1984
Ένας τύπος, ονόματι Μάνος Μακράκης (ΜΜ), αποφάσισε να καταγγείλει το blog του Νίκου Δήμου ως περιέχον objectionable content (προσβλητικό περιεχόμενο).
Το ιστορικό:
Η highvoltagepress (ή depressed?) σημειώνει - σε ένα post για τον έρωτα - τα εξής:
Έπειτα, για την κατανόησή τους, οι άνδρες είναι τόσο απλός φυσικός μηχανισμός, amoebas, μονοκύτταρος. Ατυχώς πολλές γυναίκες τον θεωρούν πιο σύνθετο.
Εγώ πάντως, έστω και σ' αυτή τη μη-εξελιγμένη μορφή, χαίρομαι ιδαίτερα που υπάρχει το είδος των ανδρών, και το εκτιμώ πολύ. Είναι πολύ χρήσιμο, χαριτωμένο, εμπνέει, και σηκώνει εκπαίδευση. Δεν είναι για πολύ σύνθετα πράγματα, αλλά είναι ωραίο που κινείται γύρω μας, στη φύση προς άγραν και τέρψιν οφθαλμών.
Πεμ Μαρ 29, 03:30:00 μμ
ο Κ2825 σημειώνει στη συνέχεια:
Οι γυναίκες, ως οργανισμοί πλησιέστερoι προς το ζωικό βασίλειο και την τάξη των κατώτερων θηλαστικών από τους άνδρες, ...
Ο δε Μακράκης, απαθής στο πρώτο, ενοχλείται από το δεύτερο σχόλιο και στέλνει email στον Νίκο Δήμου όπου μεταξύ άλλων λέει:
διαπιστώνω ότι πολλοί "γνωστοί άγνωστοι" έχουν παραβιάσει πλέον τα όρια και της νομιμότητας της προσβλητικής, ρατσιστικής συμπεριφοράς τουλάχιστον
σύμφωνα με τους νόμους των ΗΠΑ που αποθηκεύονται οι σελίδες του χώρου σας. Θεωρώ ότι καλό θα ήταν να κλείσετε τα σχόλια μέχρι να ελεγχθεί η κατάσταση διότι πέρα από το νομικό πρόβλημα το σημαντικότερο πρόβλημα θεωρώ ότι θα ήταν η διάσυρση της προσωπικότητάς σας αφήνοντας τον καθένα να εκθέτει και να βεβηλώνει το χώρο σας. Αυτό βέβαια είναι προσωπική μου άποψη. Για την ώρα έκανα flag το ιστολόγιό σας για objectionable content.
(μετάφραση: για μαζέψου Δήμου και μάζεψε και τους ηλιθίους σου. Φώναξα την αστυνομία του διαδικτύου ήδη και θα δεις εσύ!)
και συνεχίζει απτόητος στο φασιστικό του παραλήρημα:
Γνώμη μου είναι πως όπως σε μια κοινωνία που σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα άνθρωποι ιατρικά "εντάξει" θα έπρεπε να καταδικάζονται για τέτοιου είδους ακραίες θέσεις, έτσι και σε ένα ιστοχώρο με δημοκρατικά ήθη θα έπρεπε να αφαιρούνται από το δικαίωμα να προσβάλουν τους συνανθρώπους τους.
Προσωπικά το θεωρώ "ατυχία" του ιστοχώρου σας να φιλοξενείτε τέτοιες ακραίες θέσεις και η δικαιολογία του "αστείου" δεν μειώνει την ακούσια έστω συνενοχή σας.
(μετάφραση: υπάρχουν θέσεις ακραίες και μη ακραίες. Εγώ είμαι σε θέση να κρίνω ποιες είναι αυτές, ποιοι οι ένοχοι και ποιοι οι συνένοχοι - ένας θέσει φασίστας δηλαδή)
Ακούω συνεχώς ένα θόρυβο σαν κόκκαλα που τρίβονται μεταξύ τους. Μάλλον θα 'ναι ο Orwell που στριφογυρίζει στο μνήμα του.
Υ.Γ. Φαίνεται ότι ο εν λόγω Μακράκης, την έχει κοπανήσει και δεν υπηρετεί την στρατιωτική του θητεία στην Ελλάδα. Αν πράγματι είναι έτσι τα πράγματα, το πράγμα είναι και γελοίο: ένας έκνομος, αυτοανακηρρύσεται σε τιμητή του νόμου και φωνάζει και τους μπάτσους.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, η απάντηση που θεωρώ ότι έπρεπε να του δοθεί, ήταν μάλλον απλή:
Το ιστορικό:
Η highvoltagepress (ή depressed?) σημειώνει - σε ένα post για τον έρωτα - τα εξής:
Έπειτα, για την κατανόησή τους, οι άνδρες είναι τόσο απλός φυσικός μηχανισμός, amoebas, μονοκύτταρος. Ατυχώς πολλές γυναίκες τον θεωρούν πιο σύνθετο.
Εγώ πάντως, έστω και σ' αυτή τη μη-εξελιγμένη μορφή, χαίρομαι ιδαίτερα που υπάρχει το είδος των ανδρών, και το εκτιμώ πολύ. Είναι πολύ χρήσιμο, χαριτωμένο, εμπνέει, και σηκώνει εκπαίδευση. Δεν είναι για πολύ σύνθετα πράγματα, αλλά είναι ωραίο που κινείται γύρω μας, στη φύση προς άγραν και τέρψιν οφθαλμών.
Πεμ Μαρ 29, 03:30:00 μμ
ο Κ2825 σημειώνει στη συνέχεια:
Οι γυναίκες, ως οργανισμοί πλησιέστερoι προς το ζωικό βασίλειο και την τάξη των κατώτερων θηλαστικών από τους άνδρες, ...
Ο δε Μακράκης, απαθής στο πρώτο, ενοχλείται από το δεύτερο σχόλιο και στέλνει email στον Νίκο Δήμου όπου μεταξύ άλλων λέει:
διαπιστώνω ότι πολλοί "γνωστοί άγνωστοι" έχουν παραβιάσει πλέον τα όρια και της νομιμότητας της προσβλητικής, ρατσιστικής συμπεριφοράς τουλάχιστον
σύμφωνα με τους νόμους των ΗΠΑ που αποθηκεύονται οι σελίδες του χώρου σας. Θεωρώ ότι καλό θα ήταν να κλείσετε τα σχόλια μέχρι να ελεγχθεί η κατάσταση διότι πέρα από το νομικό πρόβλημα το σημαντικότερο πρόβλημα θεωρώ ότι θα ήταν η διάσυρση της προσωπικότητάς σας αφήνοντας τον καθένα να εκθέτει και να βεβηλώνει το χώρο σας. Αυτό βέβαια είναι προσωπική μου άποψη. Για την ώρα έκανα flag το ιστολόγιό σας για objectionable content.
(μετάφραση: για μαζέψου Δήμου και μάζεψε και τους ηλιθίους σου. Φώναξα την αστυνομία του διαδικτύου ήδη και θα δεις εσύ!)
και συνεχίζει απτόητος στο φασιστικό του παραλήρημα:
Γνώμη μου είναι πως όπως σε μια κοινωνία που σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα άνθρωποι ιατρικά "εντάξει" θα έπρεπε να καταδικάζονται για τέτοιου είδους ακραίες θέσεις, έτσι και σε ένα ιστοχώρο με δημοκρατικά ήθη θα έπρεπε να αφαιρούνται από το δικαίωμα να προσβάλουν τους συνανθρώπους τους.
Προσωπικά το θεωρώ "ατυχία" του ιστοχώρου σας να φιλοξενείτε τέτοιες ακραίες θέσεις και η δικαιολογία του "αστείου" δεν μειώνει την ακούσια έστω συνενοχή σας.
(μετάφραση: υπάρχουν θέσεις ακραίες και μη ακραίες. Εγώ είμαι σε θέση να κρίνω ποιες είναι αυτές, ποιοι οι ένοχοι και ποιοι οι συνένοχοι - ένας θέσει φασίστας δηλαδή)
Ακούω συνεχώς ένα θόρυβο σαν κόκκαλα που τρίβονται μεταξύ τους. Μάλλον θα 'ναι ο Orwell που στριφογυρίζει στο μνήμα του.
Υ.Γ. Φαίνεται ότι ο εν λόγω Μακράκης, την έχει κοπανήσει και δεν υπηρετεί την στρατιωτική του θητεία στην Ελλάδα. Αν πράγματι είναι έτσι τα πράγματα, το πράγμα είναι και γελοίο: ένας έκνομος, αυτοανακηρρύσεται σε τιμητή του νόμου και φωνάζει και τους μπάτσους.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, η απάντηση που θεωρώ ότι έπρεπε να του δοθεί, ήταν μάλλον απλή:
ΒΡΕ ΟΥΣΤ!
powered by performancing firefox
Σχόλια
Λίγα λες!
Ρε το φασιστοειδές!!!!
Το γεγονός ότι ο εν λόγω κύριος θεώρησε ότι έπρεπε να διαμαρτυρηθεί εντόνως για το δεύτερο σχόλιο μόνον, για μένα μάλλον σημαίνει ότι θεωρεί ότι εμείς οι γυναίκες δεν μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα μόνες μας και χρειαζόμαστε άνωθεν προστασία.
Προσωπικά, αυτή η άνωθεν προστασία από politically correct κυρίους (και κυρίες) με προσβάλλει περισσότερο από το οποιοδήποτε σχόλιο.
θεωρεί ότι εμείς οι γυναίκες δεν μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα μόνες μας και χρειαζόμαστε άνωθεν προστασία.
Δίκιο έχετε. Όπως εξάλλου και σε όλα τ' άλλα, που γράψατε και στο blog του Νίκου Δήμου.
μήπως ζούμε την εποχή του νέου ντιβανιού της ψυχανάλυσης κι αυτό είναι όλο
Να μια καλή ιδέα για post - αλλά δύσκολη: είναι στραβός ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζουμε?
Νομίζω ότι απλώς, δεν βλέπουμε γιαλό (=έχουμε χάσει τη δυνατότητα της οριοθέτησης).
Μούμπλε, μούμπλε.... θα κάτσω να δω τι μπορώ να γράψω...
Ευχαριστώ Κική!
Καλό Πάσχα και σε σένα.
Θωμάς
Το τί γράφουν τα δύο σχόλια, δέν έχει σημασία.
Η κίνηση να καταγγελθεί το Doncat για ρατσισμό (!!!) είναι ένα απίστευτο καραγκιοζηλίκι!
Δέν καταλαβαίνω τί επιδιώκουν αυτοί οι άνθρωποι...
Τι λάσπη είναι αυτή; Και καταρχήν, τι επεδίωκε ο Mickey???
Ψυχιατρικά βλέποντάς το :) νομίζω ότι ο μιχαλάκης έκανε προσπάθειες ανεξαρτητοποίησης από το μπλογκ του Δήμου. Ήθελε να σκοτώσει τον "πατέρα" του. Πω πω τι λέω ο άνθρωπος πρωί πρωί.
Αλλά σας παρακαλώ, να μην προσβάλλετε ανθρώπους, αν επιθυμείτε, έχουν τα Blogs τους, που μπορείτε να τους πείτε ό,τι θέλετε.
Έψαξα όσο μπορούσα προσεκτικά το προτεινόμενο post. Είδα τον Mickey να αντιπαρατίθεται με άλλους, αλλά δεν κατάφερα να συμπεράνω ό,τι φαίνεται να συμπεράνατε εσείς.
Όσο για τον καυγά για το Ολοκαύτωμα, όχι κι ότι ήταν "άνευ ουσίας".
Αν αρχίσουμε να διαβαθμίζουμε τα εγκλήματα εναντίον αμάχων, τότε δημιουργούμε ένα πλαίσιο ανοχής των εγκλημάτων αυτών, και τελικά και του ίδιου του Ολοκαυτώματος.
Κι αν δεν καταλαβαίνει κάποιος το γιατί, είμαι έτοιμος να εξηγήσω.
Αυτό που λέω φαίνεται προς το τέλος των σχολίων που πάλι μπήκε ο ορθολογισμός, κι όχι εγώ τον κατέχω, όχι δεν τον κατέχεις κλπ. Power game και μετατόπιση του θέματος.
Αλλά εν πάσει περιπτώσει, επιμένω ότι ο καυγάς ήταν άνευ ουσίας όσον αφορά τους συζητητές. Αρνητές δεν υπήρχαν στη συζήτηση και από κει και πέρα ψιλολόγια για διαβαθμίσεις και όχι διαβαθμίσεις και κουβέντα να γίνεται.
Με τον ΝΔ έχουμε προσωπική επικοινωνία και είμαστε μια χαρά.
(φυσικά δε με θεωρεί υπαίτιο για το κλείσιμο του blog του - άλλωστε έχει απαλείψει τις αναφορές σε μένα στο τελευταίο του σχόλιο εδώ και μερικές μέρες)
Αν κάποιοι επιμένουν να φαντασιώνονται πατροκτόνους, ύπουλα σχέδια και σκοτεινά κέντρα, μπορούν και να ανοίξουν την TV να δουν Λιακόπουλο - θα περάσουν περίφημα!
. . .
Επί του post τώρα, όπως είχα γράψει πριν τρεις μέρες σε σχόλιο στο blog μου:
"θεωρώ αστείο να κατηγορεί κανείς τον ΝΔ για υπόθαλψη ρατσιστικών ή σεξιστικών απόψεων"
Υ.Γ. Σόρρυ Heinz, αν έκανα ...κατάχρηση φιλοξενίας.
1. Την σπάθα μου (γιαταγάνι) την έχω μονίμως τραβηγμένη, οπότε το ότι την εμφανίζω (όταν την εμφανίζω) δεν αποτελεί είδηση. Πάντως, εδώ, δεν κατάλαβα να την επιδεικνύω.
2. Τώρα θα πάω με τα νερά του Mickey. Όπως ο Kant σημειώνει σαφώς, ο ορθολογισμός είναι ένα σύστημα, με την έννοια της εσωτερικής συνοχής, όπως εξηγεί στη συνέχεια. Κάθε θέση του, διασυνδέεται με τις άλλες σε ένα συμπαγές οικοδόμημα.
Αυτό ακριβώς, το συμπαγές οικοδόμημα είναι που θέλω να αποφύγω αρνούμενος να διακρίνω το Ολοκαύτωμα ως "χειρότερο", από την γενοκτονία των Τούτσι π.χ. Το εν λόγω οικοδόμημα, έχει όνομα: Ηθική.
Ένα σύστημα που είναι αδύνατον να τροποποιήσεις, παρά μόνον με τους όρους του - ένα σύστημα απολύτως κλειστό.
Αν λοιπόν ορίσω το Ολοκαύτωμα, ή κάτι άλλο, ως το "χειρότερο", αυτόματα έχω οικοδομήσει μια κλίμακα αξιολόγησης αυτών των φαινομένων. Αντίστοιχα τότε, έχω καθορίσει ένα σύστημα ποινών.
Ποιο θα είναι αυτό;
Ας σημειωθεί επίσης, ότι αν υπάρχουν αυτά (οι κλίμακες αξιολόγησης), θέτουμε (με το νου μας) καθέναν ενώπιον των ευθυνών του και έτσι δημιουργούμε και τις ατραπούς διαφυγής ("δε σκότωσα όμως 6,000,000, ήτανε μόλις 2,000!!!!").
Όχι μόνο αρνούμαι να αναλάβω (όσο με αφορά) μια τέτοια ευθύνη, αλλά και πολεμάω συνειδητά ενάντια σε όποιον (ίσως μη βλέποντας τις συνέπειες), προτείνει τέτοιες κλίμακες.
Και δεν υπονοώ κανέναν, από όσους μπορεί κάποιος να σκεφτεί.
Ωστόσο, ο Παναγιώτης Δημητράς, είχε γράψει τα εξής:
προσοχή γιατί αρχίσατε να σχετικοποιείτε το Ολοκαύτωμα το οποίο είναι μοναδικής έκτασης και μορφής γενοκτονία και έτσι έχει αναγνωρισθεί πια διεθνώς (εκτός των αναθεωρητών)
Κυρ Μαρ 18, 06:56:00 μμ
και, σε επισήμανσή μου σχετική με όσα έγραψα κι εδώ, απάντησε:
Ανορθολογισμός σημαίνει να σου λενε πως κάτι είναι εθνοκάθαρση και όχι γενοκτονία ή Ολοκάυτωμα και εσύ να λες πως έτσι δικαιολογούν την εθνοκάθαρση...
Αντίστοιχα αν σου έλεγαν πως κάτι έιναι ανθρωποκτονία από αμέλεια και όχι ανθρωποκτονία από πρόθεση, ή πως κάτι ήταν κλοπή και όχι ληστεία, ή πως κάτι ήταν απλή σωματική βλάβη και όχι σκοπούμενη βαρια σωματική βλάβη, εσυ θα έλεγες πως με αυτό δικαιολογεί τα ελαφρότερα αδικήματα και όχι ότι προσπαθεί να τα αξιολογήσει και να τα τιμωρήσει με βάση την ορθολογική αρχή της αναλογικότητας.
Για αυτο κάποιος/α είπε εδώ πως τέτοιες αντιλήψεις είναι σαν να λες πως απαιτέιται η βαρύτερη των ποινων (που ευτυχώς στα ορθολογικά νομικά συστήματα δεν είναι η κρεμάλα)για όλα τα αδικήματα από την απλή σφαλιάρα μέχρι τον Ολοκαύτωμα, ή εναλλακτικά πως ό,τι δεν χαρακτηρίζεται ως Ολοκάυτωμα δικαιολογείται άρα δεν τιμωρείται.
Λαμπρά!
Δευ Μαρ 19, 11:48:00 πμ
Το προφανές ερώτημα που δεν έθεσα τότε για να μην οξύνω την κατάσταση, είναι:
Από πόσους νεκρούς και πάνω φεύγουμε από το όριο της "σφαλιάρας";
Αυτοκριτική; μπα δεν νομίζω, όπως είμαι σίγουρος πως δεν έχεις την απαραίτητη αξιοπρέπεια να ενημερώσεις τον manblogg ότι τον διασύρεις.
Όσον αφορά το "πόνημα" σου.
"Υπερασπίζεσαι" την ελευθερία λόγου όταν στον προηγούμενο post σου είχες κάνει copy & paste ένα κέιμενα της λοκαντερία. Ποιανής; αυτής που έκλεισε το Monitor! Ποιανής; αυτής που ζητούσε το δημόσιο λιθοβολισμό των καλλιτεχνών του Outloοk! (όχι, για τα παράγωγα του άρδην δεν έχω ίχνος αξιοπρέπειας)
"Υπερασπίζεσαι" την δημοκρατία όταν λες ότι κάποιος που είναι "έκνομος" (πολύδωρα θεέ πάρε το blogspot) δεν έχει δικαίωμα να ομιλεί! Δηλαδή κάποιος που δεν έχει ολοκληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις είναι πολίτης Β' κατηγορίας.
@υπόλοιποι
Δεν διαβάσατε το Υ.Γ.; Όσοι το διαβάσατε και το βρήκατε φυσιολογικό και έννομο ξέρετε που μπορώ να βρω δήλωση εθνικοφροσύνης; Πλησιάζει η 21η Απρίλίου και θέλω να είμαι ασφαλής.
Είσαι όμως μονίμως κακόπιστος.
Είμαι εναντίον της θητείας (δέχομαι μόνον την επαγγελματική).
Αλλά, να θεωρείται κριτής των πάντων και εγκαλών τον νόμο, ένας εκτός νόμου, είναι γελοίο.
Συμβουλεύω 3 Depon φίλε ioannisk, ένα πριν κάθε γεύμα.
Φαντάζομαι ότι δεν χωράει σε φασιστοειδείς απόψεις το κείμενο αυτό, αλλά εμείς το διαβάσαμε οικογειακώς.
Τι σε ζορίζει ακριβώς (γιατί είναι προφανές ότι ζορίζεσαι....);
Και "διασυρμός", ποιος διασυρμός?? Διασυρμός (για τον ίδιο) είναι αυτά που έκανε ο mannblog: "θείο το άλλο αγοράκι με πειράζει"...
Ωστόσο είχε ακουστεί και μια άλλη άποψη, ενδιαφέρουσα, δεν θυμάμαι από ποιον συγνώμη, που έλεγε περίπου ότι το ολοκαύτωμα έχει μια μοναδικότητα λόγω βιομηχανικότητας. Είναι καλούτσικο επιχειρηματάκι. Δηλαδή ακριβώς το γεγονός ότι οι γερμανοί δεν έβλεπαν τα θύματά τους στα στρατόπεδα συγκεντρώσεως σαν θύματα αλλά σαν αντικείμενα βιομηχανικής επεξεργασίας.
Κάτι ανάλογο (άλλη κλίμακα άλλοι λόγοι) είχε γίνει και με τους Αθηναίους που την πάτησαν στη Σικελία. Μετά τους έβαλαν ακριβώς σαν αντικείμενα προς εξόντωση στα λατομεία, με την ίδια ψυχρότητα και μεθοδικότητα.
Και ναι. Κατ' εμέ ένας που παρανομεί (έστω κι αν ο νόμος είναι άδικος) είναι πολίτης Β' κατηγορίας.
.......
Μέχρι το επόμενο μεγάλο έγκλημα.
Η ανθρωπότης δεν σε απογοητεύει ποτέ...
Δηλαδή ακριβώς το γεγονός ότι οι γερμανοί δεν έβλεπαν τα θύματά τους στα στρατόπεδα συγκεντρώσεως σαν θύματα αλλά σαν αντικείμενα βιομηχανικής επεξεργασίας.
Ναι, το σκέφτηκα κι εγώ αυτό σαν ειδοποιό διαφορά. Σηματοδοτεί όμως την μοναδικότητα;
Δε νομίζω. Αν δεν κάνω λάθος, οι Χούτου αποκαλούσαν τους Τούτσι "κατσαρίδες" και μάλλον το εννούσαν.
Καλή ερώτηση. Χμμ, και τώρα που το ξανασκέφτομαι, στο τέλος τέλος αυτό που μετράει είναι τι έκανες. Ούτε τι είπες, ούτε τι έταξες, ούτε τι σκέφτηκες. Η πράξη δημοσιεύει τη σκέψη. Και ακόμη παραπέρα, οι πράξεις σου ορίζουν το παρατηρήσιμο από το οποίο γαντζώνονται οι άλλοι για να πλέξουν τη θεωρία τους για το τι σκέφτηκες. Με αυτή την έννοια η τιμωρία για το φονιά δεν έχει μόνο χρηστικό χαρακτήρα αλλά και παιδευτικό.
Επομένως ναι είναι μοναδική αν δεχτούμε ότι η κοινωνία μας αξιολογεί μια διαδικασία (είτε είναι εγκληματική είτε είναι αγαθή) με βάση την αποδοτικότητα ΚΑΙ την αποτελεσματικότητά της. Αν όμως δεχτούμε ότι η αξιολόγηση γίνεται μόνο με βάση την αποτελεσματικότητα, τότε δεν είναι μοναδική.
Αν όμως δεχτούμε την πρώτη option (η κοινωνία μας αξιολογεί με βάση αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητά) τότε γίνεται και παράξενα επιλεκτική στο που θα εφαρμόσει αυτόν τον τύπο αξιολόγησης (π.χ. επικροτεί το μοντέλο "βγάλε λεφτά όπως μπορείς").
Το θεωρώ απαράδεκτο. Είναι απαράδεκτο να μη μπορείς να πεις "αμφισβητώ", για το Ολοκαύτωμα ή τη σφαγή των Αρμενίων ή για ο,τιδήποτε.
Ενώ, αν το πεις και μπει στη βάσανο του δημοσίου διαλόγου, μπορεί να αλλάξεις γνώμη.
Δεν μπορώ να διαφωνήσω με την άποψή σου. Ωστόσο, δεν είναι τόσο αυτό που λές (το παράδειγμα), αλλά ότι θεσμοθετείται κάτι τέτοιο.
Ξέροντας ότι το ποινικό δίκαιο είναι "εργαλείο στα χέρια της κυρίαρχης τάξης" (Γ. Α. Μαγκάκης), και ότι τα κριτήρια είναι ρευστά, ομολογώ ότι το φοβάμαι....
Ή κάντε κλικ εδώ
mickey είπε...
Good moooooooooorning, Vietnaaam!
Γάτε μου μη συγχύζεσαι, θα σου ανέβει η πίεση!
Πού είναι η Αφροδίτη να της κάνεις λίγο χουρ-χουρ να σου περάσει;
Πάντως, το τελευταίο σου σχόλιο (Πεμ Ιουλ 20, 07:54:34 πμ) ήταν ...μνημείο! Θα το κορνιζάρω να το δείχνω στα εγγόνια μου ;)
Ειδικά η τελευταία φράση ήταν όλα τα λεφτά:
"Σιγά μη μου πείτε πως είμαι ο Άσπρος Ελέφαντας των μπλογκ!"
Πώς το είχε πει τότε ο Χριστός (2 λέξεις);
Τσίου - τσίου - τσίου...
(δεν υπάρχει και emoticon για το αδιάφορο σφύριγμα)
Πεμ Ιουλ 20, 08:16:00 πμ
aphrodite είπε...
@Μίκυυυυυυ!
Θα σου τραβήξω τ'αυτιά!
Αγαπάτε each other!
Αϊντε!
(Επανρχμ...)
Πεμ Ιουλ 20, 08:54:00 πμ
mickey είπε...
"Επιχείρημα για την ύπαρξη Ά. Ε. δεν νομίζω πως χρειάζεται - όλοι εδώ τους βλέπουν."
Αλίμονο! Τυφλοί είμαστε;
"Για να αναπτύξω για τον κάθε ένα τους χωριστά επιχειρήματα χρειάζονται τόμοι - που εν μέρει τους έχω γράψει, αλλά βέβαια δεν χωράνε σε ένα ποστ."
Ο ...Σοπενάουερ συμφωνεί;
"Στους Α. Ε. η απήχηση είναι πολλαπλάσια της ουσίας."
Συμφωνώ και επαυξάνω - "πολλαπλώς" ;)
Πεμ Ιουλ 20, 08:45:00 μμ
Nikos Dimou είπε...
Mickey...
...ασκήσεις ειρωνείας;
Λυπάμαι.
Πεμ Ιουλ 20, 10:09:00 μμ
Θαρρώ πως η παρουσίαση αποσπασματικών σχολίων του παρελθόντος για δημιουργία εντυπώσεων, τη στιγμή που τόσο στα ίδια όσο και σε πολλά ακόμα posts, υπήρξαν πολύ διαφορετικά σχόλια και "στάσεις" συνιστά ...λασπολογία.
Ειδικά από τη στιγμή που οι άμεσα ενδιαφερόμενοι έχουν καλή σχέση και έχουν κάνει αμφότεροι κινήσεις καλής θέλησης.
Προσωπικά, αν και θέλω να σχολιάσω το κείμενο του post, δε μπορώ να το κάνω υπό αυτές τις συνθήκες.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.
διαβάζω με περισσό ενδιαφέρον τους "παράλληλους μονολόγους" σου με τον ιωάννη και μπορώ να πω ότι έχω εντυπωσιαστεί.
Η αλήθεια είναι πως και εγώ θεωρώ τουλάχιστον μικρότητα να μην γνωστοποιήσεις στο manblog το τι γράφεις για αυτόν στο blog σου.
Προσωπικά θεωρώ ότι ήταν υπερβολική η αντίδραση του περί flagging, αλλά από τη στιγμή που δίνεται αυτή η δυνατότητα και το θεώρησε σκόπιμο, είχε την αξιοπρέπεια να στείλει σχετικό επώνυμο mail στο δήμου.
Υ.Γ. "Αλλά σας παρακαλώ, να μην προσβάλλετε ανθρώπους, αν επιθυμείτε, έχουν τα Blogs τους"
ΛΟΛ
Μα ο μανμπλογκ είναι ο σταυροφόρος του καλοθελητισμού στο ιντερνετ.
Αλήθεια, τι ακριβώς σας εντυπωσίασε στους παράλληλους μονολόγους;
Επαναλαμβάνω, όπως και στο blog του ioannisk:
O χαφιές (που είναι βασικά μια ιδεολογία - θεωρεί τις καταγγελίες ως εργαλεία διαθέσιμα σ' αυτόν) είναι β' κατηγορίας πολτίτης για μένα.
Τι να κάνουμε;
με εντυπωσίασε η περίτεχνη αποφυγή των όσων έθεσε ο ιωάννης (με το ύφος του οποίου δε συμφωνώ).
@ username & heinz
από τη στιγμή που θίγεται το όνομα ενός blogger σε ένα blog που δεν είναι το δικό του, θεωρώ μικρότητα μέσα στα πλαίσια ενός ουσιαστικού διαλόγου, να μην γνωστοποιηθεί σε αυτόν το σχετικό post.είναι αντιφατικό να λες "να μην προσβάλλετε ανθρώπους, αν επιθυμείτε, έχουν τα Blogs τους" τη στιγμή που εσύ "αφιερώνεις" ένα post στο δικό σου blog-χώρο για κάποιον όπου μπορείς να παραθέσεις τις απόψεις σου στο δικό του blog.
καλό σας απόγευμα
Αμ, δεν νομίζω!
..μέσα στα πλαίσια ενός ουσιαστικού διαλόγου
Δεν θέλω διάλογο με τον mannblog ούτως ή άλλως. Ας μην ήτανε χαφιές, να μιλάγαμε - αν ήθελε, αλλά δεν ήθελε, ήθελε να κάνει επίδειξη authority, ας φάει παρηγοριά από την google τώρα.
Μα, για το Θεό!
αυτό είναι θέμα ευγένειας που διέπει τον καθένα' προφανώς έχουμε διαφορετικούς κώδικες ευγένειας*.
απλά με ξάφνιασε η αντίφαση του να λες "Αλλά σας παρακαλώ, να μην προσβάλλετε ανθρώπους, αν επιθυμείτε, έχουν τα Blogs τους" τη στιγμή που εσύ ο ίδιος δεν το εφαρμόζεις ως δική σου αρχή..
*στο σημείο αυτό να ξεκαθαρίσω ότι αναφέρομαι στη δική μου και δική σου διαφορετικότητα και όχι στο πόσο ευγενικός είσαι
Θεωρώ ότι προσβάλλω μια γενικότερη νοοτροπία ("θα τα πω του...") παρά τον συγκεκριμένο.
Το ότι είμαστε διαφορετικοί, μια χαρά το βρίσκω.
Το ότι "σε ξάφνιασε η αντίφαση", αποκαλύπτει απλώς κάτι, τετριμμένο μεν, αλλά το επαναλαμβάνω: αυτό που για έναν είναι αντίφαση, για τον άλλο μπορεί να είναι συνέπεια.
αν δεν υπάρχει διαφορετικότητα δεν υπάρχει κι διάλογος.
μέσα στα πλαίσια κοινής ανθρώπινης λογικής, η αντίφαση και η συνέπεια μπορούν να συνυπάρχουν τουλάχιστον ως παράγωγα (το ένα εκ του άλλου).
@username
δε διαστρέβλωσα κάτι απότι διάβασα'
απλά τόνισα μία αντίφαση που διαπίστωσα (προφανέστατα) όχι μόνο εγώ.
καλό σας βράδυ
Τι να κάνουμε :-)
Δεν πειράζει!
Ο Γ. Σπανός (ο συνθέτης) έλεγε:
"Δε γίνεται να αρέσεις σε δέκα εκατομμύρια Έλληνες, είσαι ύποπτος!!".