Η εξάπλωση της Δημοκρατίας


Επειδή έχουμε αρχίσει να χάνουμε το μέτρο, και να μην γνωρίζουμε τι σημαίνει νομιμότητα... Επειδή μια σειρά από σχολιαστές γύρω μας, τονίζουν ότι αυτά είναι τα "κακά του πολέμου"...
Επειδή ο πόλεμος από παλιά είχε κανόνες συμπεριφοράς μέσα σε όλη του την αγριότητα...

Λέω να δούμε:
Οι ενέργειες του Ισραήλ, εμπίπτουν στην περίπτωση των "πολεμικών πράξεων" ή των "εγκλημάτων πολέμου";
Γιατί, η γλώσσα μας (άρα κι η σκέψη μας), παρά έχει γίνει εύκαμπτη και πλαστική...

Σαν κανόνα, θα χρησιμοποιήσω τις συνθήκες της Γενεύης.

1. Area bombardments and other indiscriminate attacks are forbidden. If it becomes apparent that an objective is not a military one, or if an attack is expected to cause incidental loss of civilian life, injury to civilians or damage to civilian objects then the attack must be canceled or suspended. (Protocol I, Art. 57, Sec. 2b)

An indiscriminate attack affecting the civilian population or civilian objects and resulting in excessive loss of life, injury to civilians or damage to civilian objects is a grave breach of the Geneva Conventions. (Protocol I, Art. 85, Sec. 3)

Η έκφραση "grave breach", εξηγείται από το κείμενο της συνθήκης:

[Grave breaches of the Conventions and Protocols are war crimes.]

Καταφανώς, ο συστηματικός βομβαρδισμός του νοτίου Λιβάνου και ειδικά της Βυρητού, συνιστά έγκλημα πολέμου.

2. Transports of wounded and sick or of medical equipment must be respected and protected in the same way as mobile medical units. (Convention I, Art. 35)

Σε όλες τις περιπτώσεις που το Ισραήλ χτύπησε οχήματα του Ερυθρού Σταυρού ή της Ερυθράς Ημισελήνου ή ακόμα και του στρατιωτικού υγειονομικού, παραβίασε την σχετική πρόνοια και διάπραξε έγκλημα πολέμου.

3. Parties to a conflict must respect children, provide them with any care or aid they require, and protect them from any form of indecent assault (Protocol I, Art. 77, Sec. 1).
Children under 15 must not participate in hostilities and must not be recruited into the armed forces. (Protocol I, Art. 77, Sec. 2; Protocol II, Art. 4, Sec. 3C)

Η επίθεση με θύματα παιδιά, είναι αναμφισβήτητα έγκλημα πολέμου, πολύ περισσότερο όταν είναι επαναλαμβανόμενη.

Η εμπλοκή παιδιών (υπογράφουν βόμβες) μπορεί να θεωρηθεί παραβίαση των συνθηκών.

Μπορώ βέβαια να συνεχίσω. Αλλά δεν έχει νόημα. Στις ίδιες παραβιάσεις φαίνεται να έχουν υποπέσει και οι Αμερικανοί στο Ιράκ και τη Σερβία, οι Σέρβοι και οι Αλβανοί στο Κόσοβο, κλπ.

Αυτό που έχει σημασία εδώ είναι, διάφοροι τύπου guerrero (συμπαθέστατος κατά τα άλλα) να μην επιχειρηματολογούν σαν χασάπηδες σε σφαγείο, με την λογική ότι "έτσι είναι ο πόλεμος").

Σημειώνω εδώ ότι οι ναζί, πέρα από το εγκληματικό Ολοκαύτωμα (που νόμιζαν ότι δεν τους βλέπουν), εκεί που τους έβλεπαν, στα στρατόπεδα αιχμαλώτων δηλαδή, σέβονταν - σε γενικές γραμμές - τις συνθήκες. Υπήρξαν και εξαιρέσεις για τις οποίες οι υπεύθυνοι καταδικάστηκαν. Και σε ό,τι αφορούσε τους Ρώσους αιχμαλώτους, το γεγονός ότι η Ρωσία δεν είχε υπογράψει τις συνθήκες, λειτούργησε φρικτά.

Άρα, που θέτουν οι διαπιστώσεις αυτές το Ισραηλινό κράτος σε σχέση με τους ναζί;

Υ.Γ. Στη φωτό, φαίνεται μια βόμβα φωσφόρου σε δράση. Μια τέτοια βόμβα (ή χειροβομβίδα που έχω δει με τα μάτια μου), σκάει σαν συντριβάνι με φλεγόμενα κομμάτια φωσφόρου που έχουν την εξής ιδιότητα: κολλάνε στη σάρκα και δεν φεύγουν με τίποτα, δεν σβήνουν ούτε με νερό, και καίνε μέχρι το κόκκαλο, όπου βέβαια πια ο φώσφορος έχει εξαντληθεί.
Η διεθνής κοινότητα κατήγγειλε χτες το ισραήλ για ρίψη τέτοιων βομβών σε κατοικημένες περιοχές της Βηρυτού. Είναι κι αυτός, ένας τρόπος εξάπλωσης της Δημοκρατίας....

Σχόλια

Ο χρήστης Aphrodite είπε…
Η εξάπλωση της Δημοκρατίας = Αρρώστεια σκέτη!

Το καλό δεν εξαπλώνεται (ενεργητικά), ρουφιέται από διψασμένη γη (παθητικά), εκεί που υπάρχει ανάγκη να καλύψει...

Επιβάλλεται το "δίκιο"? Μόνον όταν έχει χτυπήσει πραγματική φλέβα, που όλοι ξέρουμε, κι ο πιο μακελλάρης, ότι δίκιο είναι να ΜΗΝ ΑΦΑΙΡΕΙΣ ΖΩΗ....

Αρρώστεια, σαπίλα, παράνοια...

(... κάνα μπανάκι κάναμε παιδιά?...)
Ο χρήστης heinz είπε…
aphrodite said...

(... κάνα μπανάκι κάναμε παιδιά?...)

Kάψανε την παραλία και άστα να πάνε!!!!
Ο χρήστης Ecumene είπε…
To Ισραηλ παιρνει 3 δις δολαρια

καθε χρονο απο Αμερικη....

Ποντικι σελ.10,11..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
heinz,
μεταφέρω εδώ ένα μήνυμα που άφησα στο blog του ΝΔ. Γιατί είναι συναφές και γιατί νομίζω ότι έχει την σημασία της η (χεμ!) στιχομυθία. Αν αυτό αντιβαίνει στη δεοντολογία του blog παρακαλώ να το σβήσεις αμέσως, δε θα με ενοχλήσει, ή αν προτιμάς, να μου ζητήσεις να το σβήσω.
------------------------------
"Nikos Dimou said...
Όταν λέω στημένη εννοώ σκηνοθετημένη.

Είναι προφανές ότι κάποιος (από ότι λένε ο φωτογράφος) έβαλε τα παιδάκια να γράψουν.

Εκτός αν θεωρείτε ότι τα παιδάκια βρέθηκαν τυχαία σε αποθήκη πυρομαχικών, είχαν τυχαία μαζί τους μαρκαδόρους και είχαν μόνα τους την έμπνευση να γράψουν στους πυραύλους..."
Ενώ θεωρείτε πιο λογικό να πήρε τα παιδάκια ο φωτογράφος του AP και να τα πήγε στην αποθήκη -- με άδεια φαντάζομαι του Ισραηλινού στρατού;-- για να σκηνοθετήσει τις φωτογραφίες.
Διαβάστε το λινκ που έδωσα. Περιγράφει ακριβώς τι έγινε από μάρτυρες που είναι φιλικοί προς τους Ισραηλινούς, όχι προπαγανδιστές της χεζμπολάχ. Και όχι, αυτό που έγινε δεν είναι ότι σκηνοθέτησε τα παιδιά ο φωτογράφος. ΔΙΑΒΑΣΤΕ

"Nikos Dimou said...
Ασκήστε την λογική σας!"
Επίσης. Καθώς και τις δεξιότητες έρευνας που σίγουρα διαθέτετε. Δεν αποδέχτηκα αμέσως τη φωτογραφία, έψαξα πολύ για να βεβαιωθώ ότι είναι γνήσια πριν την αποδεχτώ. Ξέρω κατά λέξη τι γράφει το σύνθημα που φαίνεται. Περισσεύουν λοιπόν σε μένα οι προτροπές σας, η έρευνα πηγών είναι η δουλειά μου.


"Nikos Dimou said...
Πάντως ο φωτογράφος έβγαλε πολλά λεφτά από την σκηνή (το ζητούμενο...)."
Ας αφήσουμε τις δίκες προθέσεων τέτοιες ώρες, ειδικά για φωτογράφους/δημοσιογράφους που δουλεύουν στην εμπόλεμη ζώνη.
Ο χρήστης heinz είπε…
Xμ, ο Νίκος Δήμου προφανώς, αγνοεί αυτό
Ή νάναι κι αυτό στημένο; Μπας κι είναι γυρισμένο στο Ιράν;;;;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@heinz
απλώς ανακαλύπτει τα όρια της ισοσθένειας ;-)


@all
δείτε και αυτό που δίνει το ιστορικό των επίμαχων φωτογραφιών
από συμπαθητική για τα παιδιά σκοπιά, και με πολλές ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες
Ο χρήστης petalida είπε…
Γιατί ασχολείστε με κάποιον που επιμένει να κάνει -σχεδόν αδιακρίτως- το συνήγορο του διαβόλου?
Αν τέλος πάντων επιμένετε κι εσείς να ασχολείστε παθολογικά μαζί του, προτείνω, όσο διαρκεί αυτός ο πόλεμος, να του στέλνετε τους Νew York Times!

Την καλημέρα μου!
Ο χρήστης heinz είπε…
Εμένα πάντως η πολλή η ισοσθένεια μου προκαλεί νευρασθένεια...
Ο χρήστης heinz είπε…
Καλημέρα πεταλίδα (πολύ ωραίο nick)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
και πάλι συγνώμη για το cross-posting αλλά όπως θα έχετε καταλάβει μου έχει πατήσει έναν κάλο το συγκεκριμένο θέμα
[από το blog του ΝΔ σχόλιο μου Πεμ Ιουλ 27, 09:42:52 μμ ]
---------------------------
Nikos Dimou said...
"Το μήνυμα της φωτογραφίας ερμνεύεται κατά το δοκούν..."

Και πάλι με επαγγελματική σχολαστικότητα θα μιλήσω. Υπάρχουν τρία ζητήματα:
α. η γνησιότητα της φωτογραφίας, που νομίζω ότι πλέον δεν είναι υπό αμφισβήτηση: η φωτογραφία δεν είναι πλαστή.
β. η αυθεντικότητα της φωτογραφίας, δηλ. αν είναι στημένη ή πραγματικό στιγμιότυπο. και πάλι νομίζω ότι δεν υπάρχει αμφιβολία: η φωτογραφία είναι αυθεντική
γ. η ερμηνεία της φωτογραφίας:
--γ1. η φωτογραφία δεν πρέπει να ερμηνεύεται εκτός πλαισίου--χωρίς λεπτομέρειες για το ποιος, που, πότε και σε ποιες συνθήκες.
--γ2. είναι απαραίτητο να εξετάζουμε τις διαφορετικές ερμηνείες που υπάρχουν.

Τέλος, υπάρχει η αξιολογική κρίση για τη φωτογραφία, αν έπραξαν καλά ή άσχημα, συγχωρητέα ή ασυγχώρητα οι γονείς και τα παιδιά -- ή ίσως κάποια ενδιάμεση, γκρίζα απόχρωση. Αυτό ξεφεύγει από τα πλαίσια της ιστορικής έρευνας, αλλά προσωπικά θα σεβαστώ οποιαδήποτε γνώμη έχει σχηματιστεί από την αυστηρή έρευνα που έχει εξετάσει προσεκτικά τα α, β, γ.

Αυτά, γιατί ζούμε σε καιρούς πονηρούς.
Ο χρήστης ο ψύχραιμος είπε…
1. Μπορείτε να τα λετε μεταξύ σας σαν συμπεθέρες και να αυτοϊκανοποιείστε.

2. Από τη μία εδώ μέσα ειρωνεύεστε και θάβετε τον Νίκο Δήμου και από την άλλη φιλοξενείστε στο blog του με τις απόψεις σας. Αυτό είναι τουλάχιστον ανέντιμο.

3. Μόλις βελτιώσω τα αγγλικά μου, θα σχολιάσω το post.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@ ο ψύχραιμος

ψυχραιμία!
δεν έχω πει τίποτε εδώ που δεν έχω πει και στο blog του ΝΔ. Νομίζω ούτε και ο heinz.
Ο χρήστης ο ψύχραιμος είπε…
@ thodoras

Δε σε αφορά καθότι είσαι παντού φιλοξενούμενος οπότε μπορείς να γράφεις ό,υι θέλεις.
---------------
Επί της ουσίας νομίζω οτι τα παρακάτω γράφτηκαν εδώ:

Xμ, ο Νίκος Δήμου προφανώς, αγνοεί αυτό
Ή νάναι κι αυτό στημένο; Μπας κι είναι γυρισμένο στο Ιράν;;;;

απλώς ανακαλύπτει τα όρια της ισοσθένειας ;-)
Εμένα πάντως η πολλή η ισοσθένεια μου προκαλεί νευρασθένεια...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@ο ψύχραιμος
τι δε με αφορά;
εγώ το έφερα εδώ το θέμα, και αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη. Το έκανα όχι για να θίξω το ΝΔ αλλά γιατί πιστεύω ότι αυτή την ώρα που όλοι γυρνάμε στα blog και στα sites και ψαρεύουμε ειδήσεις, φωτογραφίες και φήμες, πρέπει να ήμαστε προσεκτικοί και προσπάθησα να το δείξω με ένα παράδειγμα.

Επίσης γιατί η συγκεκριμένη φωτογραφία κατηγορήθηκε ευρέως στο διαδίκτυο ως φωτομοντάζ, παρόλο που η πηγή της είναι πλέον απολύτως εξακριβωμένη.

Η ισοσθένεια δεν είναι βρισιά. Είναι η θεωρία που ακολουθεί ο ΝΔ να προσπαθεί δηλαδή να ισορροπήσει τις δύο ακραίες απόψεις [δε το λέω καλά ο ίδιος μπορεί αν το πει πολύ καλύτερα]. Το μόνο που είπα είναι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση επιχειρώντας την ισοσθένεια, ανέλαβε αυτό που λέει η πεταλίδα να κάνει το δικηγόρο του διαβόλου. Υπάρχουν όμως κάποια όρια στην ισοσθένεια, ορισμένα πράγματα απλά είναι -- τραγικά -- έτσι και όχι αλλιώς. Αυτό είπα. Δεν ειρωνεύτηκα ούτε έθαψα το ΝΔ.

To link που δίνει ο heinz εδώ το έδωσε στη συνέχεια και στο blog του ΝΔ. Δεν το είπε με τα ίδια λόγια γιατί στο μεταξύ είχε προχωρήσει η κουβέντα εκεί.

Το ισοσθένεια νευρασθένεια είναι λογοπαίγνιο -- ο ΝΔ έχει χιούμορ.

Αυτά, βραδιάτικα
Καληνύχτα, over and out...
Ο χρήστης heinz είπε…
ο ψύχραιμος said...

"2. Από τη μία εδώ μέσα ειρωνεύεστε και θάβετε τον Νίκο Δήμου και από την άλλη φιλοξενείστε στο blog του με τις απόψεις σας. Αυτό είναι τουλάχιστον ανέντιμο."

To αν θάβουμε τον ΝΔ ή όχι, το απάντησε ήδη ο Θόδωρας.

Αλλά για σιγά...
Λογαριασμό θα σας δώσουμε;
Δεν είμαστε καλαααααά......

Μετά από τον ύμνο στην κυνικότητα που ξεδιπλώσατε, θέλετε τώρα να κάνετε μαθήματα ήθους;
Την θηριώδη αντιφατικότητά σας, δεν την βλέπετε;
Ο χρήστης heinz είπε…
@ψυχραιμός

Φίλε, εκτός από σχιζοφρενής, είσαι και ρουφιάνος, γι' αυτό που έγραψες στο blog του ΝΔ.

Θα μου κάνεις τη χάρη να ξεκουμπιστείς από το blog μου, γιατί ανακατωτούρες αδελφές του είδους σου δεν τις πάω με τίποτα.

Ζητάω συγγνώμη από όλους τους άλλους για το βρωμόστομά μου....
Ο χρήστης heinz είπε…
Όσο για το τί έχω γράψει για τον ΝΔ, δες αυτό.
Ο χρήστης Nikos Dimou είπε…
Heinz τώρα είδα το ποστ για τον Δάσκαλο στο οποίο παραπέμπεις και σου απάντησα. Αντιγράφω και εδώ:

Δυστυχώς δεν έχω χρόνο να διαβάζω ξένα blogs κι έτσι με δίμηνη καθυστέρηση είδα αυτό που με αφορά άμεσα.

Το θεωρώ στρεψόδικο. ΔΕΝ θεωρώ τον εαυτό μου δάσκαλο, ΟΥΔΕΠΟΤΕ το δέχθηκα, έχω συχνά δηλώσει πως δεν θέλω οπαδούς και θαυμαστές. Το να κατηγορείς κάποιον ότι παίζει τον δάσκαλο επειδή δεν έχει κάνει δήλωση σχετική είναι όπως θεωρούσαν κομμουνιστές όσους δεν είχαν κάνει δήλωση μετανοίας.

Στην θέση σου Heinz θα αφαιρούσα όλο αυτό το ποστ. Είναι ντροπή και να υπάρχει τέτοια υποβολιμιαία επιχειρηματολογία.
Ο χρήστης Nikos Dimou είπε…
Κι εσύ ο ίδιος έχεις δεχθεί πως το μόνο που διδάσκω είναι η αμφισβήτηση και η ισοσθένεια - άλλωστε, όντας σκεπτικιστής, δεν έχω άλλο περιεχόμενο...
Ο χρήστης heinz είπε…
Κύριε Δήμου,

Δέχομαι ότι ΔΕΝ επιθυμείτε να σας θεωρούν δάσκαλο.

Το post αυτό όμως γράφηκε σε μια συγκεκριμένη περίοδο όπου ήμουν το μαύρο πρόβατο και κατηγορούμενος "γιατί ο ΝΔ κατέβασε το blog του".

Κατηγορία που μου την είχατε προσάψει εσείς, και η οποία παραμένει στα σχόλια του τότε blog.

Αυτήν την κατάσταση - σε ότι σας αφορά - αντανακλά τούτο το κείμενο.
Επιμελώς απέφυγα να δημοσιεύσω - και θα συνεχίσω το ίδιο - τα κείμενα στήριξης που μου έστειλαν τότε πολλοί κι όχι από τους "εχθρούς" σας. Δεν έχει νόημα και θα ήμουν κι άτιμος αν το έκανα.

Αλλά, δεν μπορώ να το κατεβάσω, γιατί αποτελεί και την κατάθεση της άποψής μου, για το τι είναι δάσκαλος (δεν αφορά δηλαδή μόνον εσάς).

Σε ό,τι σας αφορά, δέχομαι να ανακαλέσω.

Εξάλλου η καλοπροαίρετη συνέχεια της συμμετοχής μου στο blog σας, αυτό προσπαθεί να δείξει.

(το κείμενο αυτό μπήκε και στο post για τον δάσκαλο)
Ο χρήστης heinz είπε…
Nikos Dimou said...

"Κι εσύ ο ίδιος έχεις δεχθεί πως το μόνο που διδάσκω είναι η αμφισβήτηση και η ισοσθένεια"

Ναι τόχω δεχθεί και το επαναλαμβάνω, όχι όμως κι ότι:

"άλλωστε, όντας σκεπτικιστής, δεν έχω άλλο περιεχόμενο... "

Γιατί θεωρώ ότι έχετε θέσεις, αυτό δα έλειπε..!! Και συχνά διαφωνώ με τις θέσεις σας, αλλά θα ήταν μονότονο εξάλλου ε;

-------------------------------

Απολογούμαι και πάλι σε όλους για την χυδαία γλώσσα μου στον "ψύχραιμο", αλλά τέτοιου είδους ενέργειες μου προκαλούν ειλικρινά απέχθεια.

Και να σημειώσω και κάτι προς αποφυγήν παρεξηγήσεων:

"Αδελφή" δεν είναι ο άντρας που του αρέσουν οι άντρες.
Αδελφή είναι αυτός που θυμίζει την κουτσομπόλα κι ανακατωτούρα κυρα-Μαρίκα της γειτονιάς. Τον ίδιο όρο χρησιμοποιώ για να βρίσω και γυναίκες που κάνουν τα ίδια (!!!).
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Ψυχραιμία all of us......


Αντε Heinz σου την εκανε

την Διαφημιση ο Ψυχραιμος....

και μετα κατηγορουσες τον

Dimitriszzz οτι βριζει....

Εγω στη θεση σου θα γελουσα........

Μην τα παιρνεις τοσο σοβαρα...

Και διαφωνω γι αυτο που λες
με αυτους που

διασπειρουν ειδησεις........

τους χρειαζομαστε....

Αν καποιος ειχε γραψει για σενα
κατι,δε θα ηθελες να σε ενημερωσουν;;;

:)))...
Ο χρήστης magnon είπε…
Η επίθεση με θύματα παιδιά, είναι αναμφισβήτητα έγκλημα πολέμου, πολύ περισσότερο όταν είναι επαναλαμβανόμενη.

Whereas usig children as weapons (by fanatic Islamofascists ;) ), is totally legitimate..........

This article is full of wrong assumptions, but I'll stick to this one. It demostrates perfectly the spreading paranoia.
Ο χρήστης ο ψύχραιμος είπε…
Πολύ ευχαρίστως ξεκουμπίζομαι από το blog σου. Δικό σου είναι και το διαχειρίζεσαι όπως θέλεις.

Τα υπόλοιπα, περί "αδελφών" τα εκλαμβάνω ως αυτοκριτική, καθότι χθες τα "λέγατε" με τον thodoras σαν συμπεθέρες για όσα λέχθηκαν σε άλλο blog. Και να έχεις υπ' όψη σου οτι δίνεις λογαριασμό και εξετάσεις σε κάθε αναγνώστη αυτού του blog. Οπως δίνω και εγώ άλλωστε για όσα γράφω.

Καλή συνέχεια και κάθε επιτυχία.
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Ηοş geldin....Bulent


you loved the children of the world

you the Peacemaker

defending the

laic state of Turkey

...........................



We the Girls say::::

Down with Islamofascists!!!!!!!!
Ο χρήστης Ecumene είπε…
ecevit_

said

It demostrates perfectly the spreading paranoia.




Yeah!

Heinz said that can not stand
Isostheneia anymore because he gets.....


Neurostheneia....

He is getting neurosthenic...

He should be excused...




The Whole World gets neurosthenically paranoid........

@..................................@
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Kαι για τον Ecevit το εγραψα...

χιουμορ κανω...

μην παιρνετε τοσο σοβαρα το Ιντερνετ

πια...

Αν σε λεγανε...συμπεθερες

δε θα γελουσες;;...

Cool down...ακουστε ισοσθενώς όλες τις αποψεις...................
και απαντηστε με χιουμορ
στα flames...............




H ΣΥΡΙΑ ανακοινωσε οτι εριξε
ΙΣΡΑΗΛΙΝΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ............

να το πιστεψω;;...και τι θα σημανει αυτο;;

Πηγη:Mega....
Ο χρήστης magnon είπε…
Χαχαχαχα μόλις ακούτε τούρκικο όνομα (και τι όνομα!!!!) σας πιάνει τρέλα. Αυτό το λέτε ισοσθένεια; Τελικά τι είναι αυτή η περιβόητη ισοσθένεια, κάτι που το κολλάς και πρέπει να φυλαχτώ; Ξέρω, να ντύνομε ζεστά και να αποφεύγω τα ρεύματα :-) Ο θεός να με φυλάξεi ....
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Χααχαχ!!!

Ελληνας εισαι τελικα.....
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Φαινεται απ' την απαντηση σου

ουτε καταλαβες τι σου εγραψα....
Ο χρήστης Ecumene είπε…
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ......................


Comment Deleted

This post has been removed by the author.

Παρ Ιουλ 14, 12:03:38 πμ
paragrafos said...

@ ecevit

Αγαπητέ κύριε,

η αγάπη και η ειρήνη μεταξύ Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων είναι εφικτή.

Το έδειξε παλιότερα η συνεργασία Καβάζογλου-Μισιαούλη (που το πληρωσαν με τη δολοφονία τους).

Το έδειξε και προ ολίγων ετων η συνεργασία Χρυσάνθου και Κιζιλγιουρεκ.

Σας ευχαριστώ για το σχόλιό σας

Με αγάπη

Παράγραφος

Παρ Ιουλ 14, 12:04:38 πμ
Ergotelin
Ergotelin said...


www.greekhelsinki.gr=====))))))
Στα μέσα Ιουλίου συνελήφθη από τις τουρκοκυπριακές αρχές ασφαλείας ο αρχισυντάκτης της εφημερίδας "Αβρούπα", Σενέρ Λεβέντ, με την κατηγορία της αποκάλυψης στρατιωτικών μυστικών. Η εφημερίδα του με συνέπεια υπερασπίζεται τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των κατοίκων του βόρειου τμήματος του νησιού, ενώ δεν διστάζει να αποκαλεί τις τουρκικές δυνάμεις στρατό κατοχής και να στηλιτεύει τις προσπάθειες αλλοίωσης των κυπριακών χαρακτηριστικών της περιοχής. Προφανώς αυτή η στάση είναι που προκάλεσε και το μηχανορραφικό στήσιμο των κατηγοριών εναντίον του Λεβέντ και ενός ακόμα δημοσιογράφου.(((((((======
=====www.greekhelsinki.gr


Παρ Ιουλ 14, 12:06:09 πμ
paragrafos said...

Εργοετελίνα, είσαι απλώς υπέροχη!

Με αγάπη

Παράγραφος

Παρ Ιουλ 14, 12:06:11 πμ

Απο την Αννίτσα και τις Ελπιδες της Ντροπης
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Και τι ελεγες τοτε...οτι
οι Τουρκοκυπριοι
περνανε μια χαρα,κανεις δεν
καταπιεζεται...αισθανονται
Τουρκοι..και οχι Κυπριοι
δεν υπαρχουν
προβληματα...δεν υπαρχει
ελπιδα επανενωσης.....



ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΒΗΣΕΣ.....................

ΑΥΤΟ ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ;;;;;;;;;;;;;;;


ΔΕΙΛΙΑ;;;;;;....ΕΤΣΙ ΟΝΟΜΑΖΕΙΣ
ΕΣΥ ΤΗΝ ΙΣΟΣΘΕΝΕΙΑ..................

ΑΝ ΣΒΗΝΕΙΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ...

ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΣ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ

ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.....

τουτεστιν....ΙΣΟΣΘΕΝΕΙΑ...........
Ο χρήστης magnon είπε…
Πέφτεις σε αντιφάσεις με αυτά που έγραψες παραπάνω. Πείρες πολύ στα σοβαρά αυτά που είχα γράψει. Εγώ απλώς προσπάθησα να γράψω αυτά που ένας Τούρκος ή Τουρκοκύπριος σκέφτεται ή θα μπορούσε να είχε απαντήσει, ως ένα είδος «δικηγόρος του διαβόλου», το οποίο ίσος να βοηθούσε να καταλάβει κανείς ότι η αλήθεια έχει πολλές όψεις. Ομολογουμένως δεν τα κατάφερα και τόσο καλά, γι ‘αυτό και τα έσβησα.
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Απο το ίδιο post
..........................


Nikos Dimou said...



Πήρα και ένα σχόλιο από τον ...ecevit (nickname!) γραμμένο μάλλον από Τούρκο σε σπασμένα ελληνικά. Θα το δημοσίευα γιατί θέλω να ακούγεται και η άλλη πλευρά - αλλά ήταν υβριστικό. (Και το αντίστοιχο Ελληνικό δεν θα το δημοσίευα).

Κύριε ecevit δεν μας χρειάζονται πια αίματα, σφαγές και εκδίκηση - μας χρειάζεται ένας τρόπος να ξεπεράσουμε το παρελθόν και να ζήσουμε αντάμα.

Πεμ Ιουλ 13, 03:53:05 μμ


ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΟΨΕ Ο ΔΗΜΟΥ....
ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΝΗΦΑΛΙΟ ΜΗΝΥΜΑ....
ΣΕ ΣΤΥΛ...ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ..
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ;;..

....................................
....................................
Ο χρήστης heinz είπε…
Εργοτελίνα said...

"defending the
laic state of Turkey"

If I may, that should read "secular" I think.

Έλα και σιχαίνομαι να γράφω αγγλικά!!!!
Ο χρήστης heinz είπε…
Ecevit dear,

άμα θες να πάρεις τουρκικές θέσεις, πρέπει να τι κάνεις σοβαρά.
Και αξίζει τον κόπο να προσπαθήσεις. Πάντα πρέπει να μπαίνεις στη θέση του άλλου, αν θές τελικά να τον αντιμετωπίσεις.

Η δική σου θέση είναι περίεργη, θα μου επιτρέψεις, πρόχειρη. Οι τουρκικές θέσεις δεν είναι τριαλαλά, έχουν κάποιο υπόβαθρο κι επιφυλάσσομαι να εκθέσω την τουρκική υπολανθάνουσα επιχειρηματιλογία σε κάποια φάση.

Το να μιλάς επιθετικά ως Τούρκος, είναι ρατσισμός. Δεν είναι απλοϊκοί οι Τούρκοι.

----------------------------

@all

Το σιχτίριασμα στον "ψύχραιμο", δεν αφορά αυτά που είπε εδώ. Αλλά το ότι πήγε στο blog του ΝΔ, και είπε ότι τον θάβουμε (τον ΝΔ) σε τούτο το blog: συμπεριφορά ανακατωτούρας κατίνας κι αδελφής.
Σε καμμιά περίπτωση δεν θα του ζητούσα να ξεκουμπιστεί για τις απόψεις του. Αλλά του το ζήτησα για τις πράξεις του που θεωρώ ότι ξεπέρασαν κάθε ανεκτό (από μένα) όριο ανηθικότητας
.
Ελπίζω ότι πράγματι έφυγε, γιατί δεν έχω σκοπό να διαγράψω σχόλια, το θεωρώ αδιανότητο.
Ο χρήστης heinz είπε…
@ εργοτελίνα

Μετά από αυτό το επεισόδιο η Avrupa έκλεισε και, θέλωντας να σχολιάσει την τουρκική πολτική πραγματικότητα, ξανάνοιξε ως Afrika, όνομα που έχει μέχρι τώρα.
Ο χρήστης Ecumene είπε…
US 'outrage' over Israeli claims
The US state department has dismissed as "outrageous" a suggestion by Israel that it has been authorised by the world to continue bombing Lebanon.


Παμε για εκεχειρία απ οτι ακουω;;..

Και ο στρατός υποχωρησε για λογους
οπως ειπε τακτικης.....
Ο χρήστης magnon είπε…
Εργοτελίνα: ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΟΨΕ Ο ΔΗΜΟΥ....
ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΝΗΦΑΛΙΟ ΜΗΝΥΜΑ....
ΣΕ ΣΤΥΛ...ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ..
ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ;;..

Γιατί όχι; Ήταν η βασική γραμμή υπεράσπισης των ΤΚ. Εγώ προσωπικά όταν πρωτοδιάβασα το http://www.cyprus-conflict.net/ σοκαρίστηκα αφάνταστα. Μετά από αυτό δεν πέφτω τόσο εύκολα στην παγίδα της αγάπης μεταξύ ΕΚ και ΤΚ, αλλά ο κακός Ecevit τους χάλασε την χαρά και όλο το πάρτι.
Ο χρήστης heinz είπε…
@εργοτελίνα

τα σχολιάζω στο νέο post

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Υποστράτηγος ε.α. Ράμπο

Συνδιαμορφώνοντας την κοινωνία που οραματιζόμαστε

Israel quo vadis?