμού μάταιος. Διεξάγεται μονόπλευρα και μονολιθικά, σε πολύ στενά ιδεολογικά και ελληνοκεντρικά πλαίσια, και αποκλείει σχεδόν εξ ολοκλήρου τις απόψεις των άμεσα εμπλεκόμενων, όπως και τρίτων ουδέτερων παρατηρητών από άλλες χώρες. Όταν σπάνια φιλοξενούνται στο διάλογο μας τρίτοι, η επιλογή τους γίνεται με κριτήρια μεροληπτικά, πάντα με γνώμονα την προβολή θέσεων που παραδοσιακά βρίσκουν σύμφωνη και κολακεύουν την ομοιογενή και ομοιόμορφη και επιλεκτικά ευσυγκίνητη ελληνική κοινή γνώμη. Ο σκοπός των έντονων και συναισθηματικά φορτισμένων αντιπαραθέσεων, που βλέπουμε και διαβάζουμε στα κανάλια και στις εφημερίδες, δεν είναι η υπεράσπιση του δικαίου ( υπάρχει φυσικό δίκαιο στην εξωτερική πολιτική άραγε;) της μια ή της άλλη πλευράς –οι περισσότεροι άλλωστε, ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων, συντασσόμαστε πάγια εναντία στους ισραηλινούς και τους Αμερικάνους- αλλά η ανάγκη των διαπληκτιζόμενων μερών, δημοσιογράφων, αναλυτών, διανοουμένων, άσχετων τηλεμαϊντανών, ειδικών αντιαμερικανολόγων με PhD στο Harvard ή στον Περισσό κτλ, να διαφημίσουν τους εαυτούς τους , να ικανοποιήσουν τη ματαιοδοξία τους και να κερδίσουν τις εντυπώσεις με την ορθότητα (;) των απόψεων τους και τον πλούτο των γνώσεών τους, επιδεικνύοντας με στόμφο τις δήθεν ουμανιστικές ευαισθησίες τους, μα πάνω από όλα την ξέχειλη οργή τους (νηφάλιος στην Ελλάδα = χαμένος από χέρι), η οποία, όμως, «είναι μονομερής και υποκριτική και η ύπαρξη θυμάτων προβάλλεται ή υποβαθμίζεται προκειμένου να στηρίζει προκαταλήψεις για τους θύτες» (Μπίστης).


Με το «Μπίστης» που ανέφερα μάλλον έχασα το οποιοδήποτε δίκιο που μπορεί και να είχα, ε;

Και εγώ θα τον πήγαινα περισσότερο αν δεν εξευτέλιζε τον εαυτό του τόσο πολύ σε χαζοεκπομπές και χαζοκάναλα…

Με αυτά που λέω, εύκολα κάποιος γραικαλβανός (αισθητή η απουσιά του harry από τέτοιες συζητήσεις) θα μπορούσε να μου προσάψει την «κατηγορία» του αμερικανοεβραιόφιλου. Εμένα πάντως ο charmingjustcharming, διέγραψε όλα τα σχόλια μου και με κήρυξε ανεπιθύμητο στο μπλογκ του. Έχει καιρό βέβαια, δεν το έκανε πρόσφατα με τις εξελιξεις…


Νομίζω δεν έχει πολύ νόημα να συζητάμε διεθνή θέματα με τους όμοιους μας. Εκτός και αν θέλουμε να εκτονωθούμε, όπως κάνουμε και με τα ποδοσφαιρικά. Είτε πάμε στην Τούμπα και την καίμε, είτε πάμε Β. Κωνσταντίνου (σωστά το λέω;) και εξασκούμε τα μπράτσα μας, ρίχνοντας τον τρουμαν μπρούμυτα στο έδαφος.

Αυτές τις μέρες με εκφράζει πιότερο ο Πιτσιρίκος!!!
Ο χρήστης ο ψύχραιμος είπε…
@ x-watcher

Αλλες εκείνες οι εποχές άλλες οι σημερινές. Σου διαφεύγει οτι τότε υπάρχαν τα κομμουνιστικά καθεστώτα. Αλλά μια και το έφερε η κουβέντα, για πιο λόγο έγινε πραξικόπημα εναντίον του Παπαδόπουλου από τον Ιωαννίδη; Να κάτι που πρέπει να ψάξεις εσύ.
Anyway ευτυχώς που υπάρχαν οι αμερικάνοι (και οι άγγλοι) και δεν καταλήξαμε να είμαστε κομμουνιστική χώρα. Και μόνο γι' αυτό πρέπει να τους ευγνωμονούμε.

@ heinz

Το δικό μου σενάριο είναι κάπως διαφορετικό:
- Αμερική και Ευρώπη,Κίνα (αυτή τι δουλειά έχει; αλλά τλπ) και Ρωσία, δηλώνουν ότι από δω και πέρα, για κανέναν λόγο και ποτέ, δεν θα επέμβουν στη Μέση Ανατολή.
- Σε ένα χρόνο οι παλαιστήνιοι έχουν πάψει να υπάρχουν, διότι θα τους έχουν ξεπαστρέψει οι υπόλοιποι άραβες..
- Τέλος του Μεσανατολικού.
Ο χρήστης ο ψύχραιμος είπε…
@ x-watcher

Δεν έχει σημασία ο χρόνος. Αν γίνονται (οι επεμβάσεις των ΗΠΑ) για την προάσπιση της δημοκρατίας και της ελευθερίας είναι επιθυμητές.
Καμμιά φορά κι εμένα οι ΗΠΑ με εκνευρίζουν όταν για κάποιους λόγυς υποστήριζαν καθεστώτα όπως του Σαντάμ ή των ταλιμπάν, αλλά μετά την κατάρρευση των κομμουνιστικών καθεστώτων έχουν ψιλοστρώσει.

Ατυχές το παράδειγμά σου και απλοϊκό. Μια κοινωνία δεν είναι οικογένεια, αλλά κάτι πολύ πιο σύνθετο.
Ο χρήστης heinz είπε…
guerrero762 said...

"Το Ισραηλ ειναι μια οαση δημοκρατιας και προοδου σε μια ερημο,αγριοτητα,μισαλοδοξιας,αμορφωσιας και οπισθοδρομησης."

Η "Δημοκρατία", η "πρόοδος", είναι προφανώς απόψεις δικές σου.
Η πραγματικότητα είναι ότι, είναι βάρβαροι που νομίζουν ότι είναι authorized to kill από τον Θεό τους.

Όσο για την "αγριότητα, μισαλλοδοξία, αμορφωσιά" κλπ. κλπ. των Αράβων, για πες μας δηλαδή, σημαίνει ότι πρέπει να πεθαίνουν σαν αρνιά;

Ρε guerrero, είσαι κάργα Εγγλεζάκι, το ξέρεις;
Δε μου λες, την μπύρα την πίνεις χλιαρή;
Ο χρήστης heinz είπε…
@ ο ψύχραιμος...

Αυτή η φαντασίωση ότι οι Αμερικανο-ισραηλινοί, προστατεύουν τους Παλαιστίνιους από τους άλλους Άραβες, θα είναι το μόνιμο επιχείρημά σας;
Για να ξέρουμε αν μιλάμε σοβαρά ή όχι.

Μια οικογένεια, είναι ένα κοινωνικό σύστημα. Και μοιάζει με μια κοινωνία, με την έννοια ότι προστατεύει απαρέγκλιτα την δική της παραγωγή νοήματος (ταυτότητα).

Μην αρχίσω τις βιβλιογραφίες περί αυτού, βαριέμαι.....
Ο χρήστης fil είπε…
Ο πεινασμένος στο ύπνο του καρβέλια βλέπει!
Ο καθένας κατά το συνειδητοποιημένο ή όχι συμφέρον του, υποστηρίζει ή όχι το πόλεμο!
Το να κάνουμε τις ιδέες μου παντέρια είναι φασισμός !!
Αλλά και η ιδέα του πολέμου είναι σε όλους κατακριτέα……..
Καλό είναι να ψάχνουμε με υγιή λογισμό τα γεγονότα και με την εμπειρία(?) της ηλικίας να βγάζουμε συμπεράσματα!

guerrero762 αν ήσουν ανθοπώλης θα υποστήριζες τα παιδιά των Λουλουδιών?
Ο χρήστης ο ψύχραιμος είπε…
@ heinz

Ναι, η οικογένεια μοιάζει με κοινωνία, αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Γι' αυτό και το παράδειγμα του x-watcher ήταν ατυχές και απλοϊκό. Αν αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα στην οικογένειά μου δε θα μου το λύσουν οι ξάδελφοι ή ο δεν ξέρω ποιός. Θα το λύσω μόνος μου, και αν δεν μπορέσω και το πρόβλημα είναι σοβαρό και δεν λύνεται, το διαλύω. Αυτό δεν μπορεί να γίνει σε μια κοινωνία, που πρέπει να είναι ανεκτική ωστε να μη δημιουργούνται φυγόκεντρες-διαλυτικές δυνάμεις εντός της.
Ο χρήστης ο ψύχραιμος είπε…
@ x-watcher

Νομίζω οτι δεν μιλούσαμε για την πρώην Γιουγκοσλαβία, αλλά αν το θέλεις πολύ ευχαρίστως.
Η πρώην Γιουγκοσλαβία αποτελούνταν από πολλές εθνότητες (Κροάτες, Σλοβένοι, Σέρβοι, Αλβανοί, Μαυροβούνιοι, Μακεδόνες, Βόσνιοι), στις οποίες οι Σέρβοι είχαν τον πρώτο λόγο. Η ισορροπία ανάμεσα στις μεγάλες δυνάμεις ήταν ο καθοριστικός παράγοντας που διατηρούσε σε συνοχή το μόρφωμα αυτό. Δημοκρατία και ελευθερία δεν υπήρχε και οι Σέρβοι καταπίεζαν τις υπόλοιπες εθνότητες. Οταν η παγκόσμια ισορροπία διαταρράχτηκε (κατάρρευση του ανατολικού μπλοκ) οι υπόλοιπες εθνότητες διεκδίκησαν την ανεξαρτησία τους και η Γιουγκοσλαβία διαλύθηκε στα εξ ων συνετέθει.
Οι φυγόκεντρες λοιπόν δυνάμεις υπήρχαν στην ανομοιογενή αυτή γιουγκοσλαβική κοινωνία και το κομμουνιστικό καθεστώς του Τίτο και των επιγόνων του δεν έκαναν απολύτως τίποτε για να αμβλύνουν τις αντιθέσεις αυτές. Αντιθέτως τις όξυναν με αποτέλεσμα τη διάλυση. Τα ίδια συνέβησαν και στην ΕΣΣΔ.
Ο χρήστης Nikos Dimou είπε…
Παράκληση: Να με προσθέσετε και εμένα στην λίστα των "προδοτών": Μανδραβέλης, Σωμερίτης, κ.α.
Όταν - κάποτε - θα γίνει ο απολογισμός και η καταμέτρηση θέλω να είμαι από την σωστή μεριά.
Ο χρήστης heinz είπε…
Κύριε Δήμου, μάλλον δεν με διαβάζετε πλήρως:

heinz said...

1. "4. Ο Νίκος Δήμου είναι ειδική περίπτωση και δεν εμπίπτει σ' αυτήν την κατηγορία.
Μάλλον συγκροτεί κατηγορία από μόνος του :-)
(για καλό το λέω)"


24 Ιούλιος, 2006 10:07


2. Δεν μίλησα για προδότες ούτε καν το υπονόησα. Προσπαθείτε να με ταξινομήσετε παρέα με το ...Βουνάτσο. Δεν είμαι εκεί, τι να κάνουμε τώρα...
Εγώ δεν σας ταξινομώ πάντως παρά στη κατηγορία Νίκος Δήμου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Υποστράτηγος ε.α. Ράμπο

Συγκρίσεις

Συνδιαμορφώνοντας την κοινωνία που οραματιζόμαστε