tag:blogger.com,1999:blog-26101602.post117525134045589189..comments2023-10-26T13:34:37.776+03:00Comments on In a body: 1984heinzhttp://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comBlogger44125tag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175765358305580622007-04-05T12:29:00.000+03:002007-04-05T12:29:00.000+03:00@usernameΤι να κάνουμε :-)Δεν πειράζει! Ο Γ. Σπανό...@username<BR/><BR/>Τι να κάνουμε :-)<BR/><BR/>Δεν πειράζει! <BR/><BR/>Ο Γ. Σπανός (ο συνθέτης) έλεγε: <BR/><BR/>"Δε γίνεται να αρέσεις σε δέκα εκατομμύρια Έλληνες, είσαι ύποπτος!!".heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175760528096319562007-04-05T11:08:00.000+03:002007-04-05T11:08:00.000+03:00Μα που είναι η αντίφαση; Πιάνεσαι από νομικίστικες...Μα που είναι η αντίφαση; Πιάνεσαι από νομικίστικες λεπτομέρειες, (το μπλογκ του, το μπλογκ μου, το μπλογκ μας) και φεύγεις απ' την ουσία. Ο μανος είναι χαφιές και μάλιστα άνευ αντικειμένου (τον Δήμου βρήκε κι αυτός;) και κάνεις τουμπεκί για τα πολύ πιο προφανή λογικά λάθη του ioannisk (λέξεις από βρώμικο στόμα είναι άκυρες, ότι κι αν λέει αυτό το στόμα). Εκεί περιορίστηκες απλώς σε μια ενόχληση σχετικά με τον "τρόπο" του. Έχεις biases, δέξου το δεν είναι δα και τρομερό.glennhttps://www.blogger.com/profile/16563902285349824273noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175719715239978882007-04-04T23:48:00.000+03:002007-04-04T23:48:00.000+03:00@ heinzαν δεν υπάρχει διαφορετικότητα δεν υπάρχει ...@ heinz<BR/>αν δεν υπάρχει διαφορετικότητα δεν υπάρχει κι διάλογος.<BR/>μέσα στα πλαίσια κοινής ανθρώπινης λογικής, η αντίφαση και η συνέπεια μπορούν να συνυπάρχουν τουλάχιστον ως παράγωγα (το ένα εκ του άλλου).<BR/><BR/>@username<BR/>δε διαστρέβλωσα κάτι απότι διάβασα'<BR/>απλά τόνισα μία αντίφαση που διαπίστωσα (προφανέστατα) όχι μόνο εγώ. <BR/><BR/>καλό σας βράδυερινύεςhttps://www.blogger.com/profile/05729488744175682929noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175704646922496112007-04-04T19:37:00.000+03:002007-04-04T19:37:00.000+03:00@ερινύεςΘεωρώ ότι προσβάλλω μια γενικότερη νοοτροπ...@ερινύες<BR/><BR/>Θεωρώ ότι προσβάλλω μια γενικότερη νοοτροπία ("θα τα πω του...") παρά τον συγκεκριμένο.<BR/>Το ότι είμαστε διαφορετικοί, μια χαρά το βρίσκω.<BR/>Το ότι "σε ξάφνιασε η αντίφαση", αποκαλύπτει απλώς κάτι, τετριμμένο μεν, αλλά το επαναλαμβάνω: αυτό που για έναν είναι αντίφαση, για τον άλλο μπορεί να είναι συνέπεια.heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175704047437206912007-04-04T19:27:00.000+03:002007-04-04T19:27:00.000+03:00@ερινύες: Αυτά που διαβάζεις μην τα στραβώνεις. Πα...@ερινύες: Αυτά που διαβάζεις μην τα στραβώνεις. Παίρνε τα στα ίσια. Όλα θα απλοποιηθούν.glennhttps://www.blogger.com/profile/16563902285349824273noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175703579940905502007-04-04T19:19:00.000+03:002007-04-04T19:19:00.000+03:00κανένας δεν είπε ότι δικαιούσαι να γράφεις για κάπ...κανένας δεν είπε ότι δικαιούσαι να γράφεις για κάποιον άλλον στο blog σου "αν και μόνον αν αυτός ο άλλος έχει ενημερωθεί αρμοδίως, αλλιώς να γράφω στο δικό του blog".<BR/>αυτό είναι θέμα ευγένειας που διέπει τον καθένα' προφανώς έχουμε διαφορετικούς κώδικες ευγένειας*.<BR/>απλά με ξάφνιασε η αντίφαση του να λες "Αλλά σας παρακαλώ, να μην προσβάλλετε ανθρώπους, αν επιθυμείτε, έχουν τα Blogs τους" τη στιγμή που εσύ ο ίδιος δεν το εφαρμόζεις ως δική σου αρχή..<BR/><BR/>*στο σημείο αυτό να ξεκαθαρίσω ότι αναφέρομαι στη δική μου και δική σου διαφορετικότητα και όχι στο πόσο ευγενικός είσαιερινύεςhttps://www.blogger.com/profile/05729488744175682929noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175696015147931072007-04-04T17:13:00.000+03:002007-04-04T17:13:00.000+03:00@ερινύες..μέσα στα πλαίσια ενός ουσιαστικού διαλόγ...@ερινύες<BR/><BR/><I>..μέσα στα πλαίσια ενός ουσιαστικού διαλόγου</I><BR/><BR/>Δεν θέλω διάλογο με τον mannblog ούτως ή άλλως. Ας μην ήτανε χαφιές, να μιλάγαμε - αν ήθελε, αλλά δεν ήθελε, ήθελε να κάνει επίδειξη authority, ας φάει παρηγοριά από την google τώρα.<BR/><BR/>Μα, για το Θεό!heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175694653600842212007-04-04T16:50:00.000+03:002007-04-04T16:50:00.000+03:00Δηλαδή, το blog μου, είναι χώρος που δικαιούμαι να...Δηλαδή, το blog μου, είναι χώρος που δικαιούμαι να γράφω για κάποιον άλλο, αν και μόνον αν αυτός ο άλλος έχει ενημερωθεί αρμοδίως, αλλιώς να γράφω στο δικό του blog.<BR/><BR/>Αμ, δεν νομίζω!heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175687191785096172007-04-04T14:46:00.000+03:002007-04-04T14:46:00.000+03:00@ username με εντυπωσίασε η περίτεχνη αποφυγή των ...@ username <BR/>με εντυπωσίασε η περίτεχνη αποφυγή των όσων έθεσε ο ιωάννης (με το ύφος του οποίου δε συμφωνώ).<BR/>@ username & heinz<BR/>από τη στιγμή που θίγεται το όνομα ενός blogger σε ένα blog που δεν είναι το δικό του, θεωρώ μικρότητα μέσα στα πλαίσια ενός ουσιαστικού διαλόγου, να μην γνωστοποιηθεί σε αυτόν το σχετικό post.είναι αντιφατικό να λες "να μην προσβάλλετε ανθρώπους, αν επιθυμείτε, έχουν τα Blogs τους" τη στιγμή που εσύ "αφιερώνεις" ένα post στο δικό σου blog-χώρο για κάποιον όπου μπορείς να παραθέσεις τις απόψεις σου στο δικό του blog.<BR/>καλό σας απόγευμαερινύεςhttps://www.blogger.com/profile/05729488744175682929noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175669916957992772007-04-04T09:58:00.000+03:002007-04-04T09:58:00.000+03:00@ερινύεςΕπαναλαμβάνω, όπως και στο blog του ioanni...@ερινύες<BR/><BR/>Επαναλαμβάνω, όπως και στο blog του ioannisk:<BR/><BR/>O χαφιές (που είναι βασικά μια ιδεολογία - θεωρεί τις καταγγελίες ως εργαλεία διαθέσιμα σ' αυτόν) είναι β' κατηγορίας πολτίτης για μένα.<BR/><BR/>Τι να κάνουμε;heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175668356992555972007-04-04T09:32:00.000+03:002007-04-04T09:32:00.000+03:00"θεωρώ μικρότητα να μην γνωστοποιήσεις"Μα ο μανμπλ..."θεωρώ μικρότητα να μην γνωστοποιήσεις"<BR/><BR/>Μα ο μανμπλογκ είναι ο σταυροφόρος του καλοθελητισμού στο ιντερνετ.<BR/><BR/>Αλήθεια, τι ακριβώς σας εντυπωσίασε στους παράλληλους μονολόγους;glennhttps://www.blogger.com/profile/16563902285349824273noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175641772044229772007-04-04T02:09:00.000+03:002007-04-04T02:09:00.000+03:00φίλτατε,διαβάζω με περισσό ενδιαφέρον τους "παράλλ...φίλτατε,<BR/>διαβάζω με περισσό ενδιαφέρον τους "παράλληλους μονολόγους" σου με τον ιωάννη και μπορώ να πω ότι έχω εντυπωσιαστεί.<BR/>Η αλήθεια είναι πως και εγώ θεωρώ τουλάχιστον μικρότητα να μην γνωστοποιήσεις στο manblog το τι γράφεις για αυτόν στο blog σου. <BR/>Προσωπικά θεωρώ ότι ήταν υπερβολική η αντίδραση του περί flagging, αλλά από τη στιγμή που δίνεται αυτή η δυνατότητα και το θεώρησε σκόπιμο, είχε την αξιοπρέπεια να στείλει σχετικό επώνυμο mail στο δήμου. <BR/><BR/>Υ.Γ. "Αλλά σας παρακαλώ, να μην προσβάλλετε ανθρώπους, αν επιθυμείτε, έχουν τα Blogs τους"<BR/>ΛΟΛερινύεςhttps://www.blogger.com/profile/05729488744175682929noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175634386934783882007-04-04T00:06:00.000+03:002007-04-04T00:06:00.000+03:00Heinz:Θαρρώ πως η παρουσίαση αποσπασματικών σχολίω...Heinz:<BR/><BR/>Θαρρώ πως η παρουσίαση αποσπασματικών σχολίων του παρελθόντος για δημιουργία εντυπώσεων, τη στιγμή που τόσο στα ίδια όσο και σε πολλά ακόμα posts, υπήρξαν πολύ διαφορετικά σχόλια και "στάσεις" συνιστά ...λασπολογία.<BR/><BR/>Ειδικά από τη στιγμή που οι άμεσα ενδιαφερόμενοι έχουν καλή σχέση και έχουν κάνει αμφότεροι κινήσεις καλής θέλησης.<BR/><BR/><BR/>Προσωπικά, αν και θέλω να σχολιάσω το κείμενο του post, δε μπορώ να το κάνω υπό αυτές τις συνθήκες.<BR/><BR/>Ευχαριστώ για την κατανόηση.mickeyhttps://www.blogger.com/profile/05974379812275950880noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175626272176833102007-04-03T21:51:00.000+03:002007-04-03T21:51:00.000+03:00Μη παίζουμε με τις έννοιες και ότι το βλογ έκλεισε...Μη παίζουμε με τις έννοιες και ότι το βλογ έκλεισε για μερικά ανόητα αστεία. Μόνον παν- ηλίθιοι θα έκαναν φλαγ αυτές τις αστείες αναφορές.. Αυτό ας το δούμε ως μία βολική δικαιλογία, όχι όμως η αφορμή και το αίτιο. Και άλλη λάσπη, η τελευταία. Απλώς δεν αντέχω μερικοί να είναι τόσο αθώοι.:<BR/><BR/><BR/>mickey είπε... <BR/>Good moooooooooorning, Vietnaaam!<BR/><BR/>Γάτε μου μη συγχύζεσαι, θα σου ανέβει η πίεση!<BR/><BR/>Πού είναι η Αφροδίτη να της κάνεις λίγο χουρ-χουρ να σου περάσει;<BR/><BR/>Πάντως, το τελευταίο σου σχόλιο (Πεμ Ιουλ 20, 07:54:34 πμ) ήταν ...μνημείο! Θα το κορνιζάρω να το δείχνω στα εγγόνια μου ;)<BR/><BR/>Ειδικά η τελευταία φράση ήταν όλα τα λεφτά:<BR/><BR/>"Σιγά μη μου πείτε πως είμαι ο Άσπρος Ελέφαντας των μπλογκ!"<BR/><BR/>Πώς το είχε πει τότε ο Χριστός (2 λέξεις);<BR/><BR/>Τσίου - τσίου - τσίου...<BR/><BR/>(δεν υπάρχει και emoticon για το αδιάφορο σφύριγμα)<BR/><BR/>Πεμ Ιουλ 20, 08:16:00 πμ <BR/><BR/><BR/>aphrodite είπε... <BR/>@Μίκυυυυυυ!<BR/><BR/>Θα σου τραβήξω τ'αυτιά!<BR/><BR/>Αγαπάτε each other!<BR/><BR/>Αϊντε!<BR/><BR/>(Επανρχμ...)<BR/><BR/>Πεμ Ιουλ 20, 08:54:00 πμ <BR/><BR/>mickey είπε... <BR/>"Επιχείρημα για την ύπαρξη Ά. Ε. δεν νομίζω πως χρειάζεται - όλοι εδώ τους βλέπουν."<BR/><BR/>Αλίμονο! Τυφλοί είμαστε;<BR/><BR/><BR/>"Για να αναπτύξω για τον κάθε ένα τους χωριστά επιχειρήματα χρειάζονται τόμοι - που εν μέρει τους έχω γράψει, αλλά βέβαια δεν χωράνε σε ένα ποστ."<BR/><BR/>Ο ...Σοπενάουερ συμφωνεί;<BR/><BR/><BR/>"Στους Α. Ε. η απήχηση είναι πολλαπλάσια της ουσίας."<BR/><BR/>Συμφωνώ και επαυξάνω - "πολλαπλώς" ;)<BR/><BR/>Πεμ Ιουλ 20, 08:45:00 μμ <BR/><BR/>Nikos Dimou είπε... <BR/>Mickey...<BR/><BR/>...ασκήσεις ειρωνείας;<BR/><BR/>Λυπάμαι.<BR/><BR/>Πεμ Ιουλ 20, 10:09:00 μμcyberdustzhttps://www.blogger.com/profile/05158404078374165856noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175622467860829772007-04-03T20:47:00.000+03:002007-04-03T20:47:00.000+03:00Για να δείτε δε που οδηγεί η αντίληψη των χαφιέδων...Για να δείτε δε που οδηγεί η αντίληψη των χαφιέδων του Internet, κάντε google με τις λέξεις <I>Τσιρώνης γιατρός</I> και <B>προσέξτε την σημείωση του Google στο κάτω μέρος της σελίδας των αποτελεσμάτων.</B><BR/><BR/>Ή <A HREF="http://www.google.gr/search?hl=el&q=%CE%A4%CF%83%CE%B9%CF%81%CF%8E%CE%BD%CE%B7%CF%82+%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CF%8C%CF%82&btnG=%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7+Google&meta=" REL="nofollow">κάντε κλικ εδώ</A>heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175614145497908542007-04-03T18:29:00.000+03:002007-04-03T18:29:00.000+03:00@usernameΔεν μπορώ να διαφωνήσω με την άποψή σου. ...@username<BR/><BR/>Δεν μπορώ να διαφωνήσω με την άποψή σου. Ωστόσο, δεν είναι τόσο αυτό που λές (το παράδειγμα), αλλά ότι θεσμοθετείται κάτι τέτοιο.<BR/>Ξέροντας ότι το ποινικό δίκαιο είναι "εργαλείο στα χέρια της κυρίαρχης τάξης" (Γ. Α. Μαγκάκης), και ότι τα κριτήρια είναι ρευστά, ομολογώ ότι το φοβάμαι....heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175602194112120932007-04-03T15:09:00.000+03:002007-04-03T15:09:00.000+03:00Για το "έγκλημα γνώμης" θα πω πως ίσως να καλύπτει...Για το "έγκλημα γνώμης" θα πω πως ίσως να καλύπτει κάποιες πολύ πρακτικές ανάγκες. Π.χ. αν αστυνομία και υπηρεσίες ξέρουν πολύ καλά αλλά με παράνομα απηκτηθείσες πληροφορίες ότι ο Χ ετοιμάζει "κατιτίς" και καλύπτεται πίσω από "γνώμες" για να καλλιεργεί έδαφος, τότε ίιιισως καλώς πράττουν. Αλλά μέχρι εκεί και πολύ είναι. Κατά τα άλλα συμφωνώ και επαυξάνω και το παραπάνω είναι απλώς μια επιφύλαξη καθαρά πρακτικού χαρακτήρα απέναντι σε σεσημασμένους και οπωσδήποτε όχι σε ανυποψίαστους συζητητές που μόνο κίνητρο έχουν την περιέργεια.glennhttps://www.blogger.com/profile/16563902285349824273noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175601742370332782007-04-03T15:02:00.000+03:002007-04-03T15:02:00.000+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.glennhttps://www.blogger.com/profile/16563902285349824273noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175601245263061942007-04-03T14:54:00.000+03:002007-04-03T14:54:00.000+03:00Υπάρχει και κάτι άλλο: Το "έγκλημα γνώμης".Το θεωρ...Υπάρχει και κάτι άλλο: Το "έγκλημα γνώμης".<BR/><BR/>Το θεωρώ απαράδεκτο. Είναι απαράδεκτο να μη μπορείς να πεις "αμφισβητώ", για το Ολοκαύτωμα ή τη σφαγή των Αρμενίων ή για ο,τιδήποτε.<BR/><BR/>Ενώ, αν το πεις και μπει στη βάσανο του δημοσίου διαλόγου, μπορεί να αλλάξεις γνώμη.heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175600632346243402007-04-03T14:43:00.000+03:002007-04-03T14:43:00.000+03:00"Σηματοδοτεί όμως την μοναδικότητα;"Καλή ερώτηση. ..."Σηματοδοτεί όμως την μοναδικότητα;"<BR/><BR/>Καλή ερώτηση. Χμμ, και τώρα που το ξανασκέφτομαι, στο τέλος τέλος αυτό που μετράει είναι τι έκανες. Ούτε τι είπες, ούτε τι έταξες, ούτε τι σκέφτηκες. Η πράξη δημοσιεύει τη σκέψη. Και ακόμη παραπέρα, οι πράξεις σου ορίζουν το παρατηρήσιμο από το οποίο γαντζώνονται οι άλλοι για να πλέξουν τη θεωρία τους για το τι σκέφτηκες. Με αυτή την έννοια η τιμωρία για το φονιά δεν έχει μόνο χρηστικό χαρακτήρα αλλά και παιδευτικό.<BR/><BR/>Επομένως ναι είναι μοναδική αν δεχτούμε ότι η κοινωνία μας αξιολογεί μια διαδικασία (είτε είναι εγκληματική είτε είναι αγαθή) με βάση την αποδοτικότητα ΚΑΙ την αποτελεσματικότητά της. Αν όμως δεχτούμε ότι η αξιολόγηση γίνεται μόνο με βάση την αποτελεσματικότητα, τότε δεν είναι μοναδική.<BR/><BR/>Αν όμως δεχτούμε την πρώτη option (η κοινωνία μας αξιολογεί με βάση αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητά) τότε γίνεται και παράξενα επιλεκτική στο που θα εφαρμόσει αυτόν τον τύπο αξιολόγησης (π.χ. επικροτεί το μοντέλο "βγάλε λεφτά όπως μπορείς").glennhttps://www.blogger.com/profile/16563902285349824273noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175599544176587682007-04-03T14:25:00.000+03:002007-04-03T14:25:00.000+03:00username said...Δηλαδή ακριβώς το γεγονός ότι οι γ...username said...<BR/><BR/><I>Δηλαδή ακριβώς το γεγονός ότι οι γερμανοί δεν έβλεπαν τα θύματά τους στα στρατόπεδα συγκεντρώσεως σαν θύματα αλλά σαν αντικείμενα βιομηχανικής επεξεργασίας.<BR/></I><BR/><BR/>Ναι, το σκέφτηκα κι εγώ αυτό σαν ειδοποιό διαφορά. Σηματοδοτεί όμως την μοναδικότητα;<BR/>Δε νομίζω. Αν δεν κάνω λάθος, οι Χούτου αποκαλούσαν τους Τούτσι "κατσαρίδες" και μάλλον το εννούσαν.heinzhttps://www.blogger.com/profile/11961002232853573109noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175597793428591492007-04-03T13:56:00.000+03:002007-04-03T13:56:00.000+03:00Μίλησα για Χίτλερ και ολοκαύτωμα. Τώρα κατάλαβα γι...Μίλησα για Χίτλερ και ολοκαύτωμα. Τώρα κατάλαβα γιατί ισχύει ο νόμος του πως τον λένε δεν θυμάμαι για τις διαδικτυακες συζητήσεις. Μα απλούστατα είναι μέτρα σύγκρισης για δολοφονικότητα και σφαγή. Εν τέλει δηλαδή οι Δημητράς και Δήμου υπερασπίζονται κάτι που ο νόμος του Τάδε δείχνει ότι έγιναν κοινή συνείδηση.<BR/><BR/>.......<BR/><BR/>Μέχρι το επόμενο μεγάλο έγκλημα.<BR/>Η ανθρωπότης δεν σε απογοητεύει ποτέ...glennhttps://www.blogger.com/profile/16563902285349824273noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175597705768482712007-04-03T13:55:00.000+03:002007-04-03T13:55:00.000+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.glennhttps://www.blogger.com/profile/16563902285349824273noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175597421921197532007-04-03T13:50:00.000+03:002007-04-03T13:50:00.000+03:00@ioanisk: Κάνεις λογικά λάθη. Δηλαδή δεν πρέπει να...@ioanisk: Κάνεις λογικά λάθη. Δηλαδή δεν πρέπει να κάνει κοπυ πειστ ένα κείμενο επειδή εκφέρθηκε από ένα "βρώμικο" κατ' εσέ στόμα; Δηλαδή αν ο Χιτλερ έλεγε "αγαπάτε αλλήλους" θα το σβήναμε επειδή το είπε αυτός ο συγκεκριμένος; Το τραβάω στα άκρα για να δεις το λάθος σου.<BR/><BR/>Και ναι. Κατ' εμέ ένας που παρανομεί (έστω κι αν ο νόμος είναι άδικος) είναι πολίτης Β' κατηγορίας.glennhttps://www.blogger.com/profile/16563902285349824273noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-26101602.post-1175597109525135342007-04-03T13:45:00.000+03:002007-04-03T13:45:00.000+03:00Ακριβώς για τις ποινές είχα πει κι εγώ τότε αλλά π...Ακριβώς για τις ποινές είχα πει κι εγώ τότε αλλά ποιος ακούει.<BR/><BR/>Ωστόσο είχε ακουστεί και μια άλλη άποψη, ενδιαφέρουσα, δεν θυμάμαι από ποιον συγνώμη, που έλεγε περίπου ότι το ολοκαύτωμα έχει μια μοναδικότητα λόγω βιομηχανικότητας. Είναι καλούτσικο επιχειρηματάκι. Δηλαδή ακριβώς το γεγονός ότι οι γερμανοί δεν έβλεπαν τα θύματά τους στα στρατόπεδα συγκεντρώσεως σαν θύματα αλλά σαν αντικείμενα βιομηχανικής επεξεργασίας.<BR/><BR/>Κάτι ανάλογο (άλλη κλίμακα άλλοι λόγοι) είχε γίνει και με τους Αθηναίους που την πάτησαν στη Σικελία. Μετά τους έβαλαν ακριβώς σαν αντικείμενα προς εξόντωση στα λατομεία, με την ίδια ψυχρότητα και μεθοδικότητα.glennhttps://www.blogger.com/profile/16563902285349824273noreply@blogger.com