Παρασκευή, Μαρτίου 30, 2007

1984

Ένας τύπος, ονόματι Μάνος Μακράκης (ΜΜ), αποφάσισε να καταγγείλει το blog του Νίκου Δήμου ως περιέχον objectionable content (προσβλητικό περιεχόμενο).



Το ιστορικό:



Η highvoltagepress (ή depressed?) σημειώνει - σε ένα post για τον έρωτα - τα εξής:



Έπειτα, για την κατανόησή τους, οι άνδρες είναι τόσο απλός φυσικός μηχανισμός, amoebas, μονοκύτταρος. Ατυχώς πολλές γυναίκες τον θεωρούν πιο σύνθετο.

Εγώ πάντως, έστω και σ' αυτή τη μη-εξελιγμένη μορφή, χαίρομαι ιδαίτερα που υπάρχει το είδος των ανδρών, και το εκτιμώ πολύ. Είναι πολύ χρήσιμο, χαριτωμένο, εμπνέει, και σηκώνει εκπαίδευση. Δεν είναι για πολύ σύνθετα πράγματα, αλλά είναι ωραίο που κινείται γύρω μας, στη φύση προς άγραν και τέρψιν οφθαλμών
.



Πεμ Μαρ 29, 03:30:00 μμ



ο Κ2825 σημειώνει στη συνέχεια:



Οι γυναίκες, ως οργανισμοί πλησιέστερoι προς το ζωικό βασίλειο και την τάξη των κατώτερων θηλαστικών από τους άνδρες, ...



Ο δε Μακράκης, απαθής στο πρώτο, ενοχλείται από το δεύτερο σχόλιο και στέλνει email στον Νίκο Δήμου όπου μεταξύ άλλων λέει:



διαπιστώνω ότι πολλοί "γνωστοί άγνωστοι" έχουν παραβιάσει πλέον τα όρια και της νομιμότητας της προσβλητικής, ρατσιστικής συμπεριφοράς τουλάχιστον

σύμφωνα με τους νόμους των ΗΠΑ που αποθηκεύονται οι σελίδες του χώρου σας. Θεωρώ ότι καλό θα ήταν να κλείσετε τα σχόλια μέχρι να ελεγχθεί η κατάσταση διότι πέρα από το νομικό πρόβλημα το σημαντικότερο πρόβλημα θεωρώ ότι θα ήταν η διάσυρση της προσωπικότητάς σας αφήνοντας τον καθένα να εκθέτει και να βεβηλώνει το χώρο σας. Αυτό βέβαια είναι προσωπική μου άποψη. Για την ώρα έκανα flag το ιστολόγιό σας για objectionable content.




(μετάφραση: για μαζέψου Δήμου και μάζεψε και τους ηλιθίους σου. Φώναξα την αστυνομία του διαδικτύου ήδη και θα δεις εσύ!)



και συνεχίζει απτόητος στο φασιστικό του παραλήρημα:



Γνώμη μου είναι πως όπως σε μια κοινωνία που σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα άνθρωποι ιατρικά "εντάξει" θα έπρεπε να καταδικάζονται για τέτοιου είδους ακραίες θέσεις, έτσι και σε ένα ιστοχώρο με δημοκρατικά ήθη θα έπρεπε να αφαιρούνται από το δικαίωμα να προσβάλουν τους συνανθρώπους τους.

Προσωπικά το θεωρώ "ατυχία" του ιστοχώρου σας να φιλοξενείτε τέτοιες ακραίες θέσεις και η δικαιολογία του "αστείου" δεν μειώνει την ακούσια έστω συνενοχή σας.




(μετάφραση: υπάρχουν θέσεις ακραίες και μη ακραίες. Εγώ είμαι σε θέση να κρίνω ποιες είναι αυτές, ποιοι οι ένοχοι και ποιοι οι συνένοχοι - ένας θέσει φασίστας δηλαδή)



Ακούω συνεχώς ένα θόρυβο σαν κόκκαλα που τρίβονται μεταξύ τους. Μάλλον θα 'ναι ο Orwell που στριφογυρίζει στο μνήμα του.



Υ.Γ. Φαίνεται ότι ο εν λόγω Μακράκης, την έχει κοπανήσει και δεν υπηρετεί την στρατιωτική του θητεία στην Ελλάδα. Αν πράγματι είναι έτσι τα πράγματα, το πράγμα είναι και γελοίο: ένας έκνομος, αυτοανακηρρύσεται σε τιμητή του νόμου και φωνάζει και τους μπάτσους.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, η απάντηση που θεωρώ ότι έπρεπε να του δοθεί, ήταν μάλλον απλή:



ΒΡΕ ΟΥΣΤ!







powered by performancing firefox

45 σχόλια:

Stavros P (isisdoros) είπε...

Μέσα στη γενική παράνοια έρχεται μιά ακόμα φωνή για κερασάκι.Ασφαλίτες διαδικτύου.

Λίγα λες!

heinz είπε...

Δεν μπορώ την υποκρισία.
Ρε το φασιστοειδές!!!!

athanasia είπε...

Για μένα και τα δύο σχόλια ήταν εξίσου κακά.

Το γεγονός ότι ο εν λόγω κύριος θεώρησε ότι έπρεπε να διαμαρτυρηθεί εντόνως για το δεύτερο σχόλιο μόνον, για μένα μάλλον σημαίνει ότι θεωρεί ότι εμείς οι γυναίκες δεν μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα μόνες μας και χρειαζόμαστε άνωθεν προστασία.

Προσωπικά, αυτή η άνωθεν προστασία από politically correct κυρίους (και κυρίες) με προσβάλλει περισσότερο από το οποιοδήποτε σχόλιο.

heinz είπε...

@athanasia

θεωρεί ότι εμείς οι γυναίκες δεν μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα μόνες μας και χρειαζόμαστε άνωθεν προστασία.

Δίκιο έχετε. Όπως εξάλλου και σε όλα τ' άλλα, που γράψατε και στο blog του Νίκου Δήμου.

στρουθίον είπε...

να το θέσω λίγο ωμά; πως μπορεί να τα βγάλει πέρα το διαδίκτυο με την παράνοια; κι αξίζει τον κόπο να χάνεις τον χρόνο σου για να "λογικεύσεις" τον σαλταρισμένο; -κι όχι σε καμμιά περίπτωση τον σαλτάρω που τα είχε τετρακόσια! που τον θυμήθηκα;! υπάρχει ακόμα;- βέβαια αυτή την ερώτηση έπρεπε να την θέσω στον Φιντεία πριν λίγο, αλλά το ίδιο κάνει, οι μισοί γίναμε αδελφές ψυχές και περιθάλπτουμε τις υπόλοιπες, για τα ακριβή ποσοστά μη με ρωτάτε, δεν είμαι σίγουρη! δεν ξέρω αν φταίει ο ανάδρομος Ερμής αλλά όπου κι αν πάω σήμερα εδώ μέσα πέφτω μέσα στα βαλτόνερα της ψυχασθένειας... μήπως ζούμε την εποχή του νέου ντιβανιού της ψυχανάλυσης κι αυτό είναι όλο; πολλά τα ερωτηματικά που έβαλα. όχι ότι θέλουν κι απαντήσεις κιόλας!
τα ματαλέμε, κι αν δε τα ματαπούμε μέχρι το πάσχα, καλή ανάσταση! (ναι, από αυτή την έλλειψη φυσιολογικότητας προτιμά κανείς να είναι αφανής παρών...)
Κική Σιάπκα

heinz είπε...

στρουθίον said...

μήπως ζούμε την εποχή του νέου ντιβανιού της ψυχανάλυσης κι αυτό είναι όλο

Να μια καλή ιδέα για post - αλλά δύσκολη: είναι στραβός ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζουμε?

Νομίζω ότι απλώς, δεν βλέπουμε γιαλό (=έχουμε χάσει τη δυνατότητα της οριοθέτησης).

Μούμπλε, μούμπλε.... θα κάτσω να δω τι μπορώ να γράψω...

Ευχαριστώ Κική!

Καλό Πάσχα και σε σένα.

Θωμάς

Kato Patissia είπε...

ΑΓΙΕΣ ΜΕΡΕΣ...

Το τί γράφουν τα δύο σχόλια, δέν έχει σημασία.

Η κίνηση να καταγγελθεί το Doncat για ρατσισμό (!!!) είναι ένα απίστευτο καραγκιοζηλίκι!

Δέν καταλαβαίνω τί επιδιώκουν αυτοί οι άνθρωποι...

username είπε...

@kato patissia: Τι επιδιώκουν; Μα να γίνουν γνωστοί. Βαράν τον Δήμου για να γνωστοποιήσουν την ύπαρξή τους.

cyberdust είπε...

Διαβάστε πολύ προσεχτικά τα σχόλια στο άρθρο «Ηγετικό αδιέξοδο» της 19 Ιουλίου 2006, όπως και στα μεθεπόμενα, για να καταλάβετε τι παιχνίδι έπαιξε ο κύριος Μίκυ. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί μερικοί έσπευσαν τόσο ένθερμα να τον υποστηρίξουν και να κατηγορήσουν τον ΝΔ. Και με ποιους δεν έχει αρπαχτεί σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα ο Μίκυς. Με μένα επειδή τον ρώτησα πως πήρε το δίπλωμα οδήγησης με απείλησε ότι θα βρεί την διεύθυνση κατοικίας, (τι ποταπό Θεέ μου), και με τόσους άλλους που έκαναν το λάθος να αμφισβητήσουν τον «ορθολογισμό» του. Μετά της 19/7/ όλο απειλούσε ότι θα φύγει και όλο θα αποχωρήσει από το βλογ. Και στο διάστημα που δεν απειλούσε με την αποχώρηση, απλώς ειρωνευόταν τους πάντες, αλλά πρωτίστως τον ΝΔ. Ας φύγει και στο καλό να πάει, ΑΛΛΆ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΊΖΕΙ ΘΎΜΑ ΕΝΏ ΕΊΝΑΙ ΘΎΤΗΣ. Κατανοητό εξάλλου, άνθρωποι που έχουν ανατραφεί σε φανατικούς χριστιανικούς κύκλους δεν ξεφεύγουν τόσο εύκολα της επιρροής παρελθόντος τους.

heinz είπε...

Κάτσε βρε cyberdust.

Τι λάσπη είναι αυτή; Και καταρχήν, τι επεδίωκε ο Mickey???

cyberdust είπε...

Λάσπη? Εσύ τι λες να επιδίωκε?

username είπε...

Ε, πήγα και είδα τα σχόλια στο "πολιτικό αδιέξοδο". Ήταν καυγάς του στύλ του τελευταίου για το ολοκαύτωμα. Άνευ ουσίας, power game ουσιαστικά.

Ψυχιατρικά βλέποντάς το :) νομίζω ότι ο μιχαλάκης έκανε προσπάθειες ανεξαρτητοποίησης από το μπλογκ του Δήμου. Ήθελε να σκοτώσει τον "πατέρα" του. Πω πω τι λέω ο άνθρωπος πρωί πρωί.

heinz είπε...

Δεν μπορώ και δεν θέλω να μπω στη λογική "Δήμου vs Μickey".

Αλλά σας παρακαλώ, να μην προσβάλλετε ανθρώπους, αν επιθυμείτε, έχουν τα Blogs τους, που μπορείτε να τους πείτε ό,τι θέλετε.


Έψαξα όσο μπορούσα προσεκτικά το προτεινόμενο post. Είδα τον Mickey να αντιπαρατίθεται με άλλους, αλλά δεν κατάφερα να συμπεράνω ό,τι φαίνεται να συμπεράνατε εσείς.

Όσο για τον καυγά για το Ολοκαύτωμα, όχι κι ότι ήταν "άνευ ουσίας".

Αν αρχίσουμε να διαβαθμίζουμε τα εγκλήματα εναντίον αμάχων, τότε δημιουργούμε ένα πλαίσιο ανοχής των εγκλημάτων αυτών, και τελικά και του ίδιου του Ολοκαυτώματος.

Κι αν δεν καταλαβαίνει κάποιος το γιατί, είμαι έτοιμος να εξηγήσω.

username είπε...

"αλλά δεν κατάφερα να συμπεράνω ό,τι φαίνεται να συμπεράνατε εσείς."

Αυτό που λέω φαίνεται προς το τέλος των σχολίων που πάλι μπήκε ο ορθολογισμός, κι όχι εγώ τον κατέχω, όχι δεν τον κατέχεις κλπ. Power game και μετατόπιση του θέματος.

Αλλά εν πάσει περιπτώσει, επιμένω ότι ο καυγάς ήταν άνευ ουσίας όσον αφορά τους συζητητές. Αρνητές δεν υπήρχαν στη συζήτηση και από κει και πέρα ψιλολόγια για διαβαθμίσεις και όχι διαβαθμίσεις και κουβέντα να γίνεται.

username είπε...

Κι επειδή φαίνεται heinz (γελώντας φιλικά, εγκάρδια και με ειλικρίνεια το λέω αυτό, ίσως και λίγο πειραχτικά αλλά μόνο λίγο) πήρες αμέσως τη σπάθα σου να υπερασπίσεις κάτι, σου λέω το εξής: Υπάρχουν και πιο καλά εδάφη για να χωνέψεις και να εξασκήσεις τη δύσκολη συστημική γνώση, απ' το ολοκαύτωμα.

mickey είπε...

Εντελώς πληροφοριακά για τους απανταχού φαντασιόπληκτους "ζηλωτές":

Με τον ΝΔ έχουμε προσωπική επικοινωνία και είμαστε μια χαρά.

(φυσικά δε με θεωρεί υπαίτιο για το κλείσιμο του blog του - άλλωστε έχει απαλείψει τις αναφορές σε μένα στο τελευταίο του σχόλιο εδώ και μερικές μέρες)

Αν κάποιοι επιμένουν να φαντασιώνονται πατροκτόνους, ύπουλα σχέδια και σκοτεινά κέντρα, μπορούν και να ανοίξουν την TV να δουν Λιακόπουλο - θα περάσουν περίφημα!

. . .

Επί του post τώρα, όπως είχα γράψει πριν τρεις μέρες σε σχόλιο στο blog μου:

"θεωρώ αστείο να κατηγορεί κανείς τον ΝΔ για υπόθαλψη ρατσιστικών ή σεξιστικών απόψεων"


Υ.Γ. Σόρρυ Heinz, αν έκανα ...κατάχρηση φιλοξενίας.

heinz είπε...

@username

1. Την σπάθα μου (γιαταγάνι) την έχω μονίμως τραβηγμένη, οπότε το ότι την εμφανίζω (όταν την εμφανίζω) δεν αποτελεί είδηση. Πάντως, εδώ, δεν κατάλαβα να την επιδεικνύω.

2. Τώρα θα πάω με τα νερά του Mickey. Όπως ο Kant σημειώνει σαφώς, ο ορθολογισμός είναι ένα σύστημα, με την έννοια της εσωτερικής συνοχής, όπως εξηγεί στη συνέχεια. Κάθε θέση του, διασυνδέεται με τις άλλες σε ένα συμπαγές οικοδόμημα.
Αυτό ακριβώς, το συμπαγές οικοδόμημα είναι που θέλω να αποφύγω αρνούμενος να διακρίνω το Ολοκαύτωμα ως "χειρότερο", από την γενοκτονία των Τούτσι π.χ. Το εν λόγω οικοδόμημα, έχει όνομα: Ηθική.

Ένα σύστημα που είναι αδύνατον να τροποποιήσεις, παρά μόνον με τους όρους του - ένα σύστημα απολύτως κλειστό.
Αν λοιπόν ορίσω το Ολοκαύτωμα, ή κάτι άλλο, ως το "χειρότερο", αυτόματα έχω οικοδομήσει μια κλίμακα αξιολόγησης αυτών των φαινομένων. Αντίστοιχα τότε, έχω καθορίσει ένα σύστημα ποινών.

Ποιο θα είναι αυτό;

Ας σημειωθεί επίσης, ότι αν υπάρχουν αυτά (οι κλίμακες αξιολόγησης), θέτουμε (με το νου μας) καθέναν ενώπιον των ευθυνών του και έτσι δημιουργούμε και τις ατραπούς διαφυγής ("δε σκότωσα όμως 6,000,000, ήτανε μόλις 2,000!!!!").

Όχι μόνο αρνούμαι να αναλάβω (όσο με αφορά) μια τέτοια ευθύνη, αλλά και πολεμάω συνειδητά ενάντια σε όποιον (ίσως μη βλέποντας τις συνέπειες), προτείνει τέτοιες κλίμακες.

Και δεν υπονοώ κανέναν, από όσους μπορεί κάποιος να σκεφτεί.

Ωστόσο, ο Παναγιώτης Δημητράς, είχε γράψει τα εξής:

προσοχή γιατί αρχίσατε να σχετικοποιείτε το Ολοκαύτωμα το οποίο είναι μοναδικής έκτασης και μορφής γενοκτονία και έτσι έχει αναγνωρισθεί πια διεθνώς (εκτός των αναθεωρητών)

Κυρ Μαρ 18, 06:56:00 μμ

και, σε επισήμανσή μου σχετική με όσα έγραψα κι εδώ, απάντησε:

Ανορθολογισμός σημαίνει να σου λενε πως κάτι είναι εθνοκάθαρση και όχι γενοκτονία ή Ολοκάυτωμα και εσύ να λες πως έτσι δικαιολογούν την εθνοκάθαρση...

Αντίστοιχα αν σου έλεγαν πως κάτι έιναι ανθρωποκτονία από αμέλεια και όχι ανθρωποκτονία από πρόθεση, ή πως κάτι ήταν κλοπή και όχι ληστεία, ή πως κάτι ήταν απλή σωματική βλάβη και όχι σκοπούμενη βαρια σωματική βλάβη, εσυ θα έλεγες πως με αυτό δικαιολογεί τα ελαφρότερα αδικήματα και όχι ότι προσπαθεί να τα αξιολογήσει και να τα τιμωρήσει με βάση την ορθολογική αρχή της αναλογικότητας.

Για αυτο κάποιος/α είπε εδώ πως τέτοιες αντιλήψεις είναι σαν να λες πως απαιτέιται η βαρύτερη των ποινων (που ευτυχώς στα ορθολογικά νομικά συστήματα δεν είναι η κρεμάλα)για όλα τα αδικήματα από την απλή σφαλιάρα μέχρι τον Ολοκαύτωμα, ή εναλλακτικά πως ό,τι δεν χαρακτηρίζεται ως Ολοκάυτωμα δικαιολογείται άρα δεν τιμωρείται.

Λαμπρά!

Δευ Μαρ 19, 11:48:00 πμ


Το προφανές ερώτημα που δεν έθεσα τότε για να μην οξύνω την κατάσταση, είναι:

Από πόσους νεκρούς και πάνω φεύγουμε από το όριο της "σφαλιάρας";

ioannisk είπε...

"Αλλά σας παρακαλώ, να μην προσβάλλετε ανθρώπους, αν επιθυμείτε, έχουν τα Blogs τους, που μπορείτε να τους πείτε ό,τι θέλετε."
Αυτοκριτική; μπα δεν νομίζω, όπως είμαι σίγουρος πως δεν έχεις την απαραίτητη αξιοπρέπεια να ενημερώσεις τον manblogg ότι τον διασύρεις.

Όσον αφορά το "πόνημα" σου.

"Υπερασπίζεσαι" την ελευθερία λόγου όταν στον προηγούμενο post σου είχες κάνει copy & paste ένα κέιμενα της λοκαντερία. Ποιανής; αυτής που έκλεισε το Monitor! Ποιανής; αυτής που ζητούσε το δημόσιο λιθοβολισμό των καλλιτεχνών του Outloοk! (όχι, για τα παράγωγα του άρδην δεν έχω ίχνος αξιοπρέπειας)

"Υπερασπίζεσαι" την δημοκρατία όταν λες ότι κάποιος που είναι "έκνομος" (πολύδωρα θεέ πάρε το blogspot) δεν έχει δικαίωμα να ομιλεί! Δηλαδή κάποιος που δεν έχει ολοκληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις είναι πολίτης Β' κατηγορίας.

@υπόλοιποι
Δεν διαβάσατε το Υ.Γ.; Όσοι το διαβάσατε και το βρήκατε φυσιολογικό και έννομο ξέρετε που μπορώ να βρω δήλωση εθνικοφροσύνης; Πλησιάζει η 21η Απρίλίου και θέλω να είμαι ασφαλής.

heinz είπε...

@ioannisk

Είσαι όμως μονίμως κακόπιστος.

Είμαι εναντίον της θητείας (δέχομαι μόνον την επαγγελματική).

Αλλά, να θεωρείται κριτής των πάντων και εγκαλών τον νόμο, ένας εκτός νόμου, είναι γελοίο.

Συμβουλεύω 3 Depon φίλε ioannisk, ένα πριν κάθε γεύμα.

heinz είπε...

Όσο για τα περί "λοκαντερίας" είδα το κείμενο, μου φάνηκε άμεμπτο και το έβαλα.
Φαντάζομαι ότι δεν χωράει σε φασιστοειδείς απόψεις το κείμενο αυτό, αλλά εμείς το διαβάσαμε οικογειακώς.

Τι σε ζορίζει ακριβώς (γιατί είναι προφανές ότι ζορίζεσαι....);

Και "διασυρμός", ποιος διασυρμός?? Διασυρμός (για τον ίδιο) είναι αυτά που έκανε ο mannblog: "θείο το άλλο αγοράκι με πειράζει"...

username είπε...

Ακριβώς για τις ποινές είχα πει κι εγώ τότε αλλά ποιος ακούει.

Ωστόσο είχε ακουστεί και μια άλλη άποψη, ενδιαφέρουσα, δεν θυμάμαι από ποιον συγνώμη, που έλεγε περίπου ότι το ολοκαύτωμα έχει μια μοναδικότητα λόγω βιομηχανικότητας. Είναι καλούτσικο επιχειρηματάκι. Δηλαδή ακριβώς το γεγονός ότι οι γερμανοί δεν έβλεπαν τα θύματά τους στα στρατόπεδα συγκεντρώσεως σαν θύματα αλλά σαν αντικείμενα βιομηχανικής επεξεργασίας.

Κάτι ανάλογο (άλλη κλίμακα άλλοι λόγοι) είχε γίνει και με τους Αθηναίους που την πάτησαν στη Σικελία. Μετά τους έβαλαν ακριβώς σαν αντικείμενα προς εξόντωση στα λατομεία, με την ίδια ψυχρότητα και μεθοδικότητα.

username είπε...

@ioanisk: Κάνεις λογικά λάθη. Δηλαδή δεν πρέπει να κάνει κοπυ πειστ ένα κείμενο επειδή εκφέρθηκε από ένα "βρώμικο" κατ' εσέ στόμα; Δηλαδή αν ο Χιτλερ έλεγε "αγαπάτε αλλήλους" θα το σβήναμε επειδή το είπε αυτός ο συγκεκριμένος; Το τραβάω στα άκρα για να δεις το λάθος σου.

Και ναι. Κατ' εμέ ένας που παρανομεί (έστω κι αν ο νόμος είναι άδικος) είναι πολίτης Β' κατηγορίας.

username είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
username είπε...

Μίλησα για Χίτλερ και ολοκαύτωμα. Τώρα κατάλαβα γιατί ισχύει ο νόμος του πως τον λένε δεν θυμάμαι για τις διαδικτυακες συζητήσεις. Μα απλούστατα είναι μέτρα σύγκρισης για δολοφονικότητα και σφαγή. Εν τέλει δηλαδή οι Δημητράς και Δήμου υπερασπίζονται κάτι που ο νόμος του Τάδε δείχνει ότι έγιναν κοινή συνείδηση.

.......

Μέχρι το επόμενο μεγάλο έγκλημα.
Η ανθρωπότης δεν σε απογοητεύει ποτέ...

heinz είπε...

username said...

Δηλαδή ακριβώς το γεγονός ότι οι γερμανοί δεν έβλεπαν τα θύματά τους στα στρατόπεδα συγκεντρώσεως σαν θύματα αλλά σαν αντικείμενα βιομηχανικής επεξεργασίας.


Ναι, το σκέφτηκα κι εγώ αυτό σαν ειδοποιό διαφορά. Σηματοδοτεί όμως την μοναδικότητα;
Δε νομίζω. Αν δεν κάνω λάθος, οι Χούτου αποκαλούσαν τους Τούτσι "κατσαρίδες" και μάλλον το εννούσαν.

username είπε...

"Σηματοδοτεί όμως την μοναδικότητα;"

Καλή ερώτηση. Χμμ, και τώρα που το ξανασκέφτομαι, στο τέλος τέλος αυτό που μετράει είναι τι έκανες. Ούτε τι είπες, ούτε τι έταξες, ούτε τι σκέφτηκες. Η πράξη δημοσιεύει τη σκέψη. Και ακόμη παραπέρα, οι πράξεις σου ορίζουν το παρατηρήσιμο από το οποίο γαντζώνονται οι άλλοι για να πλέξουν τη θεωρία τους για το τι σκέφτηκες. Με αυτή την έννοια η τιμωρία για το φονιά δεν έχει μόνο χρηστικό χαρακτήρα αλλά και παιδευτικό.

Επομένως ναι είναι μοναδική αν δεχτούμε ότι η κοινωνία μας αξιολογεί μια διαδικασία (είτε είναι εγκληματική είτε είναι αγαθή) με βάση την αποδοτικότητα ΚΑΙ την αποτελεσματικότητά της. Αν όμως δεχτούμε ότι η αξιολόγηση γίνεται μόνο με βάση την αποτελεσματικότητα, τότε δεν είναι μοναδική.

Αν όμως δεχτούμε την πρώτη option (η κοινωνία μας αξιολογεί με βάση αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητά) τότε γίνεται και παράξενα επιλεκτική στο που θα εφαρμόσει αυτόν τον τύπο αξιολόγησης (π.χ. επικροτεί το μοντέλο "βγάλε λεφτά όπως μπορείς").

heinz είπε...

Υπάρχει και κάτι άλλο: Το "έγκλημα γνώμης".

Το θεωρώ απαράδεκτο. Είναι απαράδεκτο να μη μπορείς να πεις "αμφισβητώ", για το Ολοκαύτωμα ή τη σφαγή των Αρμενίων ή για ο,τιδήποτε.

Ενώ, αν το πεις και μπει στη βάσανο του δημοσίου διαλόγου, μπορεί να αλλάξεις γνώμη.

username είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
username είπε...

Για το "έγκλημα γνώμης" θα πω πως ίσως να καλύπτει κάποιες πολύ πρακτικές ανάγκες. Π.χ. αν αστυνομία και υπηρεσίες ξέρουν πολύ καλά αλλά με παράνομα απηκτηθείσες πληροφορίες ότι ο Χ ετοιμάζει "κατιτίς" και καλύπτεται πίσω από "γνώμες" για να καλλιεργεί έδαφος, τότε ίιιισως καλώς πράττουν. Αλλά μέχρι εκεί και πολύ είναι. Κατά τα άλλα συμφωνώ και επαυξάνω και το παραπάνω είναι απλώς μια επιφύλαξη καθαρά πρακτικού χαρακτήρα απέναντι σε σεσημασμένους και οπωσδήποτε όχι σε ανυποψίαστους συζητητές που μόνο κίνητρο έχουν την περιέργεια.

heinz είπε...

@username

Δεν μπορώ να διαφωνήσω με την άποψή σου. Ωστόσο, δεν είναι τόσο αυτό που λές (το παράδειγμα), αλλά ότι θεσμοθετείται κάτι τέτοιο.
Ξέροντας ότι το ποινικό δίκαιο είναι "εργαλείο στα χέρια της κυρίαρχης τάξης" (Γ. Α. Μαγκάκης), και ότι τα κριτήρια είναι ρευστά, ομολογώ ότι το φοβάμαι....

heinz είπε...

Για να δείτε δε που οδηγεί η αντίληψη των χαφιέδων του Internet, κάντε google με τις λέξεις Τσιρώνης γιατρός και προσέξτε την σημείωση του Google στο κάτω μέρος της σελίδας των αποτελεσμάτων.

Ή κάντε κλικ εδώ

cyberdust είπε...

Μη παίζουμε με τις έννοιες και ότι το βλογ έκλεισε για μερικά ανόητα αστεία. Μόνον παν- ηλίθιοι θα έκαναν φλαγ αυτές τις αστείες αναφορές.. Αυτό ας το δούμε ως μία βολική δικαιλογία, όχι όμως η αφορμή και το αίτιο. Και άλλη λάσπη, η τελευταία. Απλώς δεν αντέχω μερικοί να είναι τόσο αθώοι.:


mickey είπε...
Good moooooooooorning, Vietnaaam!

Γάτε μου μη συγχύζεσαι, θα σου ανέβει η πίεση!

Πού είναι η Αφροδίτη να της κάνεις λίγο χουρ-χουρ να σου περάσει;

Πάντως, το τελευταίο σου σχόλιο (Πεμ Ιουλ 20, 07:54:34 πμ) ήταν ...μνημείο! Θα το κορνιζάρω να το δείχνω στα εγγόνια μου ;)

Ειδικά η τελευταία φράση ήταν όλα τα λεφτά:

"Σιγά μη μου πείτε πως είμαι ο Άσπρος Ελέφαντας των μπλογκ!"

Πώς το είχε πει τότε ο Χριστός (2 λέξεις);

Τσίου - τσίου - τσίου...

(δεν υπάρχει και emoticon για το αδιάφορο σφύριγμα)

Πεμ Ιουλ 20, 08:16:00 πμ


aphrodite είπε...
@Μίκυυυυυυ!

Θα σου τραβήξω τ'αυτιά!

Αγαπάτε each other!

Αϊντε!

(Επανρχμ...)

Πεμ Ιουλ 20, 08:54:00 πμ

mickey είπε...
"Επιχείρημα για την ύπαρξη Ά. Ε. δεν νομίζω πως χρειάζεται - όλοι εδώ τους βλέπουν."

Αλίμονο! Τυφλοί είμαστε;


"Για να αναπτύξω για τον κάθε ένα τους χωριστά επιχειρήματα χρειάζονται τόμοι - που εν μέρει τους έχω γράψει, αλλά βέβαια δεν χωράνε σε ένα ποστ."

Ο ...Σοπενάουερ συμφωνεί;


"Στους Α. Ε. η απήχηση είναι πολλαπλάσια της ουσίας."

Συμφωνώ και επαυξάνω - "πολλαπλώς" ;)

Πεμ Ιουλ 20, 08:45:00 μμ

Nikos Dimou είπε...
Mickey...

...ασκήσεις ειρωνείας;

Λυπάμαι.

Πεμ Ιουλ 20, 10:09:00 μμ

mickey είπε...

Heinz:

Θαρρώ πως η παρουσίαση αποσπασματικών σχολίων του παρελθόντος για δημιουργία εντυπώσεων, τη στιγμή που τόσο στα ίδια όσο και σε πολλά ακόμα posts, υπήρξαν πολύ διαφορετικά σχόλια και "στάσεις" συνιστά ...λασπολογία.

Ειδικά από τη στιγμή που οι άμεσα ενδιαφερόμενοι έχουν καλή σχέση και έχουν κάνει αμφότεροι κινήσεις καλής θέλησης.


Προσωπικά, αν και θέλω να σχολιάσω το κείμενο του post, δε μπορώ να το κάνω υπό αυτές τις συνθήκες.

Ευχαριστώ για την κατανόηση.

ερινύες είπε...

φίλτατε,
διαβάζω με περισσό ενδιαφέρον τους "παράλληλους μονολόγους" σου με τον ιωάννη και μπορώ να πω ότι έχω εντυπωσιαστεί.
Η αλήθεια είναι πως και εγώ θεωρώ τουλάχιστον μικρότητα να μην γνωστοποιήσεις στο manblog το τι γράφεις για αυτόν στο blog σου.
Προσωπικά θεωρώ ότι ήταν υπερβολική η αντίδραση του περί flagging, αλλά από τη στιγμή που δίνεται αυτή η δυνατότητα και το θεώρησε σκόπιμο, είχε την αξιοπρέπεια να στείλει σχετικό επώνυμο mail στο δήμου.

Υ.Γ. "Αλλά σας παρακαλώ, να μην προσβάλλετε ανθρώπους, αν επιθυμείτε, έχουν τα Blogs τους"
ΛΟΛ

username είπε...

"θεωρώ μικρότητα να μην γνωστοποιήσεις"

Μα ο μανμπλογκ είναι ο σταυροφόρος του καλοθελητισμού στο ιντερνετ.

Αλήθεια, τι ακριβώς σας εντυπωσίασε στους παράλληλους μονολόγους;

heinz είπε...

@ερινύες

Επαναλαμβάνω, όπως και στο blog του ioannisk:

O χαφιές (που είναι βασικά μια ιδεολογία - θεωρεί τις καταγγελίες ως εργαλεία διαθέσιμα σ' αυτόν) είναι β' κατηγορίας πολτίτης για μένα.

Τι να κάνουμε;

ερινύες είπε...

@ username
με εντυπωσίασε η περίτεχνη αποφυγή των όσων έθεσε ο ιωάννης (με το ύφος του οποίου δε συμφωνώ).
@ username & heinz
από τη στιγμή που θίγεται το όνομα ενός blogger σε ένα blog που δεν είναι το δικό του, θεωρώ μικρότητα μέσα στα πλαίσια ενός ουσιαστικού διαλόγου, να μην γνωστοποιηθεί σε αυτόν το σχετικό post.είναι αντιφατικό να λες "να μην προσβάλλετε ανθρώπους, αν επιθυμείτε, έχουν τα Blogs τους" τη στιγμή που εσύ "αφιερώνεις" ένα post στο δικό σου blog-χώρο για κάποιον όπου μπορείς να παραθέσεις τις απόψεις σου στο δικό του blog.
καλό σας απόγευμα

heinz είπε...

Δηλαδή, το blog μου, είναι χώρος που δικαιούμαι να γράφω για κάποιον άλλο, αν και μόνον αν αυτός ο άλλος έχει ενημερωθεί αρμοδίως, αλλιώς να γράφω στο δικό του blog.

Αμ, δεν νομίζω!

heinz είπε...

@ερινύες

..μέσα στα πλαίσια ενός ουσιαστικού διαλόγου

Δεν θέλω διάλογο με τον mannblog ούτως ή άλλως. Ας μην ήτανε χαφιές, να μιλάγαμε - αν ήθελε, αλλά δεν ήθελε, ήθελε να κάνει επίδειξη authority, ας φάει παρηγοριά από την google τώρα.

Μα, για το Θεό!

ερινύες είπε...

κανένας δεν είπε ότι δικαιούσαι να γράφεις για κάποιον άλλον στο blog σου "αν και μόνον αν αυτός ο άλλος έχει ενημερωθεί αρμοδίως, αλλιώς να γράφω στο δικό του blog".
αυτό είναι θέμα ευγένειας που διέπει τον καθένα' προφανώς έχουμε διαφορετικούς κώδικες ευγένειας*.
απλά με ξάφνιασε η αντίφαση του να λες "Αλλά σας παρακαλώ, να μην προσβάλλετε ανθρώπους, αν επιθυμείτε, έχουν τα Blogs τους" τη στιγμή που εσύ ο ίδιος δεν το εφαρμόζεις ως δική σου αρχή..

*στο σημείο αυτό να ξεκαθαρίσω ότι αναφέρομαι στη δική μου και δική σου διαφορετικότητα και όχι στο πόσο ευγενικός είσαι

username είπε...

@ερινύες: Αυτά που διαβάζεις μην τα στραβώνεις. Παίρνε τα στα ίσια. Όλα θα απλοποιηθούν.

heinz είπε...

@ερινύες

Θεωρώ ότι προσβάλλω μια γενικότερη νοοτροπία ("θα τα πω του...") παρά τον συγκεκριμένο.
Το ότι είμαστε διαφορετικοί, μια χαρά το βρίσκω.
Το ότι "σε ξάφνιασε η αντίφαση", αποκαλύπτει απλώς κάτι, τετριμμένο μεν, αλλά το επαναλαμβάνω: αυτό που για έναν είναι αντίφαση, για τον άλλο μπορεί να είναι συνέπεια.

ερινύες είπε...

@ heinz
αν δεν υπάρχει διαφορετικότητα δεν υπάρχει κι διάλογος.
μέσα στα πλαίσια κοινής ανθρώπινης λογικής, η αντίφαση και η συνέπεια μπορούν να συνυπάρχουν τουλάχιστον ως παράγωγα (το ένα εκ του άλλου).

@username
δε διαστρέβλωσα κάτι απότι διάβασα'
απλά τόνισα μία αντίφαση που διαπίστωσα (προφανέστατα) όχι μόνο εγώ.

καλό σας βράδυ

username είπε...

Μα που είναι η αντίφαση; Πιάνεσαι από νομικίστικες λεπτομέρειες, (το μπλογκ του, το μπλογκ μου, το μπλογκ μας) και φεύγεις απ' την ουσία. Ο μανος είναι χαφιές και μάλιστα άνευ αντικειμένου (τον Δήμου βρήκε κι αυτός;) και κάνεις τουμπεκί για τα πολύ πιο προφανή λογικά λάθη του ioannisk (λέξεις από βρώμικο στόμα είναι άκυρες, ότι κι αν λέει αυτό το στόμα). Εκεί περιορίστηκες απλώς σε μια ενόχληση σχετικά με τον "τρόπο" του. Έχεις biases, δέξου το δεν είναι δα και τρομερό.

heinz είπε...

@username

Τι να κάνουμε :-)

Δεν πειράζει!

Ο Γ. Σπανός (ο συνθέτης) έλεγε:

"Δε γίνεται να αρέσεις σε δέκα εκατομμύρια Έλληνες, είσαι ύποπτος!!".