tag:blogger.com,1999:blog-26101602.post116214044448773295..comments2023-10-26T13:34:37.776+03:00Comments on In a body: Μαθητές...heinzhttp://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comBlogger31125tag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1172164319759069312007-02-22T19:11:00.000+02:002007-02-22T19:11:00.000+02:00@Rachmaninov Έχετε απόλυτο δίκιο. Αλλά, γιατί μόνο...@Rachmaninov <BR/><BR/>Έχετε απόλυτο δίκιο. Αλλά, γιατί μόνον εμείς τα βλέπουμε αυτά;heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1172159014740845002007-02-22T17:43:00.000+02:002007-02-22T17:43:00.000+02:00Στα ΑΕΙ, ΤΕΙ (γενικότερα για φοιτητές δλδ) ισχύει ...Στα ΑΕΙ, ΤΕΙ (γενικότερα για φοιτητές δλδ) ισχύει (θεωρήτικά μόνο φυσικά) το "χαίρομαι για αυτό που κάνω και για αυτό διαβάζω"...<BR/> Στο Λύκειο δυστηχως προσπαθούν τόσα χρόνια να εφαρμόσουν "το διαβάζω για 1 χρόνο για να χαρώ κάτι που μπορεί να κάνω στο μέλλον" και ξεχνούν όλα τα άλλα...και μόνο που το σκέφτομαι ανατριχιάζω...για αυτό οι περισσότεροι τα "παίζουν" και αντιδρούν μεσω της αδιαφορίας.<BR/> Η είσοδος στο πανεπιστήμιο είναι θέμα χαρακτήρα, τύχης, διαβάσματος (όχι μυαλού) και όλα αυτά συνδιάζονται για να αντιμετωπιστεί μία εξωφρενικής πίεσης και δυσκολίας κατάσταση. Είναι πολύ πικρό το ότι χάνονται πολλά μυαλά τόσο άδικα...Rachmaninovhttps://www.blogger.com/profile/00937196570913372142noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1163439019601833432006-11-13T19:30:00.000+02:002006-11-13T19:30:00.000+02:00έχετε ειλικρινά δίκιο. ας μπουν όλοι και ας αρχίζο...έχετε ειλικρινά δίκιο. ας μπουν όλοι και ας αρχίζουν να κόβουν μετά... τόσο απλό (χωρίς παρα-οικονομία και παρα-εκπαίδευση)<BR/><BR/>αλλά...Alexandrahttps://www.blogger.com/profile/04404064884394616057noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162900153145164962006-11-07T13:49:00.000+02:002006-11-07T13:49:00.000+02:00Ηeinz, συμφωνώ με τις προτάσεις σου για την πρόσβα...Ηeinz, συμφωνώ με τις προτάσεις σου για την πρόσβαση στα ΑΕΙ.<BR/>Το θέμα δεν είναι μόνο το κόστος, το θέμα είναι ότι θα κοπεί μια πίτα που μοιράζεται ήδη σε φροντιστήρια, φαουντέισον, κολέγια, ιδιωτικά ΙΕΚ με πρόσβαση για συμπλήρωση σπουδών σε πανεπιστήμια του Εξωτερικού. <BR/>Βέβαια, πρέπει να ληφθεί υπόψιν το γεγονός ότι εργάζονται εκεί τουλάχιτον ίσοι εκπαιδευτικοί με αυτούς που είναι στην Δημόσια Εκπ/ση και να υπάρξη μέριμνα για άμεση ένταξή τους στο Δημόσιο σύστημα. Εντάξει οι μπίσνεσμαν που επένδυσαν εκεί, έχουν αποκτήσει πάρα πολλά κεφάλαια, ας αγοράσουν άλλες μετοχές!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162720661315564022006-11-05T11:57:00.000+02:002006-11-05T11:57:00.000+02:00@emfortosΝομίζω ότι, πρέπει να εισάγεται ο καθένας...@emfortos<BR/><BR/>Νομίζω ότι, πρέπει να εισάγεται ο καθένας σε όποιο τμήμα θέλει, για ένα βαρύ, θεωρητικό προπαρασκευαστικό έτος.<BR/><BR/>Στο τέλος του έτους, όσοι αποδεικνύουν ότι κάνουν για την σχολή αυτή, συνεχίζουν. Οι άλλοι, ας πάνε σε άλλη σχολή.<BR/><BR/>Π.χ. πας στην ιατρική της Αθήνας. Αν την πατήσεις, έχεις τελειώσει από όλες τις Ιατρικές για ας πούμε 5 -8 χρόνια. αλλά μπορείς να δοκιμάσεις στα Νομικά.<BR/><BR/>Βέβαια, αν γίνει κάτι τέτοιο, όπως έχουν διαστρεβλωθεί τα πράγματα, θα ορμήσουν όλοι σε Ιατρική/Νομική/Αρχιτεκτονική/Πληροφορική.<BR/>Μπορεί να υπάρξει λύση όμως, στέλνοντας κα;ποιους υπεράριθμους σε Ιατρική Ιωαννίνων, Πάτρας κλπ. Και νομίζω ότι, σιγά-σιγά το σύστημα θα ισορροπήσει.<BR/><BR/>Το οικονομικό κόστος είναι τεράστιο. Αλλά είναι μικρότερο από αυτό που προκαλούν τα φροντιστήρια σήμερα.<BR/><BR/>Λεπτομέρειες δεν μπορώ να σκεφτώ και σίγουρα θα υπάρχουν πολλά δύσκολα σημεία.<BR/>Ξέρω όμως ότι, υπάρχουν πολλοί που ξέρουν πως μπορεί να γίνει πρακτικά κι υπάρχουν επίσης παραδείγματα π.χ. Γαλλία που μπορούν να μελετηθούν.<BR/><BR/>Η ιδέα πάντως είναι, ότι η εξέταση όπως γίνεται σήμερα, δεν μπορεί να αποφαίνεται αν κάνεις για γιατρός ή φιλόλογος. Και να μπορε;σει το Λύκειο να λειτουργεί σαν Λύκειο.heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162684193982412462006-11-05T01:49:00.000+02:002006-11-05T01:49:00.000+02:00Με δεδομένο ότι 1)το εκπ/κό μας σύστημα πάσχει σ...Με δεδομένο ότι<BR/> 1)το εκπ/κό μας σύστημα πάσχει σε πολλά (μέθοδοι,εκπ/κοί,υποδομές,ωράρια,εξεταστικά συστήματα,υποστήριξη ειδικών προσεγγίσεων,αξιολόγηση,ανατροφοδότηση επαγγελματικός προσανατολισμός κλπ)<BR/> 2)η κόπωση των "καλών" μαθητών είναι μεγάλη<BR/> 3)η ζήτηση για σπουδές είναι καθολική<BR/> 4)η ανάγκες της αγοράς μικρότερες<BR/> 5)η ευρωπαϊκή εκπ/κή πρακτική πιο ξεκούραστη για τους μαθητές,χωρίς κατ'οίκον εργασία,με ελεύθερο χρόνο,αθλοπαιδιές κλπ<BR/> 6)οι έλληνες απόφοιτοι λυκείου είναι πιο προχωρημένοι από άλλους ευρωπαίους στα μαθηματικά,φυσική<BR/> 7)οι πανεπιστημιακές σπουδές δεν είναι εύκολο να πραγματοποιηθούν από όλους τους απόφοιτους λυκείου,πόσο μάλλον οι σπουδές μεγάλης ζήτησης<BR/> 8)η κομματικοποίηση ατα ΑΕΙ-ΤΕΙ είναι σε απελπιστικά επίπεδα<BR/> 9)η κοινωνία και η πολιτεία και οι πολιτικοί είναι μόνιμα επικριτικοί και σπάνια σκύβουν στα θέματα παιδείας<BR/><BR/>κλπ κλπ<BR/><BR/>που δίνεις βάρος για αναγκαίες αλλαγές , πιο εκπ/κό σύστημα ευρωπαϊκού κράτους θα μας ταίριαζε , ποιο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ μιας και εκεί όλοι (λάθος βέβαια) δίνουν βάρος θα έβλεπες καλό;emfortoshttps://www.blogger.com/profile/06050781184279657400noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162498979496723122006-11-02T22:22:00.000+02:002006-11-02T22:22:00.000+02:00Filboid Studge said...Κατ' εμέ ο "απαίδευτος" και ...Filboid Studge said...<BR/><BR/><I>Κατ' εμέ ο "απαίδευτος" και ο "εκπαιδευμένος" είναι ισότιμοι. Ο πρώτος έχει άγνοια των πάντων, ενώ ο δεύτερος εχει επίσης άγνοια των πάντων πλην του θλιβερά περιορισμένου αντικειμένου της εκπαίδευσής του.</I><BR/><BR/>Ουδείς - νομίζω - έχει άγνοια των πάντων. Κάθε γνώση ξεκινά από τη βασική διάκριση: εγώ - άλλο.<BR/><BR/>Ουδείς επίσης μπορεί να έχει γνώση όλων: αν ξέραμε ποιά είναι όλα, τότε απλώς ...θα τα ξέραμε.<BR/><BR/>Ατέρμονας κύκλος....<BR/><BR/>Το θέμα νομίζω για τον καθέναν μας, είναι η βασική γνώση:<BR/><BR/><B>γιατί εγώ επιλέγω αυτό κι όχι εκείνο;</B>heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162493362641643272006-11-02T20:49:00.000+02:002006-11-02T20:49:00.000+02:00heinz,"Εκπαίδευση είναι η διαδικασία προσαρμογής σ...heinz,<BR/>"Εκπαίδευση είναι η διαδικασία προσαρμογής σε ένα συγκεκριμένο σύστημα".<BR/>Σαφής και ρεαλιστικός ορισμός.<BR/>Αν ορίσουμε και την Παιδεία με αντίστοιχη σαφήνεια, θα είμαστε σε θέση να κάνουμε συγκρίσεις, επιλογές και συγκερασμούς επιλογών.<BR/>Κατ' εμέ ο "απαίδευτος" και ο "εκπαιδευμένος" είναι ισότιμοι. Ο πρώτος έχει άγνοια των πάντων, ενώ ο δεύτερος εχει επίσης άγνοια των πάντων πλην του θλιβερά περιορισμένου αντικειμένου της εκπαίδευσής του.Filboid Studgehttps://www.blogger.com/profile/08787699094237350386noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162489835791359962006-11-02T19:50:00.000+02:002006-11-02T19:50:00.000+02:00Ναι vrennus, αυτό, αλλά κι άλλες παρατηρήσεις στου...Ναι vrennus, αυτό, αλλά κι άλλες παρατηρήσεις στους μήνες που πέρασαν, που βρήκα πολύ εύστοχες.heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162423093963426802006-11-02T01:18:00.000+02:002006-11-02T01:18:00.000+02:00Οι μαθητές δεν έχουν να χάσουν παρά τις εξετάσεις ...<I>Οι μαθητές δεν έχουν να χάσουν παρά τις εξετάσεις τους!</I><BR/><BR/>Αυτό που μου προξενεί εντύπωση δεν είναι ότι οι μαθητές προβαίνουν σε καταλήψεις αλλά γιατί δεν προβαίνουν και γιατί τις σταματούν! Αν κάτι χρειάζεται η μέση εκπαίδευση είναι <B>η πλήρης κατεδάφισή της</B>. Οι μαθητές, αν και με έλλειμμα συγκρότησης και σαφήνειας στους στόχους, ενστικτωδώς ίσως, πάνε προς τη σωστή κατεύθυνση.<BR/><BR/>Υ.Γ. Heinz, να υποθέσω ότι ήταν το <A HREF="http://doncat.blogspot.com/2006/11/blog-post.html#c116239455272951740" REL="nofollow"><I>"καμμία «ατομικότητα» δεν υπάρχει αφ' εαυτής αλλά μόνο εντός ενός κοινωνικού πλαισίου από το οποίο επικαθορίζεται σε τελευταία ανάλυση"</I></A> που σας έκανε κλικ;Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03742815838893277974noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162395774598601602006-11-01T17:42:00.000+02:002006-11-01T17:42:00.000+02:00καπιταλιστικο κουμμουνι said...Το μοντέλο που έχει...καπιταλιστικο κουμμουνι said...<BR/><BR/><I>Το μοντέλο που έχει επιλεγεί είναι "το όποιος αντέξει".<BR/> Αυτός που θα αντέξει, θα δικαιούται να είναι και ο "μαστιγωτής" των υπολοίπων στη "γαλέρα"....</I><BR/><BR/>Δυστυχώς έχετε δίκιο.<BR/>Η στρεβλή πρόσληψη του δαρβινισμού...<BR/><BR/>@thodoras<BR/><BR/>Όχι "προφανώς"; <BR/>Ε... (μουμπλε μουμπλε... - ξύσιμο καράφλας...)<BR/><BR/>"Υπορρήτως";<BR/><BR/>;-)heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162395177671597292006-11-01T17:32:00.000+02:002006-11-01T17:32:00.000+02:00Η άμεση λύση είναι η κατάργηση των Πανελληνίων, αλ...Η άμεση λύση είναι η κατάργηση των Πανελληνίων, αλλά όχι η μόνη.<BR/>Μια δεύτερη είναι η απόσυρση του κυριολεκτικά "γρήγορου στοιβάγματος" γνώσεων που επιλέχθηκε για το Δημοτικό.<BR/>Αν και αρχίζω να πιστεύω ότι είναι σκόπιμα και πολύ συστημικά (με βάση το τρέχον σύστημα) όλα αυτά που θέλουμε ν' αλλάξουν.<BR/>Το μοντέλο που έχει επιλεγεί είναι "το όποιος αντέξει".<BR/>Αυτός που θα αντέξει, θα δικαιούται να είναι και ο "μαστιγωτής" των υπολοίπων στη "γαλέρα"....Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162393352442167452006-11-01T17:02:00.000+02:002006-11-01T17:02:00.000+02:00@ heinzπάλι "προφανώς";@ heinz<BR/>πάλι "προφανώς";Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162392163161835582006-11-01T16:42:00.000+02:002006-11-01T16:42:00.000+02:00@thodorasΤο δεύτερο προφανώς. Γιατί, αν απλώς αναπ...@thodoras<BR/><BR/>Το δεύτερο προφανώς. Γιατί, αν απλώς αναπαράγουμε τη γνώση που έχουμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο αποκτήσει, πολύ γρήγορα εξαντλούμε τις εναλλακτικές εκδοχές και πέφτουμε στην κατάσταση βαριάς βαρεμάρας (Bruner J. <I>On Knowing</I>, viii)<BR/><BR/>@σκουληκότρυπα<BR/><BR/>Θενξ! Πάω να δω!heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162384180428582712006-11-01T14:29:00.000+02:002006-11-01T14:29:00.000+02:00Από την εισαγωγή του Richard Shaull στο βιβλίο του...Από την εισαγωγή του Richard Shaull στο βιβλίο του Paulo Freire 'The pedagogy of the oppressed', αγγλική έκδοση του 1994:<BR/>"man's ontological vocation ... is to be a Subject who acts upon and transforms his world, and in so doing moves toward ever new possibilities of fuller and richer life individually and collectivelly. The world to which he relates is not a static and closed order, a given reality which man must accept and to which he must adjust; rather, it is a problem to be worked on and solved. It is the material used by man to create history...<BR/>Education either functions as an instrument that is used to facilitate the integration of the younger generation into the logic of the present system and bring about conformity to it, or it becomes 'the practice of freedom' the means by which men and women deal critically and creatively with reality and discover how to participate in the transformation of their world".Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162218029710524142006-10-30T16:20:00.000+02:002006-10-30T16:20:00.000+02:00Γειά σου Heinz, Για δες εναν άλλο ορισμό της εκπαί...Γειά σου Heinz, <BR/>Για δες εναν άλλο ορισμό της εκπαίδευσης. <BR/>Εκπαίδευση είναι να παίρνεις μία γεύση για όλα τα θαυμάσια και δυσάρεστα πράγματα που πέτυχε η ανθρωπότητα στο παρελθόν, άμεσο και ευρύτερο, στον τομέα της επιστήμης της τεχνης και της λογοτεχνίας. Να διδαχτείς από αυτά και να συμβάλεις στο μέτρο του δυνατού στο ξεκίνημα μιάς καλλίτερης κοινωνίας, για σένα τον ίδιο και για τον συνάνθρώπό σου, όπου και αν αυτός βρίσκεται.ange-tahttps://www.blogger.com/profile/02233980881837677291noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162213963033272372006-10-30T15:12:00.000+02:002006-10-30T15:12:00.000+02:00@ heinzγια να το λέω δεν το βρίσκω τόσο "προφανές"...@ heinz<BR/>για να το λέω δεν το βρίσκω τόσο "προφανές" όσο εσείς.<BR/>Το ότι δεν βλέπετε τέτοιο κίνδυνο είναι θέμα διάκρισης: I see something you don't see. <BR/><BR/>Η κηπουρική είναι μια διανοητικά έντιμη ενασχόληση :PAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162211941990900902006-10-30T14:39:00.000+02:002006-10-30T14:39:00.000+02:00σκουληκοτρυπα said..."Δεν ήξερα ότι κρατάνε backwa...σκουληκοτρυπα said...<BR/><BR/>"Δεν ήξερα ότι κρατάνε backwards στοιχεια για IP addresses."<BR/><BR/>Bέέέβαιααα....<BR/><BR/>"Πάντως Υποτίθεται<BR/> ότι χρειάζεται εισαγγελική παραγγελια<BR/> για μια τέτοια εξέταση"<BR/><BR/>Πάντως το blogger.com (google) έχει καρφώσει υπαλλήλους εταιρειών στ' αφεντικά τους για τις αποκαλύψεις που έκαναν στο blogs τους....heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162208223989679482006-10-30T13:37:00.000+02:002006-10-30T13:37:00.000+02:00thodoras said..."λέω ότι μπορούμε πολύ εύκολα να π...thodoras said...<BR/><BR/>"λέω ότι μπορούμε πολύ εύκολα να πέσουμε στην παγίδα να θεωρούμε το κοινωνικό περιβάλλον ως κάτι αντίστοιχο του φυσικού περιβάλλοντος"<BR/><BR/>Τίποτα τέτοιο δεν υπονοώ προφανώς - και δεν βλέπω τέτοιον κίνδυνο<BR/><BR/> "παγίδα που πολύ εύγλωττα περιφράξατε "<BR/><BR/>Μπας και με περάσατε για κηπουρό;;<BR/><BR/>:-))heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162207497262757462006-10-30T13:24:00.000+02:002006-10-30T13:24:00.000+02:00@ heinzλέω ότι μπορούμε πολύ εύκολα να πέσουμε στη...@ heinz<BR/>λέω ότι μπορούμε πολύ εύκολα να πέσουμε στην παγίδα να θεωρούμε το κοινωνικό περιβάλλον ως κάτι αντίστοιχο του φυσικού περιβάλλοντος -- παγίδα που πολύ εύγλωττα περιφράξατε στο προηγούμενο post αλλά δυστυχώς κινδυνεύετε να πέσετε μέσα σε τούτο.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162204701746281962006-10-30T12:38:00.000+02:002006-10-30T12:38:00.000+02:00@σκουληκότρυπαΟ κάθε χρήστης, έχει ήδη μια ταυτότη...@σκουληκότρυπα<BR/><BR/>Ο κάθε χρήστης, έχει ήδη μια ταυτότητα.<BR/>Η δική μου αυτή τη στιγμή είναι <BR/>62.1.57.50<BR/><BR/>Από αυτό, και την ώρα/ημερομηνία μπορεί άμεσα να βρεθεί ποιός είμαι:<BR/>Ρωτάται ο internet provider μου - φαίνεται ότι είναι η Forthnet από το νούμερο - και εκείνος ελέγχει ποιός από τους πελάτες του, την συγκεκριμένη ώρα/μέρα είχε λάβει αυτό το νούμερο.heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162204479539188722006-10-30T12:34:00.000+02:002006-10-30T12:34:00.000+02:00Αλλά ποιά μεταφυσική;Αντίθετα, είναι μια πολύ πρακ...Αλλά ποιά μεταφυσική;<BR/>Αντίθετα, είναι μια πολύ πρακτική προσέγγιση της γνώσης.<BR/><BR/>Εκτός κι αν δεχθούμε ότι υπάρχει αυτοπαραγόμενη γνώση, χωρίς δηλαδή την διάδραση με το περιβάλλον.heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162203113383717702006-10-30T12:11:00.000+02:002006-10-30T12:11:00.000+02:00heinz in post:"Εκπαίδευση είναι η διαδικασία προσα...heinz in post:<BR/>"Εκπαίδευση είναι η διαδικασία προσαρμογής σε ένα συγκεκριμένο σύστημα."<BR/><BR/>Χμ! προσαρμογή...<BR/>Να το πρόβλημα μου με όλες τις προσεγγίσεις που έχουν ως βάση το "ο άνθρωπος είναι απολύτως κοινωνικό ον". <BR/>Καταλήγουν σε μια μεταφυσική του "συστήματος".<BR/><BR/>Τόσο γρήγορα ξεχάσαμε την "παιδαγωγική της απελευθέρωσης";Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162201047654170932006-10-30T11:37:00.000+02:002006-10-30T11:37:00.000+02:00Κρίμα.:-(Θα πεταγόμασταν επί τόπου για καφέ αν ήσο...Κρίμα.<BR/><BR/>:-(<BR/><BR/>Θα πεταγόμασταν επί τόπου για καφέ αν ήσουν Μυτιλήνη.<BR/><BR/>Χίο έχω έρθει μόνο μια φορά, για έρευνα για τον Ανάβατο και για τον Δήμο Ομηρούπολης.<BR/><BR/>Έφτιαξα κι <A HREF="http://www.homeroupolis.gr" REL="nofollow">αυτό</A> κι ένα CD-ROM για τον Ανάβατο, αλλά η δημοτική αρχή δεν τα προώθησε...<BR/><BR/>Φόρουμ για τη Διακυβέρνηση του Διαδικτύου (Intenet Governance Forum, IGF, Αθήνα 30/10 – 2/11)heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1162198669323230422006-10-30T10:57:00.000+02:002006-10-30T10:57:00.000+02:00@σκουληκότρυπαΜυτ'λήν;@σκουληκότρυπα<BR/><BR/>Μυτ'λήν;heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.com