Είναι η Κύπρος μέλος της Ε.Ε.;
Με απορία παρακολουθώ εδώ και καιρό, τις αντιδράσεις των Ελλαδιτών, απέναντι στην στάση της Κυπριακής Δημοκρατίας σε σχέση με την ενταξιακή πορεία της Τουρκίας.
Το τελευταίο επεισόδιο αυτής της ιλαροτραγωδίας, αφορά την ενόχληση της ΥΠΕΞ Ντ. Μπακογιάννη, από τη στάση της Λευκωσίας στο θέμα των ενταξιακών διαπραγματεύσεων της Τουρκίας.
Τι είπε δηλαδή η Κύπρος; Ότι η Τουρκία δεν μπορεί να διαπραγματευθεί με τους 25, αναγνωρίζοντας μόνο τους 24. Κι έπεσε πανικός στην ...Αθήνα!!
Αλλά, για σιγά..!
Τόσα χρόνια δεν μας έλεγαν, ότι "η λύση του Κυπριακού περνά από την ένταξη της Κύπρου στην Ε.Ε." κι ότι αυτός είναι ο εθνικός στόχος, κι ότι έτσι θα ενδυναμωθεί η Κύπρος κλπ. κλπ.;
Τι μας λένε τώρα ακριβώς;
Ότι μπήκε η Κύπρος στην Ε.Ε. και τώρα είναι ισότιμη στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή με όποια άλλη χώρα-μέλος, αλλά θα πρέπει να συνεχίσει να κάνει την κακομοίρα;
Αυτό λένε; Ότι μια χώρα μέλος της Ε.Ε. πρέπει να είναι καρπαζοεισπράκτορας μιας υποψήφιας;
Ή έστω να ανέχεται την όποια στάση της Βρετανίας π.χ. που θεωρητικά είναι ισότιμη μαζί της; Ή η Λευκωσία να είναι ουρά της Αθήνας που βέβαια υποτίθεται ότι συμπαρίσταται στις αποφάσεις της πρώτης; Ή η Κύπρος να ανέχεται την θρασύτατη, παράνομη και καταδικασμένη κατοχή της Τουρκίας;
Ζητάμε δηλαδή από τους Κύπριους, να αρνηθούν τα πλεονεκτήματα της Ευρωπαϊκής τους ιδιότητας ανοίγοντας ουσιαστικά τον δρόμο για την απαξίωση οποιασδήποτε έννοιας κράτους-μέλους της Ε.Ε.; Μια παγίδα στην οποία μπορεί μετά να πέσει κι η Ελλάδα κι οποιοσδήποτε άλλος;
Γιατί, αν δημιουργηθεί πολιτικό προηγούμενο, ένα κράτος-μέλος να αυτο-ακρωτηριαστεί από τα δικαιώματα που απορρέουν από το περιλάλητο "κοινοτικό κεκτημένο", τότε ξαναγυρνάμε στην Ένωση Άνθρακα και Χάλυβα. Καλά κρασιά δηλαδή...
Δηλαδή, ειλικρινά θέλω να ρωτήσω:
- Τι σόι όραμα για την Ε.Ε. έχουνε στο ελληνικό ΥΠΕΞ;
- Πόση μυωπία έχουν οι χειριζόμενοι αυτά τα θέματα;
Και γενικώς:
- Πόσα θέλετε να μας τρελάνετε μωρέ;;;;
Το τελευταίο επεισόδιο αυτής της ιλαροτραγωδίας, αφορά την ενόχληση της ΥΠΕΞ Ντ. Μπακογιάννη, από τη στάση της Λευκωσίας στο θέμα των ενταξιακών διαπραγματεύσεων της Τουρκίας.
Τι είπε δηλαδή η Κύπρος; Ότι η Τουρκία δεν μπορεί να διαπραγματευθεί με τους 25, αναγνωρίζοντας μόνο τους 24. Κι έπεσε πανικός στην ...Αθήνα!!
Αλλά, για σιγά..!
Τόσα χρόνια δεν μας έλεγαν, ότι "η λύση του Κυπριακού περνά από την ένταξη της Κύπρου στην Ε.Ε." κι ότι αυτός είναι ο εθνικός στόχος, κι ότι έτσι θα ενδυναμωθεί η Κύπρος κλπ. κλπ.;
Τι μας λένε τώρα ακριβώς;
Ότι μπήκε η Κύπρος στην Ε.Ε. και τώρα είναι ισότιμη στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή με όποια άλλη χώρα-μέλος, αλλά θα πρέπει να συνεχίσει να κάνει την κακομοίρα;
Αυτό λένε; Ότι μια χώρα μέλος της Ε.Ε. πρέπει να είναι καρπαζοεισπράκτορας μιας υποψήφιας;
Ή έστω να ανέχεται την όποια στάση της Βρετανίας π.χ. που θεωρητικά είναι ισότιμη μαζί της; Ή η Λευκωσία να είναι ουρά της Αθήνας που βέβαια υποτίθεται ότι συμπαρίσταται στις αποφάσεις της πρώτης; Ή η Κύπρος να ανέχεται την θρασύτατη, παράνομη και καταδικασμένη κατοχή της Τουρκίας;
Ζητάμε δηλαδή από τους Κύπριους, να αρνηθούν τα πλεονεκτήματα της Ευρωπαϊκής τους ιδιότητας ανοίγοντας ουσιαστικά τον δρόμο για την απαξίωση οποιασδήποτε έννοιας κράτους-μέλους της Ε.Ε.; Μια παγίδα στην οποία μπορεί μετά να πέσει κι η Ελλάδα κι οποιοσδήποτε άλλος;
Γιατί, αν δημιουργηθεί πολιτικό προηγούμενο, ένα κράτος-μέλος να αυτο-ακρωτηριαστεί από τα δικαιώματα που απορρέουν από το περιλάλητο "κοινοτικό κεκτημένο", τότε ξαναγυρνάμε στην Ένωση Άνθρακα και Χάλυβα. Καλά κρασιά δηλαδή...
Δηλαδή, ειλικρινά θέλω να ρωτήσω:
- Τι σόι όραμα για την Ε.Ε. έχουνε στο ελληνικό ΥΠΕΞ;
- Πόση μυωπία έχουν οι χειριζόμενοι αυτά τα θέματα;
Και γενικώς:
- Πόσα θέλετε να μας τρελάνετε μωρέ;;;;
Σχόλια
σ' ευχαριστώ.
Ετσι μου φαίνεται και τώρα, η "γραμμή" είναι αυτή η ακατανόητη για μένα, αλλά αν δεν τους νοιάζει για μένα (εμ, δεν βγήκα στο δρόμο κιόλας με την Κοντολίζα να λέει "η Βόρεια Κύπρος", που το έκανε γαργάρα η δικιά μας) θα τους νοιάζει για τον Κύπριο?
Που αν μη τι άλλο, μας συμφέρει από κάθε άποψη να είναι ο πρώτος & τελευταίος γλωσσικά & πολιτιστικά συγγενής μας μέσα στην ένωση...
Τι "γραμμή" είναι αυτή?
Η Τουρκία δεν μπαίνει στην Ευρώπη για χίλιους λόγους, δεν ήταν ανάγκη να "μιλήσετε" και να γίνετε πιθανός στόχος της Τουρκίας στο μέλλον για εσωτερική κατανάλωση.
Το "προηγούμενο" που λες δεν ισχύει, δεν μιλάμε για δικαστήριο -όπου το "προηγούμενο" έχει νόημα επειδή δίνει νομική ερμηνεία σε παρόμοιες μελοντικές καταστάσεις- αλλά για άσκηση δικαιώματος μέλους, δικαίωμα το οποίο μπορεί να ασκεί κατ' επιλογήν.
Όταν άνοιξαν τα σύνορα πόσοι βοηθήσαν την οικονομία των τουρκοκυπρίων πηγαίνοντας στα κατεχόμενα να παίξουν τεράστια ποσά στο καζίνο;
Εκεί είναι που δώσατε το μήνυμα οτι έχετε καταπιεί πολλά και άρα θα καταπιείτε κι άλλα.
Έχεις και συ τα δίκια σου.
Μπάζει από παντού.
Και μόνο ένα δεντρί δεντράκι. (Ριζωμένο, αναθρεμμένο, σε "αφελέστατα" φυλλοκάρδια...)
"...δεν ήταν ανάγκη να "μιλήσετε" και να γίνετε πιθανός στόχος της Τουρκίας στο μέλλον για εσωτερική κατανάλωση."
Υπάρχει μια μυθολογία εδώ, απόρροια ίσως ελλιπούς κατανόησης του μηχανισμού που αναπαράγει συνεχώς εσωτερικά την αντίληψη "Τουρκία". έχω σκοπό να κάνω μια σειρά ποστς για την Τουρκία και τι ακριβώς είναι (πάντως δεν είναι η Ελλάδα της χούντας π.χ.), μόλις βρω χρόνο.
Στα γρήγορα: ΔΕΝ λειτουργεί έτσι η Τουρκία, το θέμα είναι πολύ περισσότερο σύνθετο απ' ό,τι πιστεύουμε στην Ελλάδα.
"Το "προηγούμενο" που λες δεν ισχύει, δεν μιλάμε για δικαστήριο -όπου το "προηγούμενο" έχει νόημα επειδή δίνει νομική ερμηνεία σε παρόμοιες μελοντικές καταστάσεις"
Βεβαίως και ισχύει! Θυμάστε τι επικαλεστήκαμε για την είσοδο της διαιρεμένης Κύπρου; Την περίπτωση της διαιρεμένης Γερμανίας.
Δε μιλάμε για νομικό προηγούμενο, αλλά για πολιτικό προηγούμενο.
Κι ας καταλάβουν όλοι (της Ελλάδας συμπεριλαμβανομένης) ότι, η Κύπρος δεν είναι ελλαδίτσα και δεν έχει σκοπό να συμπεριφερθεί σαν ψωροκώσταινα αλλά σαν ισότιμο κράτος-μέλος.
(Κι εδώ που τα λέμε, ΔΕΝ είναι ψωροκώσταινα, έχετε πάει να δείτε τι τρέχει;)
Επίσης η Κύπρος είναι πολύ μακριά, και δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολούμαστε μαζί σας.
Για να μας αποκαλείτε Ελλαδίτσα, ως ανταμοιβή;
Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να εμποδιστεί κάποια χώρα να ασκήσει το δικαίωμα του βέτο απλά επειδή δεν το άσκησε σε κάποια προηγούμενη φάση.
Ίσα ίσα, που όταν κάποιος κάνει χρήση του βέτο τότε ακυρώνει αυτό το δικαίωμα του για πολύ, πολύ καιρό.
Φαντάζεστε μία χώρα που κάνει βέτο στα πάντα;
Τα καταφέρνουν άλλοι καλύτερα.
Αν εγώ τώρα μιλήσω για την "Ελλαδίτσα" με την φωνή των παππούδων μου και των γονιών μου θα χαρακτηριστώ συναισθηματικός άνθρωπος.
Αν πω για την περίπτωση του θείου, που όταν ήρθε ο Α. Παπαντρέου για πρώτη φορά στην Κύπρο, τον είδαμε να κλαίει σα μικρό παιδί (όχι δεν ήτανε του Πασόκ ο θείος...)θα χαρακτηριστώ συναισθηματικός άνθρωπος.
Τι να κάνω για να σας πείσω (μη σώσω) πόσο αγαπούμε την Ελλάδα, την λατρεύουμε την Ελλάδα,την πονούμε, και την έχουμε και στα παράπονά μας κι ας ξέρουμε πως μας θεωρείτε βάσανο και κόπο και πως μας βρίσκετε τόσο μακριά (τι μου θυμίζει αυτό, τι μου θυμίζει...)
Τι να πω για να καταλάβετε πως ΔΕΝ πάνε όλοι οι Κύπριοι στα κατεχόμενα, ΔΕΝ παίζουν όλοι στα καζίνο, όπως σίγουρα δεν αγαπούν όλοι την Ελλάδα. (Αγαπούν όλοι οι Ελλαδίτες την Ελλάδα;)
Όπως και νά 'χει, το πράγμα κύλισε όπως το δάκρυ μας. Θα επισκεφθώ σήμερα τον τάφο του τρισπάππου.
Ας βρει τρόπο να αποκοπεί -έστω και πεθαμένος- από τις ελπίδες του.
Θα το φωνάξω και από μέσα μου. Αυτό δεν θέλετε; Με μια φωνή που να τραντάξει τα θεμέλια. Να τα ρίξει. Να ανοίξει βαθιά τρύπα να χωρέσει τούτο το "μακριά", " το γιατί ασχολούμαστε μαζί σας".
Βαρύ το φορτίο στα μετερίζια.
1) Κάποιους από την κύπρο που μας κατηγορούν για τα πάντα. Λες και δεν ισορροπούμε στο ίδιο σκοινί χωρίς δίχτυ αποκάτω.
2) Τους περίφημους έλληνες του εξωτερικού που όλα τους ξινίζουν στην ελλάδα, και γκρινιάζουν που δεν τα φτιάξαμε όλα, όσο αυτοί την έκαναν μακριά.
Δεν είμαι Κύπριος, ούτε Έλληνας του εξωτερικού.
Είμαι κάτοικος της Λέσβου, Αθηναίος στην καταγωγή και ένοπλος εθνοφύλακας από επιλογή.
Αποκαλώ την Ελλάδα ελλαδίτσα και ψωροκώσταινα γιά λόγους που τους θεωρώ καλούς.
Πάω για φαί με το σόι και θα επανέλθω για εξηγήσεις, ή θα κάνω κανένα post για να εξηγήσω αναλύτικα γιατί είναι η Ελλάδα φωροκώσταινα και κακομοίρα.
Οι δε Κύπριοι, είναι Έλληνες. Αυτά που λέτε,
"Επίσης η Κύπρος είναι πολύ μακριά, και δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολούμαστε μαζί σας."
είναι λιγάκι κουφά... Θα επανέλθω αργότερα.
Μία χώρα δεν μπορεί να είναι κακομοίρα, ενώ οι ηγέτες της μπορούν.
Λοιπόν,
θα σας παρακαλέσω να μην χαρακτηρίζετε τον Νίκο Δήμου εδώ, γιατί δεν μπορεί να απαντήσει.
Έκανα βέβαια κι εγώ ένα post, για τη λειτουργία του blog του, αλλά απόφυγα τους χαρακτηρισμούς - που εξάλλου δεν τους συμμερίζομαι. Αφού προσωπικά δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο, πως να πω αν είναι έτσι ή αλλιώς; Από το internet, προσωπικά δεν μπορώ να συμπεράνω.
Αν θέλετε, μπορείτε να του απονείμετε χαρακτηρισμούς στο blog του.
Και στο κάτω-κάτω, αν ο Δήμου, ο Heinz ή εσείς είναι ηλίθιοι, τι σημασία έχει; Αυτό που μετράει είναι το πόσο λειτουργικός είναι ο καθένας μας σε μια πορεία εξυπηρέτησης ενός κοινού νοήματος (αν υπάρχει τέτοιο).
Περί ελλαδίτσας:
Η Ελλάδα, έχει αναπτύξει έναν χρόνιο μηχανισμό (που αυτοαναπαράγεται συνεχώς), ψυχολογίας ελλαδίτσας. Μια ομαδική οργανωμένη καταθλιπτική προσωπικότητα ίσως;
Ο μηχανισμός αυτός, έχει μια σειρά από χαρακτηριστικά, πολιτικούς εκφραστές σε όλο το κομματικό φάσμα, ακόμα και τεχνοκράτες που λειτουργούν σαν απολογητές-αναλυτές του και χρησιμοποιεί μια συγκεκριμένη επιχειρηματολογία.
Αυτός ο ίδιος μηχανισμός, προβάλλεται και στην Κύπρο - κυρίως μέσω των ιδεολογημάτων των λεγόμενων "νεο-Κυπρίων" και θα κάνω μόλις μορέσω, ένα σχετικό post για τον ψωροκωσταινισμό (!!) ώστε να το συζητήσουμε.
Η Κύπρος αυτή την ώρα δείχνει αξιοπρέπεια και απαιτεί τον σεβασμό που της αξίζει. Δεν βλέπω πού κάνει λάθος.
η Ντόρα δήλωσε ότι η Αθήνα υποστήριξε εξαρχής τις κυπριακές θέσεις.
@heinz
"Και στο κάτω-κάτω, αν ο Δήμου, ο Heinz ή εσείς είναι ηλίθιοι, τι σημασία έχει; Αυτό που μετράει είναι το πόσο λειτουργικός είναι ο καθένας μας σε μια πορεία εξυπηρέτησης ενός κοινού νοήματος (αν υπάρχει τέτοιο)"
για άλλη μια φορά μου φαίνεται ότι ανάγετε την προσαρμοστικότητα σε υπέρτατο κριτήριο της νοητικής αξίας. Δε συμφωνώ.
Δε μιλάω για νοητική αξία (που δεν ξέρω και τι σημαίνει στην πραγματικότητα).
Μιλάω για ανθρώπους που μπορείς να ζήσεις δημιουργικά μαζί τους.
έστω, γιατί η προσαρμοστικότητα είναι το υπέρτατο αγαθό, είναι το ερώτημά μου...
Εν συντομία:
1. Η προσαρμοστικότητα δεν αποκλείει την διαφοροποίηση - για να μην παρεξηγηθούμε.
2. Γιατί μόνο με τη λειτουργία μέσα σε ένα ευρύτερο δίκτυο διαδράσεων είναι δυνατό να καταπολεμηθεί η αύξηση της εντροπίας που σημειώνεται από την κατανάλωση της νέας πληροφορίας - άρα χρειάζονται συνεχώς νέες διαδράσεις ώστε να παραχθεί νέα πληροφορία.
3. Το δίκτυο αυτό των διαδρώντων οντοτήτων είναι η κοινωνία μας.
Καλησπέρα σε όλους
Είμαι κύπριος,
έλληνας κύπριος
Δεν παίζω καζίνο.
Δεν πηγαίνω στα κατεχόμενα
Πήγα τις πρώτες μέρες που άνοιξαν τα οδοφράγματα ( προς θεού όχι τα σύνορα )
Είδα γνώριμους αγαπημένους τόπους, αλλαγμένους ανθρώπους και ονόματα ξένα και πόνεσε η ψυχή
Από τότε δεν θέλω να ξαναπάω
Μόνο αν το ζήσεις θα καταλάβεις.
Κάποιοι συνεχίζουν να πηγαίνουν για διάφορους και διαφορετικούς λόγους. Δεν τους κρίνω.
Κατακρίνω μόνο αυτούς που πηγαίνουν είτε για λαθρεμπόριο είτε για καζίνο είτε για άλλους παρόμοιους λόγους.
Νομίζω όπως ο κάθε λαός έχει τα κακά του, έτσι και εμείς. Τίποτε παραπάνω τίποτε λιγότερο.
Από πότε η αξιοπρέπεια ενός λαού που λέει «όχι» για λόγους αρχών και για λόγους ουσίας είναι κατακριτέα?
Και από ποιους είναι κατακριτέα.
Θυμάμαι πολύ καλά μερικές ώρες πριν το δημοψήφισμα, οι μόνες χώρες που επέμεναν αγωνιωδώς για το «ναι» ήταν οι ΗΠΑ και η Αγγλία.
Ήταν ένας από τους λόγους,
( υπήρχαν και άλλοι βασικοί )που αν και πίστευα και συνεχίζω να πιστεύω στην επανένωση του νησιού και στη συμβίωση των Ε.Κ. και των Τ.Κ. ( και όπως εμένα και χιλιάδες άλλοι ) ψήφισα «όχι».
Και τώρα, για το θέμα της ένταξης της Τουρκίας στην Ε.Ε. Οι πρώτοι που θέλουν την Κύπρο να υποκύψει είναι οι ίδιοι πιο πάνω συνπλανητάρχες. ( Αλήθεια ποιοι πρώτα απ' όλους θέλουν την Τουρκία μέλος της Ε.Ε.? )
Αξίζει όσο μικρός και αν είσαι να δίνεις τις μάχες σου.
Αν αυτονόητες αρχές και ιδεώδη στον σύγχρονο μας κόσμο θεωρούμε και συμφωνούμε ότι πρέπει να ισχύουν επιλεκτικά, τότε είμαστε καταδικασμένοι.
Η Κύπρος είναι μια μικρή χώρα που συνεχίζει να αιμορραγεί. Υπεύθυνη είναι η χούντα και οι διάφοροι ανόητοι που έπαιξαν θελημένα ή άθελα τους το παιγνίδι των Αγγλοαμερικάνων.
Κάποιοι ( στην Κύπρο και την Ελλάδα ) αντιστάθηκαν όσο μπορούσαν. Αλίμονο αν σωπάσουν και αυτές οι φωνές της αντίστασης.
Αλοίμονο αν προσπερνούμε θεμελιώδείς αρχές τόσο εύκολα. Γιατί απλά μας προκαλούν πονοκέφαλο.
Και αλίμονο, όχι μόνο για την Κύπρο, που στο κάτω - κάτω και να χαθεί ποιος σκοτίστηκε. Πόσοι ξέρουν κιόλας ότι υπάρχει τέτοιο νησί.
Αλίμονο στον κόσμο όλο.
(ο χαρακτηρισμός ηλιθιος ήταν περισσότερο για την συναισθημαιτκή προσέγγιση τέτοιων θεμάτων, όχι για τον ίδιο)
Περι Ελλάδας και υποκοριστικών:
Ένα τεράστιο ποσοστό έχει καταντήσει να είναι ένα είδος αντίστροφων τοπικιστών.
Ό,τι κακό βλέπουν εδώ νομίζουν πως γίνεται μόνο εδώ, και δεν κοιτούν παραέξω.
Στην πραγματικότητα λίγες χώρες αντέχουν να συγκριθούν με την Ελλάδα σε πολλά θέματα:
δημοκρατία, απόδοση δικαιοσύνης και πολλά άλλα.
Γιατί εμείς κύριοι ούτε θανατική ποινή έχουμε, ούτε νόμους που ποινικοποιούν την έκφαση άποψης, ούτε στρατό σε αποικίες έχουμε, ούτε ούτε, χιλιάδες ούτε.
Γα κοιτάξτε και λίγο παραέξω τι γίνεται, και μην κρίνεται μόνο τα καλά τους. Αυτά τα "καλά" τις περισσότερες φορές στηρίζονται σε εφιαλτικα "κακά".
Φυσικά δεν είμαστε παράδεισος, και ούτε εννοώ εφησυχασμό, αλλά φτάνει με την ηττοπάθεια και την μιζέρια. Η ελληνική πραγματικότητα είναι ανώτερη αυτών.
Στο κάτω-κάτω είμαστε νέο κράτος πολιτειακά. Κουβαλάμε τον πολιτισμό χιλιάδων χρόνων αλλά ως ελεύθερο κράτος δεν έχουμε κλέισει καλά καλά τα 100 χρόνια. Κανένα άλλο κράτος δεν έχει καταφέρει τόσο πολλά σε τόσο μικρό διάστημα, με τόσο έντιμα μέσα.
Υ.Γ.
Επαναλάμβάνω την ερώτηση: Νομίζετε πργματικά οτι η Κύπρος κλάνει χωρίς να μας ρωτήσει;
Οπου μεταφραζομενο σημαινει σαυρα χωρις πετσα,οπου επισης στη κυπρο η εκφραση χρησιμοποιηται ως ακρως μειοτικη για καποιον φτωχο-ταλαιπωρο κτλ.
Ειχε πει ειρωνικα τοτε "μα τι να περιμενουμε βοηθεια απο την ελλαδα,που ειναι οπως τον ξεπετσισμενο κουρκουτα".
Όχι όλοι (θέλω να πιστεύω).
ΟΙ μισέλληνες Κύπριοι μας μισούν γιατί δεν έχουμε φτιάξει καζίνο στην Λευκωσία.
Εσείς ...εκεί! Στο ρόλο που γνωρίζετε (προφανώς) καλά: να καμακώνετε προτάσεις, ανθρώπους που βολεύουν την -ούτως ή άλλως-παγιωμένη σας άποψη.
Κι εμείς ...εδώ: να ξιφομαχούμε τους ανεμόμυλους που επινοείτε.
Αμ δε!
Αν επισκεφθείτε τη Λευκωσία, πηγαίνετε μια βόλτα στις Κεντρικές Φυλακές της.
Εκεί, σ' ένα χώρο μια σταλιά, που πολλοί Ελλαδίτες δεν θα καταδεχόμαστε ούτε για κήπο του σπιτιού μας, θα δείτε τα μνήματα των ηρώων του Κυπριακού Αγώνα, εκεί που τους έχωναν βιαστικά οι "πολιτισμένοι" Άγγλοι, αφού τους απαγχόνιζαν - μπορείτε να δείτε και την αγχόνη, είναι εκεί, δίπλα στα κελιά τους. Η διαδρομή από τα κελιά μέχρι τον τάφο (μέσω αγχόνης) είναι - δεν είναι, δέκα μέτρα.
Κάντε τον κόπο να δείτε και τις ηλικίες τους....
Οι μάρτυρες αυτοί, δεν πέθαναν για την "Κυπριακή Δημοκρατία", πέθαναν για την Ένωση. Καθαρά και ξάστερα.
Το να ελισσόμαστε και να λέμε ότι η Κύπρος δεν είναι Ελλάδα, κι άλλα τέτοια, είναι ένα ζήτημα ρεαλιστικής (ίσως) πολιτικής.
Το να τα κάνουμε όμως σημαία μας, είναι αδιάντροπη ασέβεια απ' όλους μας (Ελλαδίτες και νεο-Κύπριους). Την οποία ασέβεια, προσωπικά δεν έχω σκοπό να διαπράξω ποτέ.
το Κυπριακό, θα ήθελα να δω λιγότερη προθυμία σε υποκοριστικά.
Οι λαοί έχουν το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης (λέμε τώρα) , κι αν εκτοξεύονται χαρακτηρισμοί δεν δίδεται το σωστό μήνυμα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί μου τα είπες αυτά, δεν είπα τίποτα αντίθετο.
Κι αναλαμβάνω την ευθύνη τους, είπα, και θα κάνω post με το τι εννοώ.
Κανείς Κύπριος δεν τα χρησιμοποίησε - όχι ότι αν τα χρησιμοποιούσε θα τον αδικούσα βέβαια :-)
Φύγαμε τρέχοντας από το blog του N.Δ,θα μας κάνεις απλούς αναγνώστες ΚΑΙ στο blog του heinz?
Καλησπέρα heinz!
Η Κύπρος είναι πράγματι πολύ μακριά,και έτσι δικαιολογείται(?) η παντελής άγνοια που χαρακτηρίζει κάποιους..
Είτε γίνεις απλός αναγνώστης, είτε πεθάνεις στην μέση του δρόμου αιμορραγώντας από τα αυτιά, εμένα το ίδιο μου κάνει.
Κάποια διαφορετική απάντηση που θα μπορούσε να συνάδει με ένα άλλο ήθος και άλλη παιδεία,θα ήταν έκπληξη!
Η δική σου είναι η συμβατή με τον dimitrizzzzz..
Όπως και να έχει,
''είναι κι αυτή μια θέσις.
Νοιώθεται...''
Καλημέρα heinz!
Μήπως Dimitrizzzzz θα ήθελες να εξηγήσεις τη θέση σου:
"....είτε πεθάνεις στην μέση του δρόμου αιμορραγώντας από τα αυτιά, εμένα το ίδιο μου κάνει."
;;;;;
Δεν παίρνει παραπάνω εξήγηση.
Είτε καταλήξει απλός αναγνώστης, όπως μας απειλεί, είτε ψoφήσει, για μένα είναι το ίδιο.
Δεν καταλαβαίνω γιατί μου ανακοινώνει τι έκανε στο άλλο blog, και γιατί με απειλεί με τις προθέσεις του σχετικά με αυτό εδώ.
χεχ
Καταρχήν, δεν είδα να σας απειλεί.
1. Εκφράσεις όπως "ψοφήσει" κλπ. έχουν το εξής πρόβλημα:
Συνήθως χαρακτηρίζουν αυτόν που τις εκφέρει. Ο ΝΔ λέει "όχι ποιός το λέει, αλλά τι λέει". Προσωπικά, δεν συμφωνώ.
2. Αν η απουσία προσπαθούσε να σας απαξιώσει με κάποιον τρόπο, το πλέον πρακτικό θα ήταν να σας αγνοεί. Μιλώντας σας, σας καλεί σε ένα παιχνίδι διερεύνησης κοινού εδάφους για συνύπαρξη
Σημείωση: (βλέπετε Thodoras τι εννοώ;)
3. Τι ακριβώς θέλετε να κάνετε με αυτή τη στάση; Δεν ρωτάω ρητορικά. Οι εκδοχές είναι δυο:
α. Να την πιέσετε ώστε να μη σας απευθύνει το λόγο.
β. Να την πιέσετε να εγκαταλείψει το blog.
Και στις δυο περιπτώσεις, μόνο αδιάφορη δεν φαίνεται να σας είναι η στάση της απουσίας - εξάλλου θα μπορούσατε και σεις να επιλέξετε να την αγνοήσετε: δεν το κάνατε.
Εν κατακλείδι: αποκαθιστάτε ένα πρωτόκολλο επικοινωνίας με την απουσία, που δεν είναι λειτουργικό. Αλλά πάντως, είναι. Αν πράγματι δεν σας ενδιαφέρει η ύπαρξή της, προς τι το μίσος;
Αυτό είναι έμμεση απειλή. Ενώ εμένα δεν μου καίγεται καρλί τι θα κάνει.
Το α.
Δεν ξέρω που το είδες το μίσος.
Δικαίωμα μου να απαντάω σε προσωπικές επιθέσεις, ακόμη και συγκαλλυμένες όπως αυτή της apousias.
Δεν έχω να πω τίποτα άλλο γι αυτό το θέμα.
Με συγχωρείτε, αλλά δεν καταλαβαίνω την απειλή.
Απειλεί να σας κόψει το χέρι; Το πόδι; Το δάνειο;
Αυτό που λέει είναι "άλλαξε βρε, γιατί θα με κάνεις να κόψω την επικοινωνία". Κι εσείς, για να της δείξετε ότι "δεν σας νοιάζει", επικοινωνείτε μαζί της και μάλιστα με θεαματικό τρόπο.
Σας θυμίζω ότι, μια τέτοια θεωρία διετύπωσε σε κάποια φάση σε βάρος μου ο ΝΔ και δεν φάνηκε να έχει δίκιο.
Και γιατί, αν επιτρέπετε, δεν έχετε κάτι άλλο να πείτε πάνω σ' αυτό;
Εγώ δεν διατυπώνω καμία θεωρία όπως λες, αλλά σημειώνω το προφανές, την προσωπική επίθεση της apousias,και στα δύο σχόλια, και μάλιστα συγκαλυμένη με έμμεσες απειλές για την μελλοντική της συμπεριφορά όσον αφορά το Blog. Αν δεν το βλέπεις δεν σου φτάιω εγώ.
εντάξει μπορεί να έκλεισε το θέμα για σένα, όμως εγώ θα πω κάτι πάνω σε αυτό:
παρ'όλο που στο συγκεκριμένο
θέμα (της Κύπρου) είπες πράγματα που έθιξαν, πλήγωσαν ζωτικά μας αισθήματα, δεν σε προσβάλαμε νομίζω.
Ύστερα άρχισες να παρεκτρέπεσαι. Να επιμένεις με τα καζίνο και να βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα, να μιλάς επιπόλαια πάνω σε πράγματα που είναι σοβαρά (για κάποιους -πίστεψα πως και για σένα, μια στιγμή). Κανείς δε χρησιμοποίησε φτηνή γλώσσα και υβριστική εναντίον σου.
Το βρίσκω κρίμα να είσαι τώρα σε αυτή τη θέση γιατί δεν μπορείς να συγκρατήσεις τα λόγια σου.
Και το "κρίμα" είναι μια ήπια έκφραση σε σχέση με αυτό που είπες στην Απουσία. Όπως και να το κάνουμε υπάρχει ένας άνθρωπος πίσω από το όνομα που επιλέξαμε. Δεν θα τον δούμε ποτέ στο πρόσωπο, μπορεί πραγματικά να μη μας νοιάζει τι θα απογίνει, αλλά πως μπορείς να χρησιμοποιείς αποτρόπαιες εκφράσεις εναντίον ενός ανθρώπου για να υπερασπιστείς τον εαυτό σου ή για να προκαλέσεις και την ίδια στιγμή να θέλεις να παίρνουμε σοβαρά τη γνώμη σου; (Ή μήπως δεν σε νοιάζει ούτε κι αυτό;)
Λυπούμαι Απουσία. Μακάρι να συνεχίσεις να λες τη γνώμη σου κι εδώ.
Dimitrizzzzz μακάρι να χρησιμοποιούσες συχνότερα το χιούμορ πού σε κάποια σου σχόλια -άλλων ποστ - έδειξες να έχεις.
Eυχαριστώ από καρδιάς,και περισσότερο ευχαριστώ για το σχόλιο-ποίημα της 12ης Ιουνίου,13:16.
Ο heinz,''γνωρίζοντάς''με από καιρό,έχει καταλάβει πως για πολλούς λόγους,η μυριάκριβη Κύπρος μας,είναι για μένα το σπαρτάρισμα της ψυχής μου..
Καθένας βεβαίως δικαιούται να έχει άποψη,ακόμα κι αν αγνοεί εν τω βάθει παραμέτρους,πολιτικής και Ιστορίας..
Αρκεί να ''χαράζεται'' η άποψή του,λίγο προσεκτικότερα,ώστε να μην ματώνει κανενός η αξιοπρέπεια!
Να μην τραβιούνται,αβασάνιστα,λάθος γραμμές σε λάθος ψυχές..
Είναι άδικο για έναν πολύπαθο,βασανισμένο,μα πάντα περήφανο λαό..
Για έναν λαό,που πέθαινε έχοντας στα χείλη του την Ελλάδα,έστω κι αν από την Ελλάδα,''μια ζωή περίμενε,καράβια που δεν ήρθαν..''
Δεν ήταν στις προθέσεις μου να θίξω κανέναν.
Αν κάτι ''έθιξα'' ήταν η προσβολή της όποιας αισθητικής και κοσμιότητας,προσβολή που γεννιέται από κάποιες φράσεις..
Ευχαριστώ ξανά!
Απολογούμαι heinz,για το ''σεντόνι''.
της Ευρωπαϊκης Ενωσης;;;
σμουτς!...
Λίγο που έχω ψάξει το καθεστώς, έχω την εντύπωση ότι νομικά, ακόμα είναι υπο Ελληνική κατοχή.
Πολιτιστικά πάντως, έχ' τινάξ' του ζυγό τς Αθήνας κι π'λαλεί αδιαφούρετα με την προυτ'νή τς μούρλα:
"Σάλτα 'πα στα κεραμίδια! Νιαρ κάταρος!"
(Μυτιληναϊκή εκδοχή του "από την Πόλη έρχομαι...")
Όσον αφορα το θέμα τώρα.
Η Κύπρος είναι ουσιαστικά ανυπεράσπιστη, και σε πολύ άσχημο γεωγραφικό σημείο.
Η πολιτική ηγεσία του Ελληνικού κράτους δεν φαίνεται διατεθειμένο να υπερασπιστεί ούτε καν την δική του εδαφική ακεραιότητα (στα Ίμια χάσαμε έδαφος). Ας ελπίσουμε να μην το πάρουν χαμπάρι αυτό οι Τούρκοι, αλλιώς πάει και η υπόλοιπη Κύπρος και άντε μετά να διαβάζουμε κείμενα περί φιλίας των δύο λαών, και να θαυμάζουμε τους βραβευθέντες με βραβείο Ιπεκτσί(ξέρουν άραγε τις απόψεις του Ιπεκτσί οι βραβευθέντες;).
Γι΄ αυτό το όλο παιχνιδάκι με το βέτο είναι πολύ πιο επικίνδυνο από ό,τι η Κυπριακή ηγεσία νομίζει.
Δεδομένου οτι κάποια στιγμή θα γίνει προφανές οτι η Τουρκία δεν θα μπεί ποτέ στην Ευρώπη και τότε θα ψάξει να αντλήσει κέρδη από αλλού.
Το πρόβλημα Ελλάδας - Τουρκίας είναι συνοριακό. Έτσι όπως είναι τα σύνορα δεν είναι βιώσιμα ούτε για μας, ούτε γι αυτούς. Κι έχεις και τον Στεφανόπουλο να μιλάει περί αποστρατικοποίησης.
Όταν ο θείος Σαμ τελειώσει με την μέση ανατολή θα θελήσει σταθερότητα και στα άλλα προτεκτοράτα του.
(Να, αυτό είναι θεωρία σε μορφή πολιτικής εκτίμησης, και ελπίζω να πέφτω έξω σε σημείο γελοιότητας. Αυτό όμως θα το δείξει ο χρόνος.)
κατα το "νομο" της Λωζανης...
μην ξεχναμε...
Αν με αφοπλίσουν, κι αν δω τον στρατό να φεύγει, τότε φεύγω κι εγώ από δω. Ούτως ή άλλως η περιουσία μου είναι στην Αθήνα.
Όπως ξαναείπα, να μείνω να πεθάνω πολεμώντας, ναι. Αλλά να μείνω άοπλος να βλέπω τους Τούρκους να αποβιβάζονται, δεν προβλέπεται...
Η τακτική θέση μου είναι σε κάποιο από τα μέρη που προβλέπεται αεραπόβαση του εχθρού. Τι να πάω να κάνω εκεί άοπλος, να τους δίνω λουκούμια και νεράκι;
Έχω και καμμιά 70αρια ανθρώπους που το ξημέρωμα εκείνο, θα περιμένουν από μένα να τους ξεμπερδέψω από κει και να τους γυρίσω στα σπίτια τους. Πως θα τους γυρίσω, πως θα προστατευθούν, με σφεντόνες;
Άμα η ελλαδίτσα θέλει έτσι, ας γίνει έτσι. Αλλά όχι πάνω στα πτώματα των παιδιών μου. Εμείς φάγαμε ήδη ένα ξεριζωμό και δεύτερο δεν θα επιτρέψω να φάμε. Είτε πολεμώντας, είτε φεύγοντας (αν δεν μου επιτρέψουν να πολεμήσω - όπως έγινε στην Κύπρο).
τη ΣΤΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ....
πως το ειπε ο Στεφανό....
τοτε θα ναι αλλιως,ε;;...
........................
Όταν αποσύρουν και το τελευταίο άγαλμα του Κεμάλ, τότε θα αφοπλιστώ.
Είναι καιρός η ελλαδίτσα να ξεμουγκωθεί και να μιλήσει για την Ίμβρο, την Τένεδο και την Κωνσταντινούπολη.
Και για τη συνθήκη του Μοντρέ για τα στενά, που έχει λήξει και η Τουρκία πλέον τα ελέγχει παράνομα.
Παράλληλα, να μιλήσουμε για την αποστρατιωτικοποίηση.
δύο τρια τέσσερα
τα όπλα δε τα δίνουμε
πέντε έξι εφτά
έτσι για να θυμηθούμε και μια άλλη ήττα λόγω ευπιστίας
"Τι να την κάνουμε την Istanbul, δεν ήταν ποτέ δική μας. "
Δε λέω αυτό. Λέω ότι η Λωζάννη προστατεύει τον ελληνισμό της Πόλης, της Ίμβρου και της Τενέδου. Κι η Τουρκία έχει παραβιάσει την συνθήκη.
Αν την επικαλείται, οφείλουμε να την επικαλεστούμε ταυτόχρονα και μεις. Καθώς και τη συνθήκη του Μοντρέ.
Αυτό λέω.
"Καλά, υπάρχει περίπτωση να υπογράψει ελληνική κυβέρνηση, τώρα σύντομα, αφοπλισμό των νησιών;"
Δεν το πιστεύω. Αλλά, στη χώρα αυτή, ποτέ δεν ξέρεις....
Δεν υπάρχει θέμα αποστρατικοποίησης των νησιών, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει στρατος στα νησιά μας.
Υπάρχει εθνοφυλακή.
Μ.ΕΘ. - Μονάδα ΕΘνοφυλακής
ΤΕ - Τάγμα ΕΘνοφυλακής
Όπως δεν υπάρχει θέμα αποστρατικοποίησης της μικρασιατικής ακτογραμμής, όπως προβλέπει η ίδια συνθήκη, γιατί η 3η στρατιά που έχουν εκεί οι Τούρκοι εκεί, δεν είναι στρατιά, αλλά εθνοφυλακή.
Καταλάβατε τώρα γιατί η πρόταση ου φρουτάκια (νοικιάζει μαγαζί σε κουλοχέρηδες και όταν ειπώθηκε πήγαν να φάνε τον καρατζαφέρη - τον σπύρο, όχι τον άλλον) Στεφανόπουλο αποτελεί εσχάτη προδοσία;
Σε σοβαρή χώρα ο κύριος αυτός θα είχε καταδικαστεί σε ισόβια για αποκάλυψη κρατικών μυστικών.
Μυστικά που τα ξέρουν όλοι, αλλά η δημόσια παραδοχή τους σε κάνει μόνο υπόλογο, γιατί και οι απέναντι το ίδιο κάνουν, αλλά εκει δεν βλέπεις καμιά δημόσια παραδοχή.
Δεν είναι για λόγους μόδας.
Άντε με τους προδότες.
Ποια αποστρατικοποίηση ρε πρώην πρόεδρε της μαλακίας.
Τι θα περιέχει το επόμενο άρθρο του, την δύναμη των μαχητικών μας στα διάφορα νησιά; Κι αυτή κοινό μυστικό είναι, θα βγεί να την παραδεχτεί δημόσια;
ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ.
Μερικά άτομα το έχουν ξεχάσει αυτό το γνωμικό και έχουν κακομάθει στην ζάχαρη και στην "ελεημοσύνη" των άλλων για τόσο καιρό, που δεν γνωρίζουν ποιά δικαιώματα έχουν.
Ο μακροπρόθεσμος ζήτουλας δεν έχει πραγματικά δικαιώματα. Αφήνει την τύχη του στην καλή θέληση των άλλων
Οι υπεύθυνοι της εξωτερικής μας πολιτικής, ο ένας μετά τον άλλο λησμονούν και εθελοτυφλούν.
Οι Τούρκοι ποτέ!
Ποιός από τους δύο πρέπει να βρίσκεται σήμερα σε μειονεκτική θέση διαπραγματεύσεων;
Οι Έλληνες και οι Κύπριοι που είναι αυτή τη στιγμή στην Ε.Ε. έχουν το τριπλάσιο και τετραπλάσιο εισόδημα ανα κεφαλή ή το Τούρκικο κατεστημένο;
Ποιός κινδυνεύει απο την φτώχεια, την ασφυκτική δημογραφική πίεση, τους ισλαμιστές που εκμεταλλεύονται την ανισότητα μεταξύ της χλίδης και των προνομίων του Τουρκικού κατεστημένου και την πείνα και φτώχεια της κοσμάκη που το κατεστημένο εκμεταλλεύεται;
Μην μου λέτε για την δύναμη της μεσαίας τάξης στην Τουρκία. Δεν κάνει η μεσαία τάξη επαναστάσεις ούτε καν κοινωνικά ωφέλιμες αλλαγές μπορεί να κάνει όταν είναι
α) μικρότερη απο το 1% του πληθυσμού
β) χειροπόδαρα δεμένη απο ένα στυγερό στρατιωτικό κατέστημένο που την απειλεί με πραξικόπημα και την έχει σχεδόν φιμώσει.
γ) Δεν έχει κάνει γερές συμμαχίες με τις δυνάμεις που αντιπροσωπεύουν και επιρεάζουν το προλεταριάτο, δηλαδή τους ισλαμιστές.
Ο εθνικισμός είναι μια προσωρινή λύση και η κυβέρνηση Ερντογάν μια άλλη πιο προσωρινή.
Ο εχθρός των ισλαμιστών στην Τουρκία δεν είναι η Ελλάδα αλλά το στρατιωτικο-πολιτικο-δικαστικό κατεστημένο.
Προσπαθούν να διεισδύσουν στο πρώτο και να τρομοκρατήσουν τά άλλα δύο.
Όπου φτώχεια και οικονομικός μαρασμός ανθεί ο κομουνισμός κι ο ισλαμισμός. Ο κομουνισμός τα τινάξε πρόσφατα άρα οι μόνες πολιτικές λύσεις είναι άνθηση της οικονομίας ή ισλαμισμός.
Όλα τ'άλλα έιναι μπαλώματα.
Η Οικονομία δεν θα βοηθηθεί με το Ελληνικό κράτος να αγοράζει Τουρκικές τράπεζες.
Μόνο η ελπίδα της Ε.Ε θα βοηθήσει την επιβίωση του Τουρκικού κατεστημένου.
Είναι το σωσίβιο!
Δώσε δουλειές ή πάρε μια γερή δόση Ισλαμισμού.
Ο Ισλαμισμός δεν θα έιναι μόνο επιζήμιος στο ανα κεφαλή εισόδημα της ευνοουμένης σήμερα τάξης αλλά θα είναι επιζήμιος στα ίδια τα κεφάλια τους.
Η Τουρκική Ιστορία έχει το "λαμπρό" παράδειγμα των Κεμαλικών που για αν επιβληθούν χρησιμοποίησαν τρομοκρατία στους Ισλαμιστές και στους Κούρδους.
Μεταξύ της γενοκτονίας των Αρμενίων και των Ελλήνων της δεκαετίας του '10 και του '20 υπήρχε ένα διαλειμματάκι.
Οι κεμαλικοί σηκώσαν κρεμάλες στις πλατείες του πιο μικρού χωριού και εξουδετέρωσαν τους ηγέτες των αντιπάλων τους ισλαμιστών, ιμάμηδες, αγάδες και πασάδες.
Καλό αλισβερίσι και ξεπάστρεμα. Οι Τούρκοι όπου περνάνε δεν αφήνουν εχθρούς πίσω, εννοώ ζωντανούς.
Έχω μιλήσει με Τούρκους του εξωτερικού και το γνωρίζουν, γι'αυτό στέλνουν τα παιδιά τους να σπουδάσουν και να ΜΕΙΝΟΥΝ στο εξωτερικό.
Αυτοί οι διανοούμενοι, και μεγαλοαστοί, Κεμαλικοί και μή Κεμαλικοί ξέρουν τι κάνουν.
Εμείς ξέρουμε;
Έχουμε μελετήσει τι θα γίνει;
Έχουμε καθωρίσει μια ανεξάρτητη απο μικροκομματικές φιλοδοξίες εξωτερική πολιτική;
Μια πολιτική που πρωταρχικός σκοπός είναι το συμφέρον του Ελληνικού έθνους;
Οι "διεθνιστές", αυτοί που τραγουδάνε την κομουνιστική "ιντερνασιονάλε" ή την καπιταλιστική παγκοσμιοποίηση, που ενδιαφέρονται πρώτα για την επιβίωση του Τουρκικού κατεστημένου και μετά για την επιβίωση της Ελλάδας καλύτερα είναι να σκέφτονται μελλοντική επέκταση της βίλλας.
Θα έχουν σύντομα μουσαφιραίους απο την γειτονική χώρα, και δεν θα είναι καλεσμένοι για το καλοκαιράκι.
ΤΟ τελευταίο αλλά και πιο σωστό να λέγεται.
Όποιοι ποτέ δεν είδαν την Κύπρο σαν Ελλάδα σε ώρα κρίσης ούτε την Ρόδο, την Λέσβο και την Αν. Θράκη θα δουν, μα ούτε και την Αθήνα. Αν τα δικαίωμα και η αυτονομία των μειονότήτων επιβάλλονται με στρατούς εισβολής τότε η Αθήνα και κάθε γωνία της Ελλάδας είναι μια άμφιλεγόμενη περιοχή με δικαιώματα μειονοτήτων και δικαιώματα εισβολής απο γειτονικές χώρες.
Τις δικές μας μειονότητες να ξεχνάμε.
Τι χαριτωμένα ζώα που είναι οι στρουθοκάμηλοι!
Υ.Γ.
Έπιασα μάτι το μήνυμα του Δημήτρη5Ζ.
Μακρυά τα χέρια απο τα ζωντανά μου. Οι σττρουθοκάμηλοι δεν γα...... αλλά αναρριχώνται και δεν είναι δοσίλογοι ούτε βρωμόλογοι.
Αποφεύγουν τις διενέξεις, αποφεύγοντας να σου απαντήσουν στα σημεία, χώνοντας το κεφαλάκι στις λευκές αμμουδιές νησιού που είναι "in".
Τι έπαθαν οι δύο τελευταίοι Έλληνες πρόεδροι μετα την λήξη της θητείας τους;
Αμόκ παθαίνουν που ΄χασαν την καρέκλα;
Φυσιολογικότατοι πριν και κατα την διάρκεια της θητείας τους, ανωμαλούτσικοι μετά.
Power corrupts,
absolute power corrupts absolutely and the
loss of absolute power
creates a loss of the power of their brain.
1) Γίνεσαι κουραστικός με τα τεράστια σχόλια
2) Δεν είμαι ο μόνος που όταν βλέπει ένα καταχρηστικά τεράστιο σχόλιο πολύ απλά το προσπερνώ. Ακόμη κι όταν πιάνει το μάτι μου αναφορά σε μένα.
" @apousia, δεν θα μπορούε να με νοιάζει λιγότερο τι θα απογίνεις.
Είτε γίνεις απλός αναγνώστης, είτε πεθάνεις στην μέση του δρόμου αιμορραγώντας από τα αυτιά, εμένα το ίδιο μου κάνει."
14 Ιούνιος, 2006 03:30
THE BIGGEST FOUL OF THEM ALL!!!
θΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΈΠΕΣΑΙ!!!!
Ούτε γι'αστείο, ούτε για χαριτωμενιά, ούτε φυσικά για σοβαρά!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!
Το πολύ IRC (chat) το προκαλεί αυτό.
Ο σκοπός είναι να κάνω τον άλλον να μην μου μιλάει σε τέτοιες περιπτώσεις, δεν εννοώ τίποτα, ούτε συνοδεύεται η έκφραση με τόσο δυνατά συναισθήματα όπως ίσως νομίζετε (όπως το μίσος που ακούστηκε). Στην πραγματικότητα οι ανάλογες είναι μηχανική πληκτρολόγηση, μετά από χρόνια στο IRC. :-P
"Είμαι λίγο σκληρός στις εκφράσεις μου, όταν μου επιτίθενται σε internet χώρους"
Συνεχές λάθος σου. Γι'αυτό καλύτερα να σε αγνοούν στις άδικες επιθέσεις σου.
Βρήκες καμμιά δουλειά του γούστου σου Δημήτρη;
Μέχρι πότε ο μπαμπάς και η μαμά θα σε χαρτζηλικώνουν;
Δημήτρης5Ζ:
"Το πολύ IRC (chat) το προκαλεί αυτό."
Α ευχαριστούμε που μας εμπιστεύθηκες μια τόσο προσωπική αποκάλυψη Δημήτριε.
Το πολύ το chatka chatka κάνει το παιδί ...άκα.
Καλα κάνεις και κόβεις τις κακές συνήθειες Δημήτρη.
Θα πάρει λίγο χρόνο να ξεσυνηθίσεις...
Μείνε κοντά μας για λίγο ακόμη και θα μπορείς να βγάζεις post χωρίς βρισιά και ελεεινότητες.
Κουράγιο λεβέντη μας.
Που ειρήσθω εν παρόδω, είναι Ανθρωπος με το Α κεφαλαίο - αν και δεν διανοούμαι το ήθος και τους καλούς μας τρόπους να τους θυμόμαστε αναλόγως του ποιόν έχουμε απένταντί μας και χειριζόμαστε κατάσταση, αντί να το/τους έχουμε επειδή έτσι είμαστε και δεν λειτουργούμε διαφορετικά...
Αν δεν αντέχει τέτοιες εκφράσεις πολύ απλά να μην επιτίθεται. Τώρα άσε με ήσυχο aphrodite, και ψάξε να βρείς αγάπη και φιλία σε άλλους χώρους, όχι στο Internet. Ή τουλάχιστον μην εκπλιπαρείς γι αυτά εδώ, όσο κι αν σου λείπουν στην πραγματική ζωή.
Κάνετε το εξής λάθος.
1. Το IRC, είναι έπεα πτερόεντα. Το λές και πετάει. Μετά από 15 λεπτά, δεν υπάρχει τρόπος να ανακτήσεις αυτά που ειπώθηκαν εκτός κι αν κρατάς συνεχώς log.
2. Στο IRC, η αμεσότητα της επικοινωνίας μπορεί να επιτρέψει την αποφυγή ή την άρση παρεξηγήσεων. Δεν συμβαίνει το ίδιο στα blogs.
3. Στο IRC, υπάρχουν channel operators. Αν ξεπεράσεις κάποιο όριο, πέφτει kick/ban άμεσα και βρίσκετσαι εκτός παιδιάς.
Παρολ' αυτά και στο IRC, από το 1996 που συμμετέχω (στο EFNET) ακολουθούνται κανόνες συμπεριφοράς. Μάλιστα, κάτι που αξίζει να ερευνηθεί είναι το πως οι κανόνες συμπεριφοράς του απτού κόσμου μεταφέρθηκαν στον εικονικό, αν και δεν υπήρχαν μηχανισμοί επιβολής.
Επί της ουσίας: το να προσβάλετε κάποιον, είτε στον πραγματικό κόσμο, είτε στον εικονικό, είναι μια πολεμική ενέργεια και θεωρειται το ίδιο και στα δυο περιβάλλοντα. Εξάλλου, ο εικονικός κόσμος είναι ένα στρώμα απλωμένο πάνω στον πραγματικό.
"Συγνώμη; Όχι φυσικά.
Αν δεν αντέχει τέτοιες εκφράσεις πολύ απλά να μην επιτίθεται."
Εξακολουθείς... και να μετράς λάθος τις προθέσεις και να εξάγεις λανθασμένα συμπεράσματα και να εμμένεις σε κάτι που δεν σε τιμά ούτε ως σχολιαστή ούτε ως άνθρωπο...
"Τώρα άσε με ήσυχο aphrodite, και ψάξε να βρείς αγάπη και φιλία σε άλλους χώρους, όχι στο Internet. Ή τουλάχιστον μην εκπλιπαρείς γι αυτά εδώ, όσο κι αν σου λείπουν στην πραγματική ζωή."
Μην κρίνεις εξ ιδιών τα αλλότρια αγάπη μου!
Μάθε την θέση σου έστω κι αργά.... Και ειδικά το ρήμα "εκλιπαρώ", έχει λεξικά αν δεν έχεις φίλους να στο εξηγήσουν, βάλτο σε πρόταση με το "προσοχή" για να τους βοηθήσεις να καταλάβουν!
Τς, τς, τς...
Και μην επιμείνεις σχολιάζοντας σχόλιά μου, δεν θα ξαναέχω την τιμή να ασχοληθώ μαζί σου (με μεγάλη μου χαρά κιόλας!!!)
Φιλικότατα :)
Όπως και οι άλλες 9 χώρες δεν έπρεπε να είχαν μπει στο μαγαζί.
"Η σωστή ερώτηση είναι "Έπρεπε η Κύπρος να γίνει μέλος της Ε.Ε.;" και η απάντηση είναι απλούστατη: ΟΧΙ!
Φιλικότατα :) "
Ωραίος σχολιαστής είσαι Ιωαννίδη νεανίσκε. Πολύ Ιωαννιδικός.
Αλλάζεις εντελώς το θέμα.
Έχεις έτοιμο και το ΟΧΙ απάντηση στην ερώτησή σου, αλλά για τους λόγους τσιμουδιά.